


айде поредния с камионите и бусовете ... ако имаш опит с тойота леки КОЛИ и мазада 6 сподели. Благодаря .Двигателист написа:Ок.
![]()
Но все пак да питам докато е още топла темата. Имам наблюдения върху доста товарни автомобили. Някои от тях са с 5W-30 в картерите си. Някои минаха 500000 км. Някои минаха 800000... Не карат в северна Дакота, а в Европа - Германия, Англия, Испания, България. Също Гърция. Също и Турция. И през лятото също ги карат. С натоварени до дупка полуремаркета. Различни марки са. Май най-много Ивеко и Ман. Мерцедеси, Волво, Скания... Някои от тях са кариерни самосвали в родината ни. Който е ходил на такава кариера лятото има чувството че е на луната, а каманаците са нагряти до 60 градуса. Работят в много тежки условия. Пък някои са просто бусове - вярно на по-малко километри, но пък всеки знае как се кара служебен бус у нас. Досега няма счупен двигател... Каква е тайната?
Какви са разликите в горивните процеси и топлинния баланс на двигателя на дизелова "тойота лека кола и мазда 6" и един на нов дизелов лекотоварен автомобил например?mitoko написа:айде поредния с камионите и бусовете ... ако имаш опит с тойота леки КОЛИ и мазада 6 сподели. Благодаря .Двигателист написа:Ок.
![]()
Но все пак да питам докато е още топла темата. Имам наблюдения върху доста товарни автомобили. Някои от тях са с 5W-30 в картерите си. Някои минаха 500000 км. Някои минаха 800000... Не карат в северна Дакота, а в Европа - Германия, Англия, Испания, България. Също Гърция. Също и Турция. И през лятото също ги карат. С натоварени до дупка полуремаркета. Различни марки са. Май най-много Ивеко и Ман. Мерцедеси, Волво, Скания... Някои от тях са кариерни самосвали в родината ни. Който е ходил на такава кариера лятото има чувството че е на луната, а каманаците са нагряти до 60 градуса. Работят в много тежки условия. Пък някои са просто бусове - вярно на по-малко километри, но пък всеки знае как се кара служебен бус у нас. Досега няма счупен двигател... Каква е тайната?
Пусни една снимка на радиатора на маслото на тия камиончетаДвигателист написа:Ок.
![]()
Но все пак да питам докато е още топла темата. Имам наблюдения върху доста товарни автомобили. Някои от тях са с 5W-30 в картерите си. Някои минаха 500000 км. Някои минаха 800000... Не карат в северна Дакота, а в Европа - Германия, Англия, Испания, България. Също Гърция. Също и Турция. И през лятото също ги карат. С натоварени до дупка полуремаркета. Различни марки са. Май най-много Ивеко и Ман. Мерцедеси, Волво... Някои от тях са кариерни самосвали в родината ни. Който е ходил на такава кариера лятото има чувството че е на луната, а каманаците са нагряти до 60 градуса. Работят в много тежки условия. Пък някои са просто бусове - вярно на по-малко километри, но пък всеки знае как се кара служебен бус у нас. Досега няма счупен двигател... Каква е тайната?
http://www.dubaitourismsafari.com/rent-a-car-dubai.phpBass_Man написа:....Но ако вземем на Слоу маздата и я цопнем на средата на пустинята маслото последно ще изкипи. ...
Ауууу Слоу сега ако кажеш , че не знаеш , че цялата техника на света , която се прави за Дубай е специално изпълнение....Сигурно трябва да ти кажа , че и арктическите и моделите за най-северните държави са малко по-различни от твоята .slowtraveler написа: http://www.dubaitourismsafari.com/rent-a-car-dubai.php
Между другото един от най-устойчивите камиони в пустинните райони на времето е била татрата с въздушно охлаждане...
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта