http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=32176
стана ми интересно,щото мнения много, но не един казва, че работи и не е имал проблеми след това. приложим ли е метода за алуминиев ДВГ?
Прочистване Дизелов ДВГ
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
по този повод пак ще посоча резултата от почистването на AGR-а ми преди 2 седмици.имаше тънък слой сажди по стените,но това просто във всеки случай ще се налепи и няма как да се избегне,все пак се изгаря нафта.
колегата от фиaт-форума говори за последици от дефектна турбина.дори след това почистване пак ще му се насъбере тая кал ако продължи да си кара така.
ако турбината е в ред няма абсолютно нищо такова.най-просто се сваля маркуча на изxода на турбото и се гледа дали има масло,толкова е просто.стигне ли се до такъв висок разход на масло поради тая причина ще се види по синьо-бял пушек от аспуха нали?
освен това да се сравняват двете марки ...
иначе доста интересен метод,но ми се струва малко авантюристичен.в зап.европа има коли по на 600-700k и надали някой някога е почиствал тая система.доколкото знам при дефектна турбина тук се сменя всичко-кулер,въздухопроводи.но със съвременен дизел няма шанс да се изминат чак такива км без ремонти,може би 200-300k предполагам.да не казвам,че според слухове им дават мах.150к.
колегата от фиaт-форума говори за последици от дефектна турбина.дори след това почистване пак ще му се насъбере тая кал ако продължи да си кара така.
ако турбината е в ред няма абсолютно нищо такова.най-просто се сваля маркуча на изxода на турбото и се гледа дали има масло,толкова е просто.стигне ли се до такъв висок разход на масло поради тая причина ще се види по синьо-бял пушек от аспуха нали?
освен това да се сравняват двете марки ...

иначе доста интересен метод,но ми се струва малко авантюристичен.в зап.европа има коли по на 600-700k и надали някой някога е почиствал тая система.доколкото знам при дефектна турбина тук се сменя всичко-кулер,въздухопроводи.но със съвременен дизел няма шанс да се изминат чак такива км без ремонти,може би 200-300k предполагам.да не казвам,че според слухове им дават мах.150к.

Последно промяна от jim_beam на 28 Мар 2011 23:17, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 8 госта