Проблем с отключването при студено време.
Проблем с отключването при студено време.
Здравейте,
Карам Тойота Авенсис 2009г. 2200 дизел D4D. стария фейслифт. При студено време например като карам на витоша цля ден или тука в града за 15 - 20 мин. носене на ключа в джоба на якето ми след това не иска да отключи. Интересуваме дали това е слабо място на ключа или има някакъв друг проблем. Пробвах и с чисто нов ключ, който ми седи в лизингодателя и ситуацията е същата.
Благодаря ви.
Карам Тойота Авенсис 2009г. 2200 дизел D4D. стария фейслифт. При студено време например като карам на витоша цля ден или тука в града за 15 - 20 мин. носене на ключа в джоба на якето ми след това не иска да отключи. Интересуваме дали това е слабо място на ключа или има някакъв друг проблем. Пробвах и с чисто нов ключ, който ми седи в лизингодателя и ситуацията е същата.
Благодаря ви.
Проверете батерията на ключа
Проверете батерията на ключа.
Королата ми, закупена 2009г имаше същото поведение. Смених батерията на ключа и е ОК.
Королата ми, закупена 2009г имаше същото поведение. Смених батерията на ключа и е ОК.
Re: Проверете батерията на ключа
Взеха чисто новия клчю и пак не става, който не е ползван никога. И на мен ми мина такава идея през главата за батерията ;)raikovm написа:Проверете батерията на ключа.
Королата ми, закупена 2009г имаше същото поведение. Смених батерията на ключа и е ОК.
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: Проверете батерията на ключа
Нищо чудно и батерията на 'новия' ключ да е паднала - нали са на едни и същи години.pesheto написа:Взеха чисто новия клчю и пак не става, който не е ползван никога. И на мен ми мина такава идея през главата за батерията ;)
Re: Проверете батерията на ключа
моята е вече на 4 години почти (откак е произведена колата) и си лови спокойно от 50мScott написа:Нищо чудно и батерията на 'новия' ключ да е паднала - нали са на едни и същи години.pesheto написа:Взеха чисто новия клчю и пак не става, който не е ползван никога. И на мен ми мина такава идея през главата за батерията ;)
Toyota Auris 2007, 1.4 D4D
Lexus IS 250
Lexus IS 250
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 29 Апр 2010 22:07
- Местоположение: Хасково
Re: Проверете батерията на ключа
Извинявам се за Offtopica:
Имам двама колеги със абсолютно идентични аларми,монтирани от един и същ майстор в рамките на 2 дни.
Единият сменя батерий на 6 месеца,другият на две години.Колите се ползват почти еднакво.
Никой няма обяснение,накрая просто се примириха .......
П.П
Студа действа много гадно на батерийте - пример автомобилните акумулатори.
Пробвай да носиш ключа във вътрешен джоб.
Това не е критерий.Dizzle написа:моята е вече на 4 години почти (откак е произведена колата) и си лови спокойно от 50мScott написа:Нищо чудно и батерията на 'новия' ключ да е паднала - нали са на едни и същи години.pesheto написа:Взеха чисто новия клчю и пак не става, който не е ползван никога. И на мен ми мина такава идея през главата за батерията ;)
Имам двама колеги със абсолютно идентични аларми,монтирани от един и същ майстор в рамките на 2 дни.
Единият сменя батерий на 6 месеца,другият на две години.Колите се ползват почти еднакво.
Никой няма обяснение,накрая просто се примириха .......
П.П
Студа действа много гадно на батерийте - пример автомобилните акумулатори.
Пробвай да носиш ключа във вътрешен джоб.
Без Toyota , засега .......
- slowtraveler
- Мнения: 6192
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 371 пъти
Re: Проблем с отключването при студено време.
Абе за какви повреди на ключето разправяме...
pesheto написа:.....Пробвах и с чисто нов ключ, който ми седи в лизингодателя и ситуацията е същата..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- KiLLeR
- Мнения: 1189
- Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
- Местоположение: Пловдив/София
- Получена благодарност: 1 път
настъпваш я много и от шубе не те пуска laugh.gifnowyaris написа:Не е от батерията . Тази зима и Ярето така - Заключва без проблем , но трудно Отключва . Мисля си да не се е преебало самото копченце , ама нали колкото пъти заключвам , толкова пъти отключвам . Или на Ярето нещо му става и не иска да ме пуска вътре да го карам . laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Иначе и при мен го направи тоя проблем като бяха по-големите студове - на едното дистанционно не отключва, но с другото отключи, което беше на стайна температура...и двете бяха с някви Сони батерии смених ги и нещата заспаха

- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
и аз мисля,че най-вероятно е от батерията,но е възможно да е локален проблем при ел. връзки в шофьорската врата.на рав4 до 2006 има такъв генерален проблем при ниски темп.,така че прегледай в тoйота за някое инфо за модела.ето ти един пример:
http://www.rav4faq.kerkerinck.de/xa3/ts ... 006-07.pdf
http://www.rav4faq.kerkerinck.de/xa3/ts ... 006-07.pdf
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Студа скапва батериите много бързо. Телефони, дистанционни, всичко умира ако не е във вътрешен джоб на якето, докато караш ски. Особенно ако са стари, но и нови да са пак става същата работа. Може и при Тойота да има някакъв проблем, но със сигурност студа скапва батериите. Моя и още един авенсис от около 2005-та по същия начин не искат да отключват, аз си смених батрията вчера, защото онази ситрин и диодчето не искаше да свети и то само от 10мин каране в града. Не знам защо обаче проблема е при отключването, а не и при заключването. Може би обяснението е в това, че има някаква основна разлика в сигналите при отключване и заключване. То ясно че има, но каква незнам. Тук трябва някой, който се занимава с аларми да обясни.
Благодаря Ви за инфото. Тази зима мина но за следващата ще сменя батерията и ще видя какво ще се получи. Относно това ключа го държа само във вътрешните джобове никога във външните, че там е малко кофти да седи каквото и да било. И проблема е същия само при отключването заключването си дейтсва без проблеми
Благодаря!!!

Благодаря!!!

- didak
- Мнения: 1230
- Регистриран на: 04 Юни 2007 09:49
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Всъщност високата температура е това, което скапва батериите.baba_metca написа:Студа скапва батериите много бързо.
Студът само им намаля капацитета.
Така че внимавайте най-вече с прегряването на всякакви устройства с батерии -
температури над 40-45 градуса прецаква повечето видове батерии безвъзвратно.
Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Аз тази зима повече от 36,7 градуса не съм вдигал biggrin.gif Наистина колегата е прав-има нещо в сигнала за отключване,не е само от батериите/не че моята не е на повече от три години/.didak написа:Всъщност високата температура е това, което скапва батериите.baba_metca написа:Студа скапва батериите много бързо.
Студът само им намаля капацитета.
Така че внимавайте най-вече с прегряването на всякакви устройства с батерии -
температури над 40-45 градуса прецаква повечето видове батерии безвъзвратно.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 4 госта