Здравейте.
След смяна на ангренажен ремък от време на време ми сверла лампата на таблото която прилича на двигател. При което колата губи мощност. Но след като изгася двигателя и запаля пак не се появява отново и всичко е наред. До следващия случай.
Отидох на диагностика, там казаха че сигурно имало птоблем с турбото..
Някак си не бяха достатъчно убедителни за да им позволя да правят интервенции на сляпо по колата.
Аз се чудя в следствие на смяната на ангренажния ремък... някоя букса да не прави добър контак
Като цяло съм решил да направ сам диагностика на колата за да видя за какво става дума. Но проблема е че незнам какъв е стандарта на avensisa за диагностика - буксата е ясна, но с какъв кабел мога да си свърша работа не мога да разбера.
Може би:
OBDII - - This K/L diagnostic interface & cables work on ISO/KWP (Key Word Protocol) launched after 1996 only
-Supported also ISO9141 protocol; supports VAG-COM version 409.1 or older
Или някой друг стандарт:
- OBD-II Protocols:
- ISO15765-4 (CAN)
- ISO14230-4 (KWP2000)
- ISO9141-2
- J1850 VPW
- J1850 PWM
- Output protocol: RS232
Диагностика - Avensis T22 - D4D
Диагностика - Avensis T22 - D4D
Toyota Avensis Sol D-4D 2000 година
Toyota Corolla DX 1C 09.04.1985 година
_________________________________________
http://eng-stoyanov.hit.bg - Професионално ОВК Проектиране.
Toyota Corolla DX 1C 09.04.1985 година
_________________________________________
http://eng-stoyanov.hit.bg - Професионално ОВК Проектиране.
- TATI
- Мнения: 3031
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Да беше написал и каква грешка ти е изкарала диагностиката?
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
За съжаление незнам каква е грешката. :(
Затова и искам сам да направя диагностика, за да разбера. Не искам да тида при поредния майстор който да не направи нищо.
Затова и искам сам да направя диагностика, за да разбера. Не искам да тида при поредния майстор който да не направи нищо.
Toyota Avensis Sol D-4D 2000 година
Toyota Corolla DX 1C 09.04.1985 година
_________________________________________
http://eng-stoyanov.hit.bg - Професионално ОВК Проектиране.
Toyota Corolla DX 1C 09.04.1985 година
_________________________________________
http://eng-stoyanov.hit.bg - Професионално ОВК Проектиране.
- TATI
- Мнения: 3031
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
И как пък разбраха, че е турбо? Може да са 101 неща. Я най-добре си смени майстора и сервиза и отиди някъде като знаят какво правят. Иначе може да ти е запушен ЕГР клапана, може да ти е замърсена геометриятя и да иска почистване, може да ти е задръстен горивния филтър (малко вероятно, но не и невъзможно). Ако ремъка ти е зацепен както трябва, светването на чек енджина няма нищо общо с ангренажа. Просто случайност. Най-лесно е да свалиш ЕГР клапана и да го почистиш. Ако скоро не си сменял горивен филтър (имам предвид последните около 10к км) го смени. Турбото го остави за накрая, че аман от турбо майстори, които накрая те карат да им дадеш едни 1000 - 2000 лв, а в крайна сметка се оказва, че просто е трябвало едно сваляне и почистване.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Toyota Avensis Sol D-4D 2000 година
Toyota Corolla DX 1C 09.04.1985 година
_________________________________________
http://eng-stoyanov.hit.bg - Професионално ОВК Проектиране.
Toyota Corolla DX 1C 09.04.1985 година
_________________________________________
http://eng-stoyanov.hit.bg - Професионално ОВК Проектиране.
Re: Диагностика - Avensis T22 - D4D
[quote="pavl0v"]Здравейте.
След смяна на ангренажен ремък от време на време ми сверла лампата на таблото която прилича на двигател. При което колата губи мощност. Но след като изгася двигателя и запаля пак не се появява отново и всичко е наред. До следващия случай.
Отидох на диагностика, там казаха че сигурно имало птоблем с турбото..
Някак си не бяха достатъчно убедителни за да им позволя да правят интервенции на сляпо по колата.
Аз се чудя в следствие на смяната на ангренажния ремък... някоя букса да не прави добър контак
Като цяло съм решил да направ сам диагностика на колата за да видя за какво става дума. Но проблема е че незнам какъв е стандарта на avensisa за диагностика - буксата е ясна, но с какъв кабел мога да си свърша работа не мога да разбера.
Може би:
OBDII - - This K/L diagnostic interface & cables work on ISO/KWP (Key Word Protocol) launched after 1996 only
-Supported also ISO9141 protocol; supports VAG-COM version 409.1 or older
Или някой друг стандарт:
- OBD-II Protocols:
- ISO15765-4 (CAN)
- ISO14230-4 (KWP2000)
- ISO9141-2
- J1850 VPW
- J1850 PWM
- Output protocol: RS232[/quote трябва да е по обд ако си от варна мога да ти услужа
След смяна на ангренажен ремък от време на време ми сверла лампата на таблото която прилича на двигател. При което колата губи мощност. Но след като изгася двигателя и запаля пак не се появява отново и всичко е наред. До следващия случай.
Отидох на диагностика, там казаха че сигурно имало птоблем с турбото..
Някак си не бяха достатъчно убедителни за да им позволя да правят интервенции на сляпо по колата.
Аз се чудя в следствие на смяната на ангренажния ремък... някоя букса да не прави добър контак
Като цяло съм решил да направ сам диагностика на колата за да видя за какво става дума. Но проблема е че незнам какъв е стандарта на avensisa за диагностика - буксата е ясна, но с какъв кабел мога да си свърша работа не мога да разбера.
Може би:
OBDII - - This K/L diagnostic interface & cables work on ISO/KWP (Key Word Protocol) launched after 1996 only
-Supported also ISO9141 protocol; supports VAG-COM version 409.1 or older
Или някой друг стандарт:
- OBD-II Protocols:
- ISO15765-4 (CAN)
- ISO14230-4 (KWP2000)
- ISO9141-2
- J1850 VPW
- J1850 PWM
- Output protocol: RS232[/quote трябва да е по обд ако си от варна мога да ти услужа
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl
тази тема я дъвкахме доста, погледни тук :
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... sc&start=0
Успех
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... sc&start=0
Успех
Пачо Кардана - Президент !!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 5 госта