Здравейте!
От около година карам Тойота Корола 1.4 VVTi седан, произведена 2002 г. Взех я на 165 000 км, сега е на 174 000 км. До сега не съм имал проблеми, но преди около седмица започна да се чува странно пристъргване при смяната на скоростите, най-вече като задържам съединителя повече при превключване от 1-ва на 2-ра, от 2-ра на 3-та.
Забелязах, че същото пристъргване се чува и при завит волат при завой, когато не докосвам съединителя, а само давам газ.
Прочетох в интернет, че тия коли общо взето нямат проблеми и имат само няколко слаби места. Специално при моя модел е характерно износения съединител от високооборотния двигател.
Може ли някой да ми потвърди, че съединителя е за смяна и евентъално да ме прати някъде да ми го сменят. (Моля да не е в ТМ Ауто, там е скъпо и прескъпо.) Ще се радвам, ако ми кажете колко време би отнело (колата ми трябва) и какво би струвало. Едва ли само аз съм имал подобен проблем...
Благодаря предварително!
Поздрави
Проблем със съединител на Toyota Corolla 1.4 VVTi
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
хмм не знам дали е съединител.
но има досттъчно инфо във форума, използвай търсачката, ако е за съединител.
моят си го струваше 270лв., японски, на Екседи, смяната навсякъде струва около 100лв.
има и по-евтини варианти за комплект по 220лв. съединител.
ама на мен не ми звучи на такова...
но има досттъчно инфо във форума, използвай търсачката, ако е за съединител.
моят си го струваше 270лв., японски, на Екседи, смяната навсякъде струва около 100лв.
има и по-евтини варианти за комплект по 220лв. съединител.
ама на мен не ми звучи на такова...

stay up and keep shining!!
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки

Здравейте,
оказа се, че маслото в двигателя е намаляло и не е достатъчно, че да смазва механизма около ремъка. Вдигнахме я на стенд и видяхме, че отдолу е оцапана с масло и предполагам, че отнякъде изпуска (но не тече). Посъветнваха ме да не се занимавам и да я карам така, но да наглеждам често нивото на маслото. Монтьора каза, че при много коли маслото е на едно ниво до 5-6 хил. км след смяна и след това започва постепенно да спада и трябва да се долива.
Чел съм, че японците препоръчват смяна не на 10 хил. км пробег, а на 7500 км.
Смених маслото на двигателя, регулирах ремъка, смених и маслото в скоростната кутия и нещата се оправиха. В момента върви отлично. За около две седмици бях забравил колко добре работи двигателя и как добре ускорява. Дори и на 174 хил. км предницата и окачването е напълно здраво, а колата е купена като нова от България...
За съединител ми искаха 200 лв + 130 - 140 лв за работа в Радиал 2000.
Препоръчвам на всички Тойота Корола (японска, не турска) - един страхотен, надежден и здрав автомобил.
Благодаря и поздрави
оказа се, че маслото в двигателя е намаляло и не е достатъчно, че да смазва механизма около ремъка. Вдигнахме я на стенд и видяхме, че отдолу е оцапана с масло и предполагам, че отнякъде изпуска (но не тече). Посъветнваха ме да не се занимавам и да я карам така, но да наглеждам често нивото на маслото. Монтьора каза, че при много коли маслото е на едно ниво до 5-6 хил. км след смяна и след това започва постепенно да спада и трябва да се долива.
Чел съм, че японците препоръчват смяна не на 10 хил. км пробег, а на 7500 км.
Смених маслото на двигателя, регулирах ремъка, смених и маслото в скоростната кутия и нещата се оправиха. В момента върви отлично. За около две седмици бях забравил колко добре работи двигателя и как добре ускорява. Дори и на 174 хил. км предницата и окачването е напълно здраво, а колата е купена като нова от България...
За съединител ми искаха 200 лв + 130 - 140 лв за работа в Радиал 2000.
Препоръчвам на всички Тойота Корола (японска, не турска) - един страхотен, надежден и здрав автомобил.
Благодаря и поздрави
моята е турска сглобка, но пак съм много доволен. и надеждна и здрава.
това дето ти го е казал майстора, не е съвсем така.
тази ситуация се случва, когато ти се е паднал от дефектиралите двигатели ВВТи. те са от тези години, и им се сменяха гаранционно сегменти (и бутала). после си я обслужваш пак на 15 000км.
това дето ти го е казал майстора, не е съвсем така.
тази ситуация се случва, когато ти се е паднал от дефектиралите двигатели ВВТи. те са от тези години, и им се сменяха гаранционно сегменти (и бутала). после си я обслужваш пак на 15 000км.
stay up and keep shining!!
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки

Едва ли двигателя е дефектирал, при положение, че върви повече от Тойотата на баща ми (турска Корола, пак 2002 г., но на 85 хил. км - на вид като от магазина, техническо състояние - перфектно). Монтьора ми каза, че за да се оправи това нещо, най-вероятно трябва да се отвори двигателя, да се престъргва главата, нова гарнитура и прочие. Всичко щяло да струва към 300-400 лв.
Купих я за 6000 лв 2002 г. с дребни козметични забележки. Здрава, върви отлично и в момента мога да я продам спокойно за 7 - 8 хил. Едва ли ще тръгна да сменям бутала и сегменти за няколко литра масло годишно. Не си струва
Поздрави
Купих я за 6000 лв 2002 г. с дребни козметични забележки. Здрава, върви отлично и в момента мога да я продам спокойно за 7 - 8 хил. Едва ли ще тръгна да сменям бутала и сегменти за няколко литра масло годишно. Не си струва
Поздрави
Petee написа:Здравейте,
оказа се, че маслото в двигателя е намаляло и не е достатъчно, че да смазва механизма около ремъка. Вдигнахме я на стенд и видяхме, че отдолу е оцапана с масло и предполагам, че отнякъде изпуска (но не тече). Посъветнваха ме да не се занимавам и да я карам така, но да наглеждам често нивото на маслото. Монтьора каза, че при много коли маслото е на едно ниво до 5-6 хил. км след смяна и след това започва постепенно да спада и трябва да се долива.
Чел съм, че японците препоръчват смяна не на 10 хил. км пробег, а на 7500 км.
Монтьора ми каза, че за да се оправи това нещо, най-вероятно трябва да се отвори двигателя, да се престъргва главата, нова гарнитура и прочие. Всичко щяло да струва към 300-400 лв.
Един съвет от мен,СМЕНИ СИ МАЙСТОРА.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта