Проблем с Ярис 1,4 Д4Д ?
Проблем с Ярис 1,4 Д4Д ?
Техническите обслужвания, както знаете са на интервали по 15 000 км.
След като на 60 000 направих обслужване в Тойота и минаха три години гаранция реших да не обслужвам повече при тях.
На 74 000 км смених всичко от техническо обслужване тип А, като допълнително смених и горивния филтър, за всеки случай. Сипах масло 5Х40 на Елф. Всичко това стана с консумативи, които си бях купил и в сервиз не на Тойота.
В момента колата е на 85 000 км, като бях решил да направя следща смяна на 87 000 и след това на 100 000.
Да, обаче днес светна гаечния ключ, който според книгата означава смяна на малсото и масления филтър. В продължение на 1-2 месеца при палене на колата гаечния ключ се появяваше са 2-3 секунди и загасваше.
Въпросът ми е дали трябва да сменя маслото сега, все пак са минали едва 10500 км от последната смяна, а по график се сменя на 15 000 ?
Какво ще ме посъветвате ?
След като на 60 000 направих обслужване в Тойота и минаха три години гаранция реших да не обслужвам повече при тях.
На 74 000 км смених всичко от техническо обслужване тип А, като допълнително смених и горивния филтър, за всеки случай. Сипах масло 5Х40 на Елф. Всичко това стана с консумативи, които си бях купил и в сервиз не на Тойота.
В момента колата е на 85 000 км, като бях решил да направя следща смяна на 87 000 и след това на 100 000.
Да, обаче днес светна гаечния ключ, който според книгата означава смяна на малсото и масления филтър. В продължение на 1-2 месеца при палене на колата гаечния ключ се появяваше са 2-3 секунди и загасваше.
Въпросът ми е дали трябва да сменя маслото сега, все пак са минали едва 10500 км от последната смяна, а по график се сменя на 15 000 ?
Какво ще ме посъветвате ?
Today. Tomorrow. Toyota.
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Има процедура по зануляване на брояча за ТО.
В другия сервиз не я знаят и не са занулили брояча, когато са ти сменявали маслото.
В другия сервиз не я знаят и не са занулили брояча, когато са ти сменявали маслото.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Akima - нямам идея, предполагам да.
zi_zi_top - процедурата е като дадеш на контакт, от левия бутон да дадеш на trip A, после да върнеш ключа и задържайки левия бутон пак да дадеш на контакт, нали ?
Предполагам, че е това, защото в Тойота по този начин са ми чистили грешки ?
zi_zi_top - процедурата е като дадеш на контакт, от левия бутон да дадеш на trip A, после да върнеш ключа и задържайки левия бутон пак да дадеш на контакт, нали ?
Предполагам, че е това, защото в Тойота по този начин са ми чистили грешки ?
Today. Tomorrow. Toyota.
- Akima
- Мнения: 7448
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 97 пъти
- Получена благодарност: 177 пъти
Да,вярно,че не пише коя година е Яриса.
Иначе това е процедурата:

Иначе това е процедурата:
To reset - with the odometer in "Trip A" mode turn the ignition off - hold down the trip odometer reset button and turn the key to the "on" position (not start) - keep the reset button depressed for at least 5 seconds - you'll see several little dashes counting down and disapearing then all zeros display indicating it is reset. You're done.

Имаше един период, в който като изключиш от скорост и оборотите си стоят още 1 секунда и след това падат и не поемаше плавно следващата скорост, но смениха компютъра на двигателя по гаранцията и нещата се оправиха...
Няколко пъти е светвал check engine, но всеки път в Тойота казваха, че е някаква грешка и я чистиха...
От време на време има едно малко пукане във волана, което в Тойота естествено казаха, че нищо и няма на колата докато беше в гаранция, а след това се оказа, че е рейката...
Няколко пъти е светвал check engine, но всеки път в Тойота казваха, че е някаква грешка и я чистиха...
От време на време има едно малко пукане във волана, което в Тойота естествено казаха, че нищо и няма на колата докато беше в гаранция, а след това се оказа, че е рейката...
Today. Tomorrow. Toyota.
- alexandargv
- Мнения: 139
- Регистриран на: 09 Апр 2008 19:33
- Местоположение: София
Пукането се появи само...
3 пъти ходих в Тойота и им показвах как пука и така и нищо не откриха, което е нормално, разбира се - все пак е в гаранция.
Сега ако отида, естествено ще искат да сменят рейката...
Случайно се запознах с едно момче, който е имал същия проблем с пукането, но все пак се е преборил и са му я сменили по гаранция.
3 пъти ходих в Тойота и им показвах как пука и така и нищо не откриха, което е нормално, разбира се - все пак е в гаранция.
Сега ако отида, естествено ще искат да сменят рейката...
Случайно се запознах с едно момче, който е имал същия проблем с пукането, но все пак се е преборил и са му я сменили по гаранция.
Today. Tomorrow. Toyota.
- alexandargv
- Мнения: 139
- Регистриран на: 09 Апр 2008 19:33
- Местоположение: София
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Majestic-12 [Bot] и 6 госта