Аурис 2.0 Д4Д Проблем с филтъра за твърди частици
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 25 Окт 2009 13:48
- Местоположение: Варна
Аурис 2.0 Д4Д Проблем с филтъра за твърди частици
Здравейте колеги,
Имам Аурис 2.0 Д4Д - 2007 год. Преди дни ми светна двигателчето на таблото и отидох в сервиз. Оказа се задръстен филтъра за твърди частици. Изчистиха алармата от ЕЦУто и ми казаха да изляза на магистралата, но още на втория завой светна отново и колата мина в ограничен режим на движение. Върнах се и оставих колата в сервиза. Реших да отстранят филтъра за твърди частици, но това изисква и настройка на ЕЦУто, а това се оказа проблем, защото ЕЦУто нe е Bosh, a Denso и няма хакер за него. Минахме на вариант промиване на филтъра и очаквам това да свърши работа, но....за мен е временно решение, докато се задръсти пак и то кой знае къде.
В английски сайт http://www.sinspeed.co.uk/blog/ с гордост заявяват, че от декември 2010 са единствените в EU, които се справят и с новите Тойота по успешното премахване на DPF с настройка на компа. Дали е така? Дайте съвет.
Имам Аурис 2.0 Д4Д - 2007 год. Преди дни ми светна двигателчето на таблото и отидох в сервиз. Оказа се задръстен филтъра за твърди частици. Изчистиха алармата от ЕЦУто и ми казаха да изляза на магистралата, но още на втория завой светна отново и колата мина в ограничен режим на движение. Върнах се и оставих колата в сервиза. Реших да отстранят филтъра за твърди частици, но това изисква и настройка на ЕЦУто, а това се оказа проблем, защото ЕЦУто нe е Bosh, a Denso и няма хакер за него. Минахме на вариант промиване на филтъра и очаквам това да свърши работа, но....за мен е временно решение, докато се задръсти пак и то кой знае къде.
В английски сайт http://www.sinspeed.co.uk/blog/ с гордост заявяват, че от декември 2010 са единствените в EU, които се справят и с новите Тойота по успешното премахване на DPF с настройка на компа. Дали е така? Дайте съвет.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 25 Окт 2009 13:48
- Местоположение: Варна
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Хакери има, не си казал че търсиш, не сме ти намерили ..stanmarine написа:Филтъра не го пипнаха, защото като видяхме, че ЕКУто е Denso тръгнахме на вариант да намерим хакер за него и тогава да го махаме, но за сега няма.

Даже и обява си има в този форум http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=10446
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Че то ако е само с датчици за налягане за какво ти е хакер ве ? biggrin.gifScott написа:Не само D-CAT имат DPF. 1AD-FTV DCRL(lowest pollution) също има. Много просто се проверява - ако има диференциален датчик за разликата в налягането на входа и изхода на катализатора (познава се по двете тръбички).diesel_power написа:Какъв DPF това да не е D-CAT?
Цък
На другите каляски имат разни термодвойки но тия не съм заглеждал много .
Марто тия юнаци никъде не са писали , че махат софтуерно катализатори или аз не съм прочел нещо ?
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Термодвойките пак са там, но аз посочих видимите разлики. biggrin.gifBass_Man написа:Че то ако е само с датчици за налягане за какво ти е хакер ве ? biggrin.gif
На другите каляски имат разни термодвойки но тия не съм заглеждал много.
Мисля, че това е подходящ повод някой да се опита да излъже диференциалния датчик с един тройник и да види дали компютъра ще се успокои.

П.П. Термодвойките само следят температурата преди и след филтъра за да се осигури пълноценно тлеене, но фактически процеса се инициира от датчика за налягането - когато се позадръсти филтъра се впръсква гориво от петия инжектор.
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Абе не е като да не са писали никъде, ама ти си повече писателBass_Man написа: Марто тия юнаци никъде не са писали , че махат софтуерно катализатори или аз не съм прочел нещо ?

Пък и четеш само в този форум и чат- пат в BMW и VAG ..

Ето цитат от същият човек в един друг форум
където колите не са с БОШНай-сетне успяхме да премахнем физически и "електронно" това зловредно чудо от системата на колата. Ефектът - никаква нафта в маслото, светещи лампи и авариен режим. Има осезаемо подобрение в динамиката, мощността и разхода на гориво. Ако някой има нужда от същото - контакти по телефона. Поздрави на всички!
_________________
тел. 0878 680 825

А щом са успели при Мазда (и там борбата е безмилостно жестока) biggrin.gif няма причина да не се справят и с Тойота ..
Поне нищо не му пречи на колегата да звънне и да попита ..
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Аве мисля , че не е толкова проста работата . Имаше си различни стратегии по които да се установи кое кога и как трябва да се прави .Scott написа:Термодвойките пак са там, но аз посочих видимите разлики. biggrin.gif
Мисля, че това е подходящ повод някой да се опита да излъже диференциалния датчик с един тройник и да види дали компютъра ще се успокои.![]()
П.П. Термодвойките само следят температурата преди и след филтъра за да се осигури пълноценно тлеене, но фактически процеса се инициира от датчика за налягането - когато се позадръсти филтъра се впръсква гориво от петия инжектор.
Марто дано си прав за ЕКУ-то! Иначе за писателството не си прав ! Вервай ми

- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Scott написа:...
П.П. Термодвойките само следят температурата преди и след филтъра за да се осигури пълноценно тлеене, но фактически процеса се инициира от датчика за налягането - когато се позадръсти филтъра се впръсква гориво от петия инжектор.
доколкото ми е известно системата с 5-ти инжектор я има само при d-cat.при останалите няма такъв и dpf-а е отворен тип,той не може да се запуши нацяло,но за сметка на това пропуска повече сажди в изгорелите газове.т.е. не е толкова ефективен.такива са всичките dpf-и за допълнителен монтаж
и моето мнение е като на diesel_power-най-вероятно е затлачен egr-a!и винаги оттам трябва да се тръгва при подобни симптоми,дори преди да се ходи на диагностика(което си е оптималното).както вече изпробвах,разглабяне,почистване и монтаж отнема към 30 мин,дори по-малко!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта