Шум от ролките на ангренажния ремък?

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 11 Апр 2011 01:49

ТМ АУТО и СИЕ РУЛЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗ laugh.gif Като Ви се казва, че НИЩО не разбират там, Вие ПАК СИ давайте парите и си трошете нервите ТАМ!!! tongue.gif

mar29
Мнения: 216
Регистриран на: 12 Окт 2010 18:21
Местоположение: България

СЕРВИЗИ

Мнение от mar29 » 11 Апр 2011 11:15

Е-е-е-е-е-е-е-е,ама повечето тук,като им кажеш,че си сменял нещо си еди къде си,ще ти кажат :"да,ама не е оригинално" !!!
В Тойота сервизите всичко е "специално".
И аз не мога да ги понасям :thumbsup:

Аватар
BIS
Мнения: 438
Регистриран на: 20 Яну 2011 15:57
Местоположение: Варна

Мнение от BIS » 11 Апр 2011 13:14

БРАВО на ТМ Ауто ...... :censored: Страхотни " ПРОФЕСИОНАЛИСТИ",които не знаят на кой свят се намират :censored: :censored: :censored:
TOYOTA Avensis D4D-2002g.

Аватар
hyankov
Мнения: 1417
Регистриран на: 11 Сеп 2006 22:05
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от hyankov » 17 Апр 2011 20:07

zi_zi_top написа:На мен ми звучи като пистов ремък, но може и да греша. Пробвай да напръскаш пистовия ремък с вода, когато се чува този шум. Ако изчезне или се промени като характеристика ще съм познал. wink.gif
Дни след смяната на лагера на ролката, шума пак се проявява. По-силен е когато колата не е загряла. Когато загрее се чува по-слабо. Над 1800 rpm не го чувам, но може би шума на двигателя го заглушава.

Днес си спомних какво писа за намокрянето. Вдигнах капака и го наплюх, хаха, нямах вода в мен. Шума спря моментално! Какво значи това? Ремъка е чисто нов, но не е оригинален. Реално шума се чуваше от преди да го сменя, макар и по-различен.

Както и да е, моля те обясни за намокрянето :)
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 17 Апр 2011 22:49

Някои ремъци са направени от по-калпава гума и контактната повърхност се "изпича" и става по-хлъзгава. В моментите на по-натоварена консумация на електрическата система, когато алтернатора е по-трудно да бъде въртян от ремъка, се получава сухо приплъзване на ремъчната шайба и ремъка. Това се чува като просвирване. Като го намокриш променяш характеристиките на контактната повърхност и звука изчезва. wink.gif

Това е най-лесния тест, с който се започва диагностиката на шумове от ремъка и ролките. :thumbsup:
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
hyankov
Мнения: 1417
Регистриран на: 11 Сеп 2006 22:05
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от hyankov » 17 Апр 2011 22:54

Благодаря за разяснението. Тогава явно не е ролка, а самия ремък. В крайна сметка да се притеснявам ли от него, или да си карам спокойно, макар и понякога да скрибуца?

Поздрави
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 17 Апр 2011 23:02

На твое място бих го сменил. Не е скъп и ще си караш по-спокойно.
Ако пък не ти се правят разходи го наблюдавай за пукнатини и надлъжни разцепвания.

Успех!
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

toyotafen
Мнения: 1
Регистриран на: 25 Юли 2010 12:50
Местоположение: SOFIA

Мнение от toyotafen » 18 Апр 2011 08:03

Смени клиновидния ремък и всичко ще е OK.
TOYOTA CARINA 2.0 133 HP
TOYOTA AVENSIS 2.0 D4D 110 HP

stivi
Мнения: 115
Регистриран на: 29 Мар 2011 22:42
Местоположение: Поморие

Мнение от stivi » 18 Апр 2011 12:35

Само не разбрах едно,кой ремък са сменили в Тойота и кой свири ??? Защото останах с впечатлението че е един и същ и ако е така защо не отиваш направо пак там да ги питаш защо свири ??
1.4 D-4D много добър мотор !

