hari написа:.мощен изпарител tomasseto arktic(другите са до 150кс.) и на теб ще ти трябва такъв +100лв. ...........
Няма да му трябва колега просто са те видяли , че си мераклия и са те качили на черешката . Но все пак Томасетото си е добро !
hari написа:омаслител мисля че има логика да се слага. колите след 2000г.и особено с промениливо отваряне на клапанитe. Вкопават клапаните в леглата (в главата) защото темп. на горене на газта е по висока и е по сухо гориво е . От друга страна по прецизните дви. са направени от по леки сплави по прецизна работа и температурата им е сметната за бензин ,не са правени за газ.най силно изразено е при хонда на всеки 20-30000 се прави реглаж клапани .....след 60-70000 се сменя глава . Системата пуска по една капка лубрикант(масло) на всеки 5-6 сек в смукателния колектор която е достатъчно да смаже и охлади до темп. на горене на бензина,разхода е 1литър-37лв на около 10000км. може и да не е точно така . може да е като калгона за пералните всики знаят че е добре а никой не го слага ! laugh.gif laugh.gif
Няма нищо вярно в това ! Само помисли при разход 7 литра на 100 км за 10 000км ще изхачриш грубо 700 литра гориво ! Които ще ги смажеш и охладиш с 1 литър някаква си течност ?!?!?!
От къде я вадите тази логика не знам . Да не говорим , че никой не се замисля , че става въпрос за изпускателни клапани ! Отделно , че всеки повтаря като папагал колко е по-висока темепратурата при горене на пропан-бутан но всъщност въобще си няма идея , че не е повече от 20 градуса . Общо взето всичките въглеводороди горят при доста близки температури !!!!!!!!! Сериозна разлика обаче имат в скоростта на горенето .