Съвет при избор на кола !!!
Съвет при избор на кола !!!
Здравйте отскоро съм във форума и реших да Ви помоля за съвет при избора на кола. Колебая се между Ауди А4 1.9ТДИ 131к.с. и Авенсис 2.0Д4Д и двете са 2003/2004. За Аудито знам , че потдръжката е доста солидна като цена, въпроса ми е как е потдръжката на Авенсиса? И следващия въпрос ми е какъв е диапазона на цените на Авенсис 2.0, до 150К км, 2004 и дали са по евтини в Германия (струва ли си да бия път чак до там) ? Благодаря Ви предварително !!!
- Raya
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Съвет при избор на кола !!!
Гледай тук (имат подробно търсене по километри и други) и сравнявайzaxcool написа: И следващия въпрос ми е какъв е диапазона на цените на Авенсис 2.0, до 150К км, 2004 и дали са по евтини в Германия (струва ли си да бия път чак до там) ? Благодаря Ви предварително !!!
http://www.mobile.bg/index_koli.html
http://www.mobile.de/home/index.html?lang=ru
....--Celica 1.8_00г--Avensis 1.6_00г--Avensis 1.8_05г--....
За тези години, за тези изминати км.Аз бих избрал по читавия екземпляр.Не мисля, че ще има голяма разлика в поддръжката.Везните ще се накланят в едната или другата посока според състоянието на автомобила.Е сега чувал съм разни щуротии за окачването на Ауди......дето на Тойотата няма да е тия цени....ама ......
При еднакво състояние, при еднаква цена, при еднакви километражи....сигурно ще избера Аудито.А да тръгнеш за Германия без никакъв опит за да купуваш кола за до 10к....си трябва доста късмет според мен за да си доволен накрая от това си решение.
При еднакво състояние, при еднаква цена, при еднакви километражи....сигурно ще избера Аудито.А да тръгнеш за Германия без никакъв опит за да купуваш кола за до 10к....си трябва доста късмет според мен за да си доволен накрая от това си решение.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Аудито ако е помпа дюза има много скъп ангренажен комплект и изисква специално по-скъпо масло . Отделно е много по-чувствително от към нафта и е с по-келяво окачване . Също така Авенсиса е по-голям . Ако не е помпа дюза обслужването на двигателя с хубави части е равностойно на Авенсиса . За тия години и км ако не е сменяван маховика има вероятност да го смениш и при двете коли .
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Общо взето нищо не знаеш ! Дъвкали сме ги тези неща 1000 пъти вече .mitkoa написа:Бас,
Хич не съм запознат, но всички коли на ВАГ са помпа-дюза.Така знам аз.Отделно знам, че помпа-дюзата е по-непрентенциозна по отношение гориво, също и по-евтина от гледна точка ремонти.
Първо всичките им коли не са ПД ! Второ няма как нещо , което работи на 50%-100% по-високо налягане и е с механична помпа във всяка дюза да е по-непретенциозно и да е по-евтино от гледна точка на ремонти или от каквато и да е друга гледна точка. Трето ако имаше дори 1% истина в твоите думи VAG нямаше да минат на обща-рейка и да спрат ПД, а всички останали щяха да минат на ПД .
Нещо нещата в този форум стават малко , като с чукчето дето го питали дали може да чете , а той им отвърнал , че чукчето е писател , а не читател

-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Ежедневно имам сблъсъци с Ауди....Заради надлъжно разположения мотор - смяната на ангренаж става доста сложна, трудоемка и скъпа, защото се сваля броня, радиатори и тогава има достъп до ремъка.
Окачването е пословично....но сега вече и китайците предлагат цялото за около 300 - 400 лв. Както знаем, не са прости и щом са го пуснали в производство, значи е доволен консуматив.
Двигателят - както всеки такъв на ФАГ - при българската нафта е веселба.
Авенсиса също не е застрахован от проблеми, но като поддръжка - определено излиза по-евтино, предвид по-безпроблемната сглобка.
А и наистина - аудито по-ми отива в класа на Корола...
Окачването е пословично....но сега вече и китайците предлагат цялото за около 300 - 400 лв. Както знаем, не са прости и щом са го пуснали в производство, значи е доволен консуматив.
Двигателят - както всеки такъв на ФАГ - при българската нафта е веселба.
Авенсиса също не е застрахован от проблеми, но като поддръжка - определено излиза по-евтино, предвид по-безпроблемната сглобка.
А и наистина - аудито по-ми отива в класа на Корола...
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Дидо, миналата събота правих тази операция (като имаш предвид че на моя модел има 4 гайки отвътре на калниците, дето са много терсене) и ми отне един следобяд. Тук в сервиз вземат 3 часа труд, не ми се вижда много.Fido Dido написа:Ежедневно имам сблъсъци с Ауди....Заради надлъжно разположения мотор - смяната на ангренаж става доста сложна, трудоемка и скъпа, защото се сваля броня, радиатори и тогава има достъп до ремъка....
П.П. Относно PD и CR, Басмана пак слуша емоциите вместо разума си - PD е много по-непретенциозен от CR към горивата, поради простия факт че горивото се нагнетява непосредстено преди впръскването в самото тяло на дюзата. Няма рейка в която да се поддържа определено количество гориво под налягне при условия благоприятни за коагулация около примесите. Затова и PD Може да работи с много по-висок процент биодизел. Най-честите оплаквания за запушени дюзи са от CR двигателите. Относно цените - една CR помпа струва колкото 4 PD дюзи.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
ПС не знам аз какво слушам ама вас главата не ви слуша със сигурност
!
ПС2 също така не знам някога някой в БГ да е имал проблем с прекаленото съдържание на биодизел . Не е лошо по-често да идвате за няколко месеца в БГ за да не губите реална връзка с майката земя biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif .
ПС не знам аз какво слушам ама вас главата не ви слуша със сигурност

ПС2 също така не знам някога някой в БГ да е имал проблем с прекаленото съдържание на биодизел . Не е лошо по-често да идвате за няколко месеца в БГ за да не губите реална връзка с майката земя biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif .
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Даа, явно лафа за чукчата важи и за теб самия ... хайде прочети пак внимателно какво съм казал и сетне направи извод дали 'биодизела' или 'примесите' е в основата на изказването ми за PD и CR. А предполагам 'примеси' са тея неща дето правят нафтата в 'майката земя' неподходяща за 'претенциозни' дюзи.Bass_Man написа:... не знам някога някой в БГ да е имал проблем с прекаленото съдържание на биодизел.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 7 госта