rudolf написа:привет колеги, в предвид че садя мост от мх5 на ае-то,се сетих за позакъснялия въпрос:
колко нютона носят сейфти-
дифа на 1.8 с целите полуоски (предполагам 97ма)?
афтармаркет на кааз-примерно??
целите полуоски и шлиците им 27мм и 26 зъба.??
п.с.: кое е най слабото звено и при какви нютони пищи най общо?
п.с.2: славата на задните спирачки от този модел?? лесен упгрейт? изглеждат ми кекави с малко тесна стъпка,а колата ще се позасили върху гуми,,но пък са задни???
тайно се надявам Юли да види въпроса ми

Освен, ако не правиш някой 600+ коня на колелата дзвер на 275 широки гуми, ще си ок. Заводския Torsen LSD държи доста - има сума ти 300-400 whp МX5-ци по пистите, които си го търкалят без грижи. Ако си с отворения - и той върши работа, но по-добре се потърси заводски Torsen на старо (от гледна точка на времената на пистата). Следващата стъпка към сваляне на времената е OS Giken (може и да се настройва с броя на дисковете), но там ще олекнеш с 1 бон и половина:
http://949racing.com/os-giken-limited-slip.aspx
За задните спирачки - напълно ok са си. Стъпката колко е, значение почти няма, щом пропорцията ти с предните е сметната правилно. Ако ги прегрееш, минаваш на по-големи дискове. Най-евтината опция:
http://949racing.com/miata-big-rotor-kit.aspx
и после слагаш 11" дискове за '89-'91 VW Corrado.
Но това само, ако прегряваш задните спирачки, сток дисковете започват да се пукат и т.н.
За да ти работят добре спирачките най-важното е пропорцията на силата на спиране предни/задни в конкретното приложение - това най-лесно се донанаглася с налягането (примерно регулируем пропорционен клапан), диаметрите на буталата на апаратите и т.н.
Към по-големи железа минаваш само, ако прегряваш - иначе просто ще си направиш колата по-бавна.
P.S. между другото с Corrado роторите е доста вероятно да може да си намериш по-леки дискове (с алуминиев център) и тогава резултата ще е по-леки ротори от оригиналните. Слагаш на кантара и мериш кое е по-добре ;)