1-ви кръг Тайм Атак 2011 (09-10 април, Калояново)
В този форум ще се обсъждат срещите - национални, регионални и квартални 

1-ви кръг Тайм Атак 2011 (09-10 април, Калояново)
Мнение от difcho » 11 Мар 2011 23:24
In memory of landikar
След дългата зимна пауза, всичко вече е уточнено и дойде момента за откриване на 3-тия сезон от шампионата „Тайм Атак”. 1-ви кръг ще се проведе по традиция на писта „Дракон” край с. Калояново в памет на Лъчезар Койчев – landikar, който почина при пътен инциден преди 3 години.
След края на сезон 2010, бяха направени някой промени в регламента, като бе върнат клас до 1600 куб. см и бе създадена група „ No Limit” в който няма абсолютно никакви ограничения. Поради невъзможността, гумите „Федерал” да пристигнат преди 1-ви кръг, то мероприятието на 09-10 април ще се проведе само за групите „ Street” и „ No Limit” , като в програмата ще бъде включено и 5 часа „ Drift Taxi”. За участие в „ Drift Taxi ” ще бъде допуснат всеки един участник, без заплащане на такса за участие. Единственото условие, ще е в автомобила да има монтирана дясна (пасажерска) седалка и предпазен колан (може и заводския). Идеята на „ Drift Taxi” е всеки който желае да се повози в някой от автомобилите да се запише при организатора и да заплати такса от 20 лв. Самите записвания за возене ще стават на място на пистата.
Регламент за група “Street” -->> http://www.drifting-bg.com/forum/viewtopic.php?t=5972
Заради пускането на новият ни сайт линковете може да не работят. Пускам новите за тези на които им трябват:
Програма - http://dcb.bg/Sign.html
Записвания - http://dcb.bg/Sign.html
Регламенти - http://dcb.bg/Regulations.html
http://www.facebook.com/event.php?eid=187408737960869
След дългата зимна пауза, всичко вече е уточнено и дойде момента за откриване на 3-тия сезон от шампионата „Тайм Атак”. 1-ви кръг ще се проведе по традиция на писта „Дракон” край с. Калояново в памет на Лъчезар Койчев – landikar, който почина при пътен инциден преди 3 години.
След края на сезон 2010, бяха направени някой промени в регламента, като бе върнат клас до 1600 куб. см и бе създадена група „ No Limit” в който няма абсолютно никакви ограничения. Поради невъзможността, гумите „Федерал” да пристигнат преди 1-ви кръг, то мероприятието на 09-10 април ще се проведе само за групите „ Street” и „ No Limit” , като в програмата ще бъде включено и 5 часа „ Drift Taxi”. За участие в „ Drift Taxi ” ще бъде допуснат всеки един участник, без заплащане на такса за участие. Единственото условие, ще е в автомобила да има монтирана дясна (пасажерска) седалка и предпазен колан (може и заводския). Идеята на „ Drift Taxi” е всеки който желае да се повози в някой от автомобилите да се запише при организатора и да заплати такса от 20 лв. Самите записвания за возене ще стават на място на пистата.
Регламент за група “Street” -->> http://www.drifting-bg.com/forum/viewtopic.php?t=5972
Заради пускането на новият ни сайт линковете може да не работят. Пускам новите за тези на които им трябват:
Програма - http://dcb.bg/Sign.html
Записвания - http://dcb.bg/Sign.html
Регламенти - http://dcb.bg/Regulations.html
http://www.facebook.com/event.php?eid=187408737960869
Последно промяна от difcho на 05 Апр 2011 23:32, променено общо 1 път.
difcho
Re: 1-ви кръг Тайм Атак 2011 (09-10 април, Калояново)
Мнение от rudolf » 12 Мар 2011 01:26
да допълня само че колите със сликове и без клетки,каквато е моята, не се допускат в нито един клас.difcho написа: ...и бе създадена група „ No Limit” в който няма абсолютно никакви ограничения.
rudolf
Troshko
Мнение от rudolf » 12 Мар 2011 16:47
честит имен ден:)Troshko написа:Или трябва да си слижиш сток интериора или кейдж, за да се впишеш някаде :-)
А най-лесно, стреет гуми и си в но-лимит :-D
е интериора и сликове пак не става никъде,а но лимит- на нормални гуми ми звучи като -пип шоу.
