Toyota Rav4 2010 2.0l впечатления за 10000 км
Toyota Rav4 2010 2.0l впечатления за 10000 км
Здравейте,
Тъй като смятам, че би било интересно сега в няколко реда ще напиша впечатленията си за Равката
която купих през Август 2010 година, като ще кажа и хубавите и лошите неща за колата, така че ако някой мисли
да си я купи да има достатъчно информация.
Така, да започна с изложението. Колата беше поръчана в началото на август с ниво на екстрите Executive и CVT трансмисия. Нужно беше да се изчака 3 седмици докато дойде доставката от Япония. Първите ми мисли като я получих бяха че съм си купил най-яката кола на света (както всеки си казва когато си купи собствена кола, без значение дали е нова или на старо).
Само след две седмици експлоатация видях първия и проблем, при движение по нашата магистрала Тракия се появява някакво пукане от таблото, достатъчно отчетливо че да ти прави впечатление отначало. Освен това не знам дали е производствен дефект но една от пластмасите на шофьорската врата трака, когато баса на радиото/ЦДто е силен. Това тракане се премахва като си подпра ръката на вратата така че смятам като дойде първи сервиз на колата да ги накарам да я стегнат/оправят тая пластмаса. Това като цяло са проблемите които съм имал за този пробег.
Като цяло колата е много добра, перфектния избор в ценовия и диапазон при малките СУВове. Разхода е 9,4 средно, 11,4 градско/ 8 извънградско (разход които като цяло не е висок). Досега не ми се е налагало да сменям нищо по колата, не са излезнали дефекти, което според мен е добре за 10000 км. Единствено ми се наложи да сменя челното стъкло, тъй като на магистралния очастък на Е79 камион беше разхвърлял камъни и един от тях стигна до стъкло с помоща на нисколетящ самолет Шкода Фабия. Обслужването в ТМ ауто беше добро и колата беше готова много бързо - 3 дена.
Това са впечатленията за 10000 км, като стигна 20000 смятам до добавя като още един голям пост в който ще включа и сервизното обслужване в ТМ ауто София.
Тъй като смятам, че би било интересно сега в няколко реда ще напиша впечатленията си за Равката
която купих през Август 2010 година, като ще кажа и хубавите и лошите неща за колата, така че ако някой мисли
да си я купи да има достатъчно информация.
Така, да започна с изложението. Колата беше поръчана в началото на август с ниво на екстрите Executive и CVT трансмисия. Нужно беше да се изчака 3 седмици докато дойде доставката от Япония. Първите ми мисли като я получих бяха че съм си купил най-яката кола на света (както всеки си казва когато си купи собствена кола, без значение дали е нова или на старо).
Само след две седмици експлоатация видях първия и проблем, при движение по нашата магистрала Тракия се появява някакво пукане от таблото, достатъчно отчетливо че да ти прави впечатление отначало. Освен това не знам дали е производствен дефект но една от пластмасите на шофьорската врата трака, когато баса на радиото/ЦДто е силен. Това тракане се премахва като си подпра ръката на вратата така че смятам като дойде първи сервиз на колата да ги накарам да я стегнат/оправят тая пластмаса. Това като цяло са проблемите които съм имал за този пробег.
Като цяло колата е много добра, перфектния избор в ценовия и диапазон при малките СУВове. Разхода е 9,4 средно, 11,4 градско/ 8 извънградско (разход които като цяло не е висок). Досега не ми се е налагало да сменям нищо по колата, не са излезнали дефекти, което според мен е добре за 10000 км. Единствено ми се наложи да сменя челното стъкло, тъй като на магистралния очастък на Е79 камион беше разхвърлял камъни и един от тях стигна до стъкло с помоща на нисколетящ самолет Шкода Фабия. Обслужването в ТМ ауто беше добро и колата беше готова много бързо - 3 дена.
Това са впечатленията за 10000 км, като стигна 20000 смятам до добавя като още един голям пост в който ще включа и сервизното обслужване в ТМ ауто София.
Toyota Rav 4 2010 2.0L CVT Executive
Багажника е "адекватен" не е много голям но поне на мен ми е достатъчен. За задните седалки, мисля че е добре ама не ми се случва да се возя отзад често, досега никой не ми се е оплаквал на дълъг път.. Зависи семейството ти колко е голямо и кой се вози отзад.. Приказка е да ти кажа зимно време, стабилна... ама ми е леко скучна тъй като стария ми мерцедес през зимата си го засуквах наляво-надясно. Гумите - още не мога да ти кажа, взех си Мишелин Пилот Алпин и за тоя сезон не съм видял да се е променил грайфера, ама това ще го разбера като ги сменя с летните другия месец. Обезшумена е като цяло, не е S класа ама то и не може да се очаква толкова... Просто в ценовия и диапазон е добрия избор..
Toyota Rav 4 2010 2.0L CVT Executive
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
@Stalin
карал ли си предишния рав,преди фейслифта?ако да можеш ли да направиш сравнение на комфорта на возенето?чух,че новия бил вече с доста по-меко возене.стария си е направо като голф гти,на лош път лошо.тая кола безспорно пасва идеално за нашите пътища,но аз лично бих изчакал една хибридна версия.разбира се за бг може би едно преоборудване на LPG/CNG от гледна точка на разноските за гориво при голям годишен пробег.но от гледна точка надеждност не виждам конкурент в класа,може би само CRV.
карал ли си предишния рав,преди фейслифта?ако да можеш ли да направиш сравнение на комфорта на возенето?чух,че новия бил вече с доста по-меко возене.стария си е направо като голф гти,на лош път лошо.тая кола безспорно пасва идеално за нашите пътища,но аз лично бих изчакал една хибридна версия.разбира се за бг може би едно преоборудване на LPG/CNG от гледна точка на разноските за гориво при голям годишен пробег.но от гледна точка надеждност не виждам конкурент в класа,може би само CRV.
За жалост нямам сравнение със старата. Да ти кажа вози твърдо но не чак ГТИ-ГСИ твърдо. За газифицирането - това ще го оставя на следващия собственик след 2-3 години.jim_beam написа:@Stalin
карал ли си предишния рав,преди фейслифта?ако да можеш ли да направиш сравнение на комфорта на возенето?чух,че новия бил вече с доста по-меко возене.стария си е направо като голф гти,на лош път лошо.тая кола безспорно пасва идеално за нашите пътища,но аз лично бих изчакал една хибридна версия.разбира се за бг може би едно преоборудване на LPG/CNG от гледна точка на разноските за гориво при голям годишен пробег.но от гледна точка надеждност не виждам конкурент в класа,може би само CRV.
Toyota Rav 4 2010 2.0L CVT Executive
CVT-то е една доста приятна скоростна кутия, мога да кажа сега. В началото е малко тегаво ако си карал преди това нормален автоматик, като например това че като и дадеш повече газ, тя намаля оборотите но все пак ускоряваш. Мисля че с нея ми дава нисък разход на горивото, ама може е да си въобразявам защото всички в този форум казват че е направена за икономия на гориво и че е прекрасна. Още не ми е показала колко е прекрасна и дали е по добра от нормалния автоматик. Като я карам се чуствам малко като шофьор на тролей biggrin.gif Иначе като цяло се държи като нормален автоматик....
Toyota Rav 4 2010 2.0L CVT Executive
До колкото го разбирам аз... Да. Иначе няма откъде да се охлажда... Няма отделно охладително тяло за жабката ама и не очаквай да ти държи кой знае колко студено...desSs написа:колега, кажи ми за жабката, която се охлаждала, как точно става номера? охлажда се чрез климатика, тоест задължително трябва да е пуснат ако искаш студена бира, или работи независимо от него?
Toyota Rav 4 2010 2.0L CVT Executive
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта