Съвет за гърне?
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 17 Юни 2005 23:33
- Местоположение: София
Съвет за гърне?
Мнение от Oscar de la Hoya » 19 Юли 2006 10:54
Значи, тъй като вече почнаха да се появяват дупчици по старото гърне, ще трябва да го сменям.Не знам дали сте запознати по-детайлно с гърне на MR2 обаче е много гадно - то е само едно, голямо и тумбесто, с овална форма и с два накрайника от двете страни.
Първото място където проверих е представителството на Ремус -цената е 950 лв и се чака 1 месец.Не могат да ми кажат дали би имало някаква разлика в мощността -в сайта им четох сравнение, обаче за MR2 Turbo, като се вдигат няколко коня, не си спомнм точно колко вече.Вие какво мислите, струва ли си???
Второто място беше Kraft ауспуси -уж можели да ми напрвавят, ма не съвсем, защото трябвало да чакам 3 месеца и щяло да излезе около 500 лв, ако няма и други желаещи за подобен модел, а то няма.
Значи предлагат да ми сложат гърне от Мерседес 3000 кубика, 180 коня, но по-малко и по-тясно с около 10 см..Цената е 150 лв с монтаж.Изрично се интересуваха от мощността и кубиците,, което ми направи добро впечатление, обаче не можаха да ми отговорат, дали няма да се променят характеристиките на колата .
Това, което ме притеснява е че изпускателния тракт трябва да може да изпуска точно изгорелите газове и ако е по-малко гърнето от заводсите данни, нема ли да се спъне колата.???А пък от друга страна това гърне е направено за 3000 кубика и 180 коня?? И много се чудя сега.
Чакам да ми кажат и от ТМ Ауто цена, но не знам дали си струва за едно гърне да се дават много пари.
Какво ще кажете???
Първото място където проверих е представителството на Ремус -цената е 950 лв и се чака 1 месец.Не могат да ми кажат дали би имало някаква разлика в мощността -в сайта им четох сравнение, обаче за MR2 Turbo, като се вдигат няколко коня, не си спомнм точно колко вече.Вие какво мислите, струва ли си???
Второто място беше Kraft ауспуси -уж можели да ми напрвавят, ма не съвсем, защото трябвало да чакам 3 месеца и щяло да излезе около 500 лв, ако няма и други желаещи за подобен модел, а то няма.
Значи предлагат да ми сложат гърне от Мерседес 3000 кубика, 180 коня, но по-малко и по-тясно с около 10 см..Цената е 150 лв с монтаж.Изрично се интересуваха от мощността и кубиците,, което ми направи добро впечатление, обаче не можаха да ми отговорат, дали няма да се променят характеристиките на колата .
Това, което ме притеснява е че изпускателния тракт трябва да може да изпуска точно изгорелите газове и ако е по-малко гърнето от заводсите данни, нема ли да се спъне колата.???А пък от друга страна това гърне е направено за 3000 кубика и 180 коня?? И много се чудя сега.
Чакам да ми кажат и от ТМ Ауто цена, но не знам дали си струва за едно гърне да се дават много пари.
Какво ще кажете???
Плачи Земьо, Шоп те гази..
Oscar de la Hoya
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 17 Юни 2005 23:33
- Местоположение: София
Мнение от Oscar de la Hoya » 19 Юли 2006 11:45
Цената от ТМ Ауто е 1200 лв!!!
Значи изборът се съсредоточава между Ремуса и Крафт, като разликата е около 7 пъти в ценета
Чакам да видя вашите мнения



Значи изборът се съсредоточава между Ремуса и Крафт, като разликата е около 7 пъти в ценета

Чакам да видя вашите мнения

Плачи Земьо, Шоп те гази..
Oscar de la Hoya
NIK_4E
-
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
Мнение от ugabuga » 19 Юли 2006 13:43
ami vij sia, vunshnia diametar ima znachenie shoto toi glavno dorpinasia kam zaglushavashtite vazmojnosti na auspuha.
prodavat se generic auspusi sas 1 in, 2 out. kupi edin takav i vseki kaduren muffler shop moje da ti ogune trabite i da ti zavari originlanite tips nakraia. Ne viarvam da ti izleze poveche ot 200-300lv
a ako iskash malko poveche performance, izpolzvai 1/2 inch po shirok auspuh i high flow muffler. No nedei da slagash grapefruit shooters, purvo sa rice, vtoro shte ti se nadue glavata. kolata shte pardi kato hondata na niakoi highschool student
prodavat se generic auspusi sas 1 in, 2 out. kupi edin takav i vseki kaduren muffler shop moje da ti ogune trabite i da ti zavari originlanite tips nakraia. Ne viarvam da ti izleze poveche ot 200-300lv
a ako iskash malko poveche performance, izpolzvai 1/2 inch po shirok auspuh i high flow muffler. No nedei da slagash grapefruit shooters, purvo sa rice, vtoro shte ti se nadue glavata. kolata shte pardi kato hondata na niakoi highschool student
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)
ugabuga
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 17 Юни 2005 23:33
- Местоположение: София
Мнение от Oscar de la Hoya » 19 Юли 2006 14:36
ugabuga
проблемът не е в заваряването на тръбите и огъването, а в самото гърне, в смисъл тялото му, то не е като обикновено гърне, нали средно, крайно и т.н ами е едно цяло и много специална форма, тумбесто е. То ми е проблем иначе накрайниците ги заваряват старите, но въпросът ми беше дали може да се очакват някакви проблеми ако взема такова гърне от друга кола -гореспоменатия Мерцедес, защото при него това ще е крайно гърне а при мене е....единствено:)
Освен това е в малко по-различна форма.
"a ako iskash malko poveche performance, izpolzvai 1/2 inch po shirok auspuh i high flow muffler. No nedei da slagash grapefruit shooters, purvo sa rice,, vtoro shte ti se nadue glavata."
ако може малко превод на горното, че нищо не разбрах
какво не трябва да слагам да не се надуе главата??
проблемът не е в заваряването на тръбите и огъването, а в самото гърне, в смисъл тялото му, то не е като обикновено гърне, нали средно, крайно и т.н ами е едно цяло и много специална форма, тумбесто е. То ми е проблем иначе накрайниците ги заваряват старите, но въпросът ми беше дали може да се очакват някакви проблеми ако взема такова гърне от друга кола -гореспоменатия Мерцедес, защото при него това ще е крайно гърне а при мене е....единствено:)
Освен това е в малко по-различна форма.
"a ako iskash malko poveche performance, izpolzvai 1/2 inch po shirok auspuh i high flow muffler. No nedei da slagash grapefruit shooters, purvo sa rice,, vtoro shte ti se nadue glavata."
ако може малко превод на горното, че нищо не разбрах

Плачи Земьо, Шоп те гази..
Oscar de la Hoya
NIK_4E
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 17 Юни 2005 23:33
- Местоположение: София
Мнение от Oscar de la Hoya » 19 Юли 2006 14:42
Nik 4 E
Значи искаш да кажеш, че ако тръбите и дължината си останат едни и същи, което ще е така, какво ще е гърнето няма значение, защото то само ще шумозаглушава, прав ли съм???.Ако е така, значи наистина няма да има проблем, но нека да видим още малко мнения.
С изпускателната уредба на нормална кола всичко е много по-лесно и ясно -имаш няколко части и колкото по лесно излизат газовете, толкова по-добре, слагаш по широки тръби и т.н. А тука малко се обърквам.Не знам какво има в това гърне, че е толкова голямо
Значи искаш да кажеш, че ако тръбите и дължината си останат едни и същи, което ще е така, какво ще е гърнето няма значение, защото то само ще шумозаглушава, прав ли съм???.Ако е така, значи наистина няма да има проблем, но нека да видим още малко мнения.
С изпускателната уредба на нормална кола всичко е много по-лесно и ясно -имаш няколко части и колкото по лесно излизат газовете, толкова по-добре, слагаш по широки тръби и т.н. А тука малко се обърквам.Не знам какво има в това гърне, че е толкова голямо

Плачи Земьо, Шоп те гази..
Oscar de la Hoya
NIK_4E
NIK_4E
jamie
Мнение от El Camino » 19 Юли 2006 17:57
Moщността най - вероятно ще се вдигне, ама върт. момент ниско ще изчезне. Както и да е, според мен това от Мерца е добра идея.NIK_4E написа:ЗА АТМОСФЕРКИТЕ ПО-ГОЛЕМИЯ РАЗМЕР НЕ ВИНАГИ Е ПО-ДОБРЕ ПОНЯКОГА КАТО ИМ ОТПУШИШ СИСТЕМАТА И Я НАПРАВИШ ПРОХОДНА И НА ПО ГОЛЯМ ДИАМЕТЪР ВМЕСТО ДА ПЕЧЕЛИШ МОЩНОСТ ПЕЧЕЛИШ САМО ШУМ А МОЩНОСТА ДОРИ ПАДА
По големия размер на оригиналното си го обяснявам с тва, че комбинира средно и задно гърне и се опитват да намалят емисиите в едно такова. Това на Мерцедеса има достатъчна пропускливост и предвид тва, че е Мерцедес, а тия са болни на тема екология, дори няма да е по шумно.
Слагай го него

El Camino
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 17 Юни 2005 23:33
- Местоположение: София
Мнение от Oscar de la Hoya » 19 Юли 2006 23:08


Мерси на всички за мнението, ще слагам това на Мерцедеса тогава, пък да видим кво ще излезе

Плачи Земьо, Шоп те гази..
Oscar de la Hoya
Мнение от ALTEZZA » 19 Юли 2006 23:26
takav izras grapefriut shooter i az ne biah chuval. predpolagam che ima v predvid garnetata det zavarshvashtata im traba(auspuha) diametara e tolkova goliam, che moje spokoito da sabere grepefruit, ta ot tam i izraza.Oscar de la Hoya написа:grapefruit shooters
ако може малко превод на горното, че нищо не разбрахкакво не трябва да слагам да не се надуе главата??
a kolkoto do garneto, pri atmosfernite divageteli ima goliamo znachenie dizaina na cialata izpuskatelna sistema. osobeno kakto pri teb pochti cialata sistema e v garneto, smianata mu bi okazalo vlianie. men ako me pitash, pri zadadenite ceni na garnetata, grabvam tova ot Mercedesa i izobshto daje niama da se zamislia.
->
ALTEZZA
ugabuga
Обратно към “Общи технически въпроси”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 3 госта