всъщност но лимит си е стария формат,но ЛИМИТИРАН с клетка..-аз така го разбирам.
rudolf
Мнение от difcho » 12 Мар 2011 22:39
В No Limit имаш само едно единствено ограничение. Сликове-клетка. Този клас беше създаден, за да може всеки един автомобил да участва. Ще караш със семита, щом нямаш клетка и пак си в играта. Прекалено много се орязаха колите, премахнаха се шиканите по правите, добави се кроасана... няма как да се кара вече със сликове без клетка при всички тези условия... Преди бяхте недоволни и сега пак недоволни. Повече от това няма какво да се иска в рамките на разумната безопасност.
difcho
Мнение от rudolf » 13 Мар 2011 00:25
диф: ние не сме недоволни,ние нямаме коли и амбиция за победи,както и дух на състезатели,,,ние само коменираме ограничението в клас но лимит,щото се заседяваме пред компютрите.
относно безопасността:няма голяма скорост на критични места, трак дейовете показват че няма проблем с сликовете и безопасността без решетка, но никой не оспорва това.
формата си е твой. прав си че за безопасността трябва да се мисли преди да се е търкулила каруцата.
относно безопасността:няма голяма скорост на критични места, трак дейовете показват че няма проблем с сликовете и безопасността без решетка, но никой не оспорва това.
формата си е твой. прав си че за безопасността трябва да се мисли преди да се е търкулила каруцата.
rudolf
Мнение от difcho » 13 Мар 2011 07:41
rudolf написа:диф: ние не сме недоволни,ние нямаме коли и амбиция за победи,както и дух на състезатели,,,ние само коменираме ограничението в клас но лимит,щото се заседяваме пред компютрите.
относно безопасността:няма голяма скорост на критични места, трак дейовете показват че няма проблем с сликовете и безопасността без решетка, но никой не оспорва това.
формата си е твой. прав си че за безопасността трябва да се мисли преди да се е търкулила каруцата.
Немога да коментирам действията и регламентите на други мероприятия. Според мен обаче много скоро на всяко мероприятие в България, за да караш със сликове, ще се иска клетка. Надявам се само преди това да не се случи някой инцидент, който да катализира този процес...
difcho
difcho
Мнение от difcho » 04 Апр 2011 22:26
1 Свилен Радославов Бакалов РЕНО КЛИО 1998 бензин S2 Пловдив
2 Росен Славов Костов Пежо 106 1600 Бензин No Limit Плевен
3 Явор Красимиров Тишков Опел Корса 2000 Бензин No Limit Плевен
4 Цветан Константинов Цеков BMW 330 3000Т Дизел S3 Враца
5 Иван Ламбрев Иванов Пежо 106 1360 Бензин S1 Асеновград
6 Светослав Ив. Зангаров Рено 19 1400 Бензин S1 Пловдив
7 Евгени Тотев Драгнев Лада Самара 1600 Бензин No Limit София
8 Ивайло Пламенов Георгиев Хонда Прелюд 2200 бензин S3 София
9 Георги Йовчев Йовчев Пежо 306 gti-6 1998 бензин S2 София
10 Дилян Митев Иванов BMW 318 I 1800 бензин S2 София
11 Георги Петров Марински Хонда CRX 1800 бензин S2 София
12 Павел Петров Марински Хонда CRX 1800 бензин S2 София
13 Георги Узунов БМВ е30 2500 бензин S3 Пловдив
14 Георги Николов Хонда Сивик 1500 бензин S1 Габрово
15 Георги Пеев Георгиев Хонда Сивик 1600 бензин S1 Габрово
16 Павел Дамянов Пежо 306 2000 бензин S2 София
17 Венцеслав Величков Хонда Сивик 1500 бензин S1 Габрово
18 Симеон Симеонов Хонда Сивик 1600 бензин S2 Пловдив
19 Димитър Петков Хаджийски Митсубиши Еклипс 2000 бензин S2 Пловдив
20 Ваньо Милчев Цвятков Опел Тигра 1600 бензин No Limit Плевен
21 Огнян Юлиянов Рамисов БМВ 316 2000 бензин S2 София
22 Ангел Mетодиев Григорчев Рено Клио 1998 бензин S3 София
23 Виктор Мариов Атанасов BMW 325 2500 бензин S3 София
24 Веселин Тодоров Renault 5 2000 бензин S2 Варна
25 Гергана Красимирова Богданова BMW 318ис 2800 бензин No Limit Плевен
26 Георги Иванов Караджов Хонда Сивик 2000 бензин S2 Благоевград
27 Николай Йорданов Николов Фиат 131 2000 бензин Пловдив
2 Росен Славов Костов Пежо 106 1600 Бензин No Limit Плевен
3 Явор Красимиров Тишков Опел Корса 2000 Бензин No Limit Плевен
4 Цветан Константинов Цеков BMW 330 3000Т Дизел S3 Враца
5 Иван Ламбрев Иванов Пежо 106 1360 Бензин S1 Асеновград
6 Светослав Ив. Зангаров Рено 19 1400 Бензин S1 Пловдив
7 Евгени Тотев Драгнев Лада Самара 1600 Бензин No Limit София
8 Ивайло Пламенов Георгиев Хонда Прелюд 2200 бензин S3 София
9 Георги Йовчев Йовчев Пежо 306 gti-6 1998 бензин S2 София
10 Дилян Митев Иванов BMW 318 I 1800 бензин S2 София
11 Георги Петров Марински Хонда CRX 1800 бензин S2 София
12 Павел Петров Марински Хонда CRX 1800 бензин S2 София
13 Георги Узунов БМВ е30 2500 бензин S3 Пловдив
14 Георги Николов Хонда Сивик 1500 бензин S1 Габрово
15 Георги Пеев Георгиев Хонда Сивик 1600 бензин S1 Габрово
16 Павел Дамянов Пежо 306 2000 бензин S2 София
17 Венцеслав Величков Хонда Сивик 1500 бензин S1 Габрово
18 Симеон Симеонов Хонда Сивик 1600 бензин S2 Пловдив
19 Димитър Петков Хаджийски Митсубиши Еклипс 2000 бензин S2 Пловдив
20 Ваньо Милчев Цвятков Опел Тигра 1600 бензин No Limit Плевен
21 Огнян Юлиянов Рамисов БМВ 316 2000 бензин S2 София
22 Ангел Mетодиев Григорчев Рено Клио 1998 бензин S3 София
23 Виктор Мариов Атанасов BMW 325 2500 бензин S3 София
24 Веселин Тодоров Renault 5 2000 бензин S2 Варна
25 Гергана Красимирова Богданова BMW 318ис 2800 бензин No Limit Плевен
26 Георги Иванов Караджов Хонда Сивик 2000 бензин S2 Благоевград
27 Николай Йорданов Николов Фиат 131 2000 бензин Пловдив
difcho
Мнение от difcho » 05 Апр 2011 23:31
Заради пускането на новият ни сайт линковете може да не работят. Пускам новите за тези на които им трябват:
Програма - http://dcb.bg/Sign.html
Записвания - http://dcb.bg/Sign.html
Регламенти - http://dcb.bg/Regulations.html
Програма - http://dcb.bg/Sign.html
Записвания - http://dcb.bg/Sign.html
Регламенти - http://dcb.bg/Regulations.html
difcho
rudolf
rudolf
Troshko
Ivche
Мнение от difcho » 13 Апр 2011 12:21
Ivche написа:Резултата е,че публиката дойде да се оплаче колко скучен е тайм атака и добре, че били дрифтърите да ги забавляват ...
За клас Но Лимит... защо Искрен вика,че е направен за да участва ВСЕКИ автомобил, като червеното Ево не беше допуснато??
Защото червеното Ево се разсърди, че не го пуснахме с ролбара в стриит и го преместихме в No Limit ;)
difcho
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта