
Шум от ролките на ангренажния ремък?
Дни след смяната на лагера на ролката, шума пак се проявява. По-силен е когато колата не е загряла. Когато загрее се чува по-слабо. Над 1800 rpm не го чувам, но може би шума на двигателя го заглушава.zi_zi_top написа:На мен ми звучи като пистов ремък, но може и да греша. Пробвай да напръскаш пистовия ремък с вода, когато се чува този шум. Ако изчезне или се промени като характеристика ще съм познал.
Днес си спомних какво писа за намокрянето. Вдигнах капака и го наплюх, хаха, нямах вода в мен. Шума спря моментално! Какво значи това? Ремъка е чисто нов, но не е оригинален. Реално шума се чуваше от преди да го сменя, макар и по-различен.
Както и да е, моля те обясни за намокрянето

Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Някои ремъци са направени от по-калпава гума и контактната повърхност се "изпича" и става по-хлъзгава. В моментите на по-натоварена консумация на електрическата система, когато алтернатора е по-трудно да бъде въртян от ремъка, се получава сухо приплъзване на ремъчната шайба и ремъка. Това се чува като просвирване. Като го намокриш променяш характеристиките на контактната повърхност и звука изчезва.
Това е най-лесния тест, с който се започва диагностиката на шумове от ремъка и ролките.

Това е най-лесния тест, с който се започва диагностиката на шумове от ремъка и ролките.

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Благодаря за разяснението. Тогава явно не е ролка, а самия ремък. В крайна сметка да се притеснявам ли от него, или да си карам спокойно, макар и понякога да скрибуца?
Поздрави
Поздрави
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
На твое място бих го сменил. Не е скъп и ще си караш по-спокойно.
Ако пък не ти се правят разходи го наблюдавай за пукнатини и надлъжни разцепвания.
Успех!
Ако пък не ти се правят разходи го наблюдавай за пукнатини и надлъжни разцепвания.
Успех!
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Ами отначало:stivi написа:Само не разбрах едно,кой ремък са сменили в Тойота и кой свири ??? Защото останах с впечатлението че е един и същ и ако е така защо не отиваш направо пак там да ги питаш защо свири ??
1. Беше почнало да се чува едно свистене, та я закарах на Тойота.
2. Смениха ми пистовия ремък, казаха че ролките са ок.
3. След смяната свистенето все още се чуваше, макар и малко по-тихо.
4. Питах ги какво става - тогава се повдигнаха едни подозрения (които сега мисля че са неоснователни) срещу 'ролката' на компресора на климатика (който се сменял целия, не можело само ролката, защото били един цял елемент. wtf, toyota).
5. Покарах я така и тогава май се появи друг шум - при висока скорост като освободя от предавка, се чуваше едно 'шляпане'.
6. В друг сервиз ми смениха лагер на една от ролките на пистовия ремък. С което 'шляпането' спря.
7. Сега пак се появи първоначалното свистене от ролка/ремък.
Може би са били два отделни проблема - едното е било ремък, а другото лагер. Относно ремъка - освен новия неоригинален ремък да издава същия звук като стария, оригинален, не знам какво друго да мисля вече

Много се дразня така. Искам просто да отида на някой сервиз, да им дам колкото пари искат (в рамките на разумното) и колата да излезе поправена.
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Ами мисли, че всички ремъци (нови, стари, оригинали, ментета) издават един и същ звук, като са хлабави .. biggrin.gifhyankov написа: Относно ремъка - освен новия неоригинален ремък да издава същия звук като стария, оригинален, не знам какво друго да мисля вече
Просто иди да ти донатегнат новият ремък, защото като е нов каналите му са по плитки и сега като се е поолегнал по шайбите, идва леко хлабав ..

СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Добра идеяmartod написа:Ами мисли, че всички ремъци (нови, стари, оригинали, ментета) издават един и същ звук, като са хлабави .. biggrin.gifhyankov написа: Относно ремъка - освен новия неоригинален ремък да издава същия звук като стария, оригинален, не знам какво друго да мисля вече
Просто иди да ти донатегнат новият ремък, защото като е нов каналите му са по плитки и сега като се е поолегнал по шайбите, идва леко хлабав ..

Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Шшшшшшш ти от къде ги разбираш толкова тия ремъци ве да не си майсторче в ТМ АУТО Север ?martod написа:Ами мисли, че всички ремъци (нови, стари, оригинали, ментета) издават един и същ звук, като са хлабави .. biggrin.gifhyankov написа: Относно ремъка - освен новия неоригинален ремък да издава същия звук като стария, оригинален, не знам какво друго да мисля вече
Просто иди да ти донатегнат новият ремък, защото като е нов каналите му са по плитки и сега като се е поолегнал по шайбите, идва леко хлабав ..

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта