toyota avensis verso 1AZ-FE борба с грешки P1135/P1155
toyota avensis verso 1AZ-FE борба с грешки P1135/P1155
след смяна на сондите с denso сонди от косер продължава да свети чека .изтриване на грешката с махане на акумолатора , 30сек. пак светва . проверих бушона и релето на подгревката работят. съпротивление на подгряването е в норма .някой да има идея какво става ..? грешките са P1135 A/F Sensor Heater Circuit Malfunction и P1155 A/F Sensor Heater Circuit Malfunction инфо от http://alflash.com.ua/o2calif.htm Благодаря !
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: toyota avensis verso 1AZ-FE борба с грешки P1135/P1155
Да не сменяте грешните сонди (1AZ-FE има 4)?hari написа:след смяна на сондите с denso сонди от косер продължава да свети чека .грешките са P1135 A/F Sensor Heater Circuit Malfunction и P1155 A/F Sensor Heater Circuit Malfunction
P1135 = A/F Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 1)
P1155 = Air/Fuel Sensor Heater Circuit. (Bank 1 Sensor 2)
http://www.myscantool.com/dtc/specific/toyota.html
Освен това характера на грешката показва, че може просто съпротивлението на новите сонди да е различно и ECU-то се сърди.
не мисля че съм объркал сондите .... тези грешки се показват когато съпротивлението на сондите (от база 1 сонда 1 и база 2 сонда 1 ) е по малко от 0.25 или по голямо от 8 ом. сондите след кат. са база 1сонда 2 и база 2 сонда 2 и съпротивлението им е над 11-16 ома. съпротивлението на нагревателите на новите сонди е 2.5 ома при 20гр. както го пишат тук http://translate.google.bg/translate?hl ... htm&anno=2 сега остава да сменя релето за подгряването на сондите ......то дава ток но може и да прекъсва ...знам ли ! http://alflash.com.ua/Learn/afrs2w.pdf
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Тя стана по-объркана след тея обяснения. Ти две еднакви сонди ли слагаш? Щото Bank1 са сондите на 1-ви и 4-ти цилиндър, съответно Sensor 1 - преди катализатора и Sensor 2 - след. И те са различни, както сам отбелязваш по-горе. biggrin.gifhari написа:не мисля че съм объркал сондите .... съпротивлението на нагревателите на новите сонди е 2.5 ома при 20гр.
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Прав си, аз съм гледал кодовете на грешките за двигател с 2 сонди. Там P1155 е за втората сонда (след катализатора)hari написа:P1135 A/F Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 1) P1155 A/F Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 2 Sensor 1) това са грешките ,тези сонди съм сменил . преди катализаторите ,горни лява и дясна.

А измери ли съпротивлението на старите сонди? В нормите ли беше? ECU-то мери тока на подгряване като пад върху резистор, който се намира в самото ECU. Провери напрежението след сондите върху куплунга на ECU-то.
а няма ли вариант проблема да е някаде между сондите и екуто смисъл някои кабел да прави проблем
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl
iskam da vi kaja che problema s greshkata ne mojah da go resha(cheka si sv eti) !!! no kolata vurvi bez problem harchi udivitelno malko za takuv van zima 10/100 gas i litur beznin liato okolo 11/100 gaz i 05/100 benzin gradsko ,izvun gradsko ot 7.5 do 9 pri skorosti 100-140 gazov injekcion fobos.mnogo sum dovolen !!! minah veche 18 000 km maslo ne pipa karam s 5/30 !!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Majestic-12 [Bot] и 6 госта