Аватар
hyankov
Мнения: 1417
Регистриран на: 11 Сеп 2006 22:05
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от hyankov » 18 Апр 2011 12:54

stivi написа:Само не разбрах едно,кой ремък са сменили в Тойота и кой свири ??? Защото останах с впечатлението че е един и същ и ако е така защо не отиваш направо пак там да ги питаш защо свири ??
Ами отначало:
1. Беше почнало да се чува едно свистене, та я закарах на Тойота.
2. Смениха ми пистовия ремък, казаха че ролките са ок.
3. След смяната свистенето все още се чуваше, макар и малко по-тихо.
4. Питах ги какво става - тогава се повдигнаха едни подозрения (които сега мисля че са неоснователни) срещу 'ролката' на компресора на климатика (който се сменял целия, не можело само ролката, защото били един цял елемент. wtf, toyota).
5. Покарах я така и тогава май се появи друг шум - при висока скорост като освободя от предавка, се чуваше едно 'шляпане'.
6. В друг сервиз ми смениха лагер на една от ролките на пистовия ремък. С което 'шляпането' спря.
7. Сега пак се появи първоначалното свистене от ролка/ремък.

Може би са били два отделни проблема - едното е било ремък, а другото лагер. Относно ремъка - освен новия неоригинален ремък да издава същия звук като стария, оригинален, не знам какво друго да мисля вече :cwm10:

Много се дразня така. Искам просто да отида на някой сервиз, да им дам колкото пари искат (в рамките на разумното) и колата да излезе поправена.
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 18 Апр 2011 15:38

hyankov написа: Относно ремъка - освен новия неоригинален ремък да издава същия звук като стария, оригинален, не знам какво друго да мисля вече :cwm10:
Ами мисли, че всички ремъци (нови, стари, оригинали, ментета) издават един и същ звук, като са хлабави .. biggrin.gif
Просто иди да ти донатегнат новият ремък, защото като е нов каналите му са по плитки и сега като се е поолегнал по шайбите, идва леко хлабав .. :thumbsup:
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
hyankov
Мнения: 1417
Регистриран на: 11 Сеп 2006 22:05
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от hyankov » 18 Апр 2011 15:41

martod написа:
hyankov написа: Относно ремъка - освен новия неоригинален ремък да издава същия звук като стария, оригинален, не знам какво друго да мисля вече :cwm10:
Ами мисли, че всички ремъци (нови, стари, оригинали, ментета) издават един и същ звук, като са хлабави .. biggrin.gif
Просто иди да ти донатегнат новият ремък, защото като е нов каналите му са по плитки и сега като се е поолегнал по шайбите, идва леко хлабав .. :thumbsup:
Добра идея :thumbsup:
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 18 Апр 2011 23:48

martod написа:
hyankov написа: Относно ремъка - освен новия неоригинален ремък да издава същия звук като стария, оригинален, не знам какво друго да мисля вече :cwm10:
Ами мисли, че всички ремъци (нови, стари, оригинали, ментета) издават един и същ звук, като са хлабави .. biggrin.gif
Просто иди да ти донатегнат новият ремък, защото като е нов каналите му са по плитки и сега като се е поолегнал по шайбите, идва леко хлабав .. :thumbsup:
Шшшшшшш ти от къде ги разбираш толкова тия ремъци ве да не си майсторче в ТМ АУТО Север ? tongue.gif biggrin.gif laugh.gif

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 19 Апр 2011 08:34

Bass_Man написа:
Шшшшшшш ти от къде ги разбираш толкова тия ремъци ве да не си майсторче в ТМ АУТО Север ? tongue.gif biggrin.gif laugh.gif
Не Ве tongue.gif гледал съм един в ТМ АУТО юг как ги опъва ремъците .. biggrin.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

dimpex_01
Мнения: 182
Регистриран на: 30 Дек 2009 20:40
Местоположение: София

Мнение от dimpex_01 » 13 Май 2011 22:15

Лагера за обтягащата рола е модел 6908V. Това пише на оригиналният ми лагер NSK, който беше заменен оня ден с лагер INA 61908-2RS
Ето го и самият лагер NSK:
Изображение
AVENSIS combi, D4D, 2001

Изображение

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта