То, след дървото, дървояди.... С една дума - мамата си трака. laugh.gif laugh.gif laugh.gifnowyaris написа:От РАЙДа в бензина да не тръгнат и хлебарки,че тогава дърво....
TOYOTA затвърди първата си позиция по качество
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
'Махагон' имаше Авенсиса... Маздата е с пластмаса laugh.gif
Което обаче ме навежда на мисълта, че в Авенсиса може да е имало дървояд, защото махагона бързо изпада (след един ароматизатор, в който може да е имало Райд) biggrin.gif
Което отново доказва моята теза, че вече големите марки са си изравнили качество и надеждност.
И само балансират между цени и качество, за да не излязат от 'златната среда'...
Което обаче ме навежда на мисълта, че в Авенсиса може да е имало дървояд, защото махагона бързо изпада (след един ароматизатор, в който може да е имало Райд) biggrin.gif
Което отново доказва моята теза, че вече големите марки са си изравнили качество и надеждност.
И само балансират между цени и качество, за да не излязат от 'златната среда'...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Виж сега господин информиран, никой не е споменавал в случая Немските бангии, та да започваш сравненията с тях.LEXUS написа:
Много оригинално... има други марки, дето пукат глави на дизелите, продават колите си с дефектни климатици, замръзват им двигателите зимата, разбиват помпа-дюза леглата, блокират им електрическите спирачки, но не правят никакъв рекол! Това означава немска отговорност. Не само ,че се чупят от производствени дефекти, но никой не ти поема разходите, така че приказвай тия глупости във форумите на Фолкваген, Ауди, Мерцедес, но не и тук, ако обичаш, просто няма кой информиран човек да ти вярва.

Знам че си много информиран, но от време на време не е зле да четеш постовете докрай ..
Така щеше да разбереш, че не сравняваме Тойота с ФолЦваген, Ауди и Мерцедес, а става дума за Мазда 6, която не продава колите си "с дефектни климатици, замръзват им двигателите зимата, разбиват помпа-дюза леглата, блокират им електрическите спирачки" ..
И не мога да разбера, ти нещо като админ в сянка на цялото интернет общество ли се явяваш, та определяш кой къде да пише ? biggrin.gif
А и още нещо не ми е ясно, някаква фобия ли имаш към Немските производители, та винаги като стане дума за сравнения, точно с тях се заяждаш, при наличието на Италянци, Французи и куп други производители, с много по ниско качествена продукция от Немската ? ..
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28
Просто цял живот е искал да се качи на А4, ама не може да си го позволи ощеmartod написа:Виж сега господин информиран, никой не е споменавал в случая Немските бангии, та да започваш сравненията с тях.LEXUS написа:
Много оригинално... има други марки, дето пукат глави на дизелите, продават колите си с дефектни климатици, замръзват им двигателите зимата, разбиват помпа-дюза леглата, блокират им електрическите спирачки, но не правят никакъв рекол! Това означава немска отговорност. Не само ,че се чупят от производствени дефекти, но никой не ти поема разходите, така че приказвай тия глупости във форумите на Фолкваген, Ауди, Мерцедес, но не и тук, ако обичаш, просто няма кой информиран човек да ти вярва.
![]()
Знам че си много информиран, но от време на време не е зле да четеш постовете докрай ..
Така щеше да разбереш, че не сравняваме Тойота с ФолЦваген, Ауди и Мерцедес, а става дума за Мазда 6, която не продава колите си "с дефектни климатици, замръзват им двигателите зимата, разбиват помпа-дюза леглата, блокират им електрическите спирачки" ..
И не мога да разбера, ти нещо като админ в сянка на цялото интернет общество ли се явяваш, та определяш кой къде да пише ? biggrin.gif
А и още нещо не ми е ясно, някаква фобия ли имаш към Немските производители, та винаги като стане дума за сравнения, точно с тях се заяждаш, при наличието на Италянци, Французи и куп други производители, с много по ниско качествена продукция от Немската ? ..

SUBARU Outback 3.0 H6 2005
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Ау колко обичам А4, най-вече помпа-дюза, или пък 1.8 ,дето едва изкарва 150 коня с турбина. И най-най- вече обичам Ауди А4 заради алуминиевите му носачи, които са консуматив, както дебитомера, ел.стъклата и други прекрасни, но по принцип неработещи при него екстри, ако може така да се изразя.gh0s7r1d3r написа:Просто цял живот е искал да се качи на А4, ама не може да си го позволи ощеmartod написа:Виж сега господин информиран, никой не е споменавал в случая Немските бангии, та да започваш сравненията с тях.LEXUS написа:
Много оригинално... има други марки, дето пукат глави на дизелите, продават колите си с дефектни климатици, замръзват им двигателите зимата, разбиват помпа-дюза леглата, блокират им електрическите спирачки, но не правят никакъв рекол! Това означава немска отговорност. Не само ,че се чупят от производствени дефекти, но никой не ти поема разходите, така че приказвай тия глупости във форумите на Фолкваген, Ауди, Мерцедес, но не и тук, ако обичаш, просто няма кой информиран човек да ти вярва.
![]()
Знам че си много информиран, но от време на време не е зле да четеш постовете докрай ..
Така щеше да разбереш, че не сравняваме Тойота с ФолЦваген, Ауди и Мерцедес, а става дума за Мазда 6, която не продава колите си "с дефектни климатици, замръзват им двигателите зимата, разбиват помпа-дюза леглата, блокират им електрическите спирачки" ..
И не мога да разбера, ти нещо като админ в сянка на цялото интернет общество ли се явяваш, та определяш кой къде да пише ? biggrin.gif
А и още нещо не ми е ясно, някаква фобия ли имаш към Немските производители, та винаги като стане дума за сравнения, точно с тях се заяждаш, при наличието на Италянци, Французи и куп други производители, с много по ниско качествена продукция от Немската ? ..laugh.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Не се заяждам аз с тях, а ти отговарям и разширявам кръгозора ти относно дефектите при марките и тяхното признаване/непризнаване, защото е напълно некоректно да плюеш по една марка, както правиш ти, а да не казваш дума за останалите марки! Малко ти трябва да разбереш контраста между изтегляне на коли заради дефектни стелки и неизтегляне на коли заради дефектни спирачки и двигатели!martod написа:Виж сега господин информиран, никой не е споменавал в случая Немските бангии, та да започваш сравненията с тях.LEXUS написа:
Много оригинално... има други марки, дето пукат глави на дизелите, продават колите си с дефектни климатици, замръзват им двигателите зимата, разбиват помпа-дюза леглата, блокират им електрическите спирачки, но не правят никакъв рекол! Това означава немска отговорност. Не само ,че се чупят от производствени дефекти, но никой не ти поема разходите, така че приказвай тия глупости във форумите на Фолкваген, Ауди, Мерцедес, но не и тук, ако обичаш, просто няма кой информиран човек да ти вярва.
![]()
Знам че си много информиран, но от време на време не е зле да четеш постовете докрай ..
Така щеше да разбереш, че не сравняваме Тойота с ФолЦваген, Ауди и Мерцедес, а става дума за Мазда 6, която не продава колите си "с дефектни климатици, замръзват им двигателите зимата, разбиват помпа-дюза леглата, блокират им електрическите спирачки" ..
И не мога да разбера, ти нещо като админ в сянка на цялото интернет общество ли се явяваш, та определяш кой къде да пише ? biggrin.gif
А и още нещо не ми е ясно, някаква фобия ли имаш към Немските производители, та винаги като стане дума за сравнения, точно с тях се заяждаш, при наличието на Италянци, Французи и куп други производители, с много по ниско качествена продукция от Немската ? ..
Защо винаги трябва да обяснявам надълго и широко!
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Ето ти поредното едностранчиво заяждане! За това говоря. На всичкото отгоре отново подвеждаш хората.martod написа: Тук списанията казват, че Тойота е бъкана с дефекти, ние твърдим,че изобщо не е така, че е №1 или най малкото- дефектите са на половина .. biggrin.gif
За това е трудно да се определи, кой е по зле .. laugh.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Е как да не се заяждаш, като в преднтият си пост пак си го направил (с 1.8 мотора на Ауди) biggrin.gifLEXUS написа: Не се заяждам аз с тях, а ти отговарям и разширявам кръгозора ти относно дефектите при марките и тяхното признаване/непризнаване, защото е напълно некоректно да плюеш по една марка, както правиш ти, а да не казваш дума за останалите марки! Малко ти трябва да разбереш контраста между изтегляне на коли заради дефектни стелки и неизтегляне на коли заради дефектни спирачки и двигатели!
Защо винаги трябва да обяснявам надълго и широко!
И хубаво ми разширяваш кръгозора, но като имаш претенции, че си много информиран, не е зле да четеш и за другите марки, а не само за Тойота ..

Така няма да пишеш глупости като горната и хората ще ти вярват повече ..

Същият този мотор, дето според теб "едва изкарва 150 коня" го има и във варианти 163,180,190 к.с, а при S3 и ТТ и 209к.с. и 225к.с.
А това с алуминиевите носачи вече се изтърка, вземи измисли нещо ново ...Тях ги има само при А4-В5 модела, а и не са чак консуматив, защото като се сменят веднъж, после си изкарват доволно километри ..Просто преди години бяха много скъпи и като се наложи смяна, тръгваха приказките за скъпата поддръжка ..Сега ги има комплект цялото мулти-линк окачване отпред, заедно с биелети и накрайници за 300 лв.(сега да не помислиш, че карам Ауди

Та за това по някога "не казвам дума за останалите марки", защото не претендирам да съм чак толкова информиран, а когато човек не е информиран, по добре да замълчи, защото иначе има голяма вероятност да изтърси някоя глупост ..

Ето по горе съм казал нещо за Мазда 6 (понеже съм информиран)

Няма такова понятие вече, конкуренцията е жестока и почти всяка година №1 са различни автомобили ..Няма и все още кола без дефекти (техника е и рано или късно се разваля) тъй, че слез на земята, при нас не- информираните ..

СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Добре де Марто аз , ка,то ти разправям , че си ВАГ-агаджия ти не вярваш пък се оказва , че си най-добре информиран за тях
.
Другото нещо , което непрестанно се опитвате да заобиколите е , че Тойота абсолютно всяка година има доволно много коли в 10-ките на всички тестове по света , което всъщност я прави номер ! Като отделно няма конкуренция при хибридите от дооооооста време . Сега чак някой се пробуждат от зимен сън и започват с хибриди и ел.мобили .

Другото нещо , което непрестанно се опитвате да заобиколите е , че Тойота абсолютно всяка година има доволно много коли в 10-ките на всички тестове по света , което всъщност я прави номер ! Като отделно няма конкуренция при хибридите от дооооооста време . Сега чак някой се пробуждат от зимен сън и започват с хибриди и ел.мобили .
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Марто,
Системата помпа-дюза и алуминиевите носачи, правят много притеснително поддържането на такъв тип автомобил в България, при наличие на родните пътища и нафта.
Така че и аз се присъединявам към отрицателното мнение на колегите към ВАГ групата.
Те може да са идеални за качественото гориво и хубавите пътища за нормалните държави, но за България, не!thumbdown.gif
Системата помпа-дюза и алуминиевите носачи, правят много притеснително поддържането на такъв тип автомобил в България, при наличие на родните пътища и нафта.
Така че и аз се присъединявам към отрицателното мнение на колегите към ВАГ групата.
Те може да са идеални за качественото гориво и хубавите пътища за нормалните държави, но за България, не!thumbdown.gif
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
В тази връзка и за успокоение на Тойота феновете - на маздата ще сменям преден лагер главина.....Kiki написа:.....
Те може да са идеални за качественото гориво и хубавите пътища за нормалните държави, но за България, не!thumbdown.gif
67х.км....
Явно последния трап и дойде повечко laugh.gif
Братовчед ми върти една голф 4 от две години, и досега не се е оплаквал... Окачването държи перфектно и нито се е разтропала, нито сменя лагер

Приятел върти нов пасат вече три години...
И той не се е оплаквал от нищо (дизел с DSG), а вече мина 90х.км....
Вярно, че има две пътувания до Германия с него, но и доста километри извънградско, но все пак има и доста километри във Варна...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Да бе, вЕрно .. И то най- долния ВАГ-аджия laugh.gif последната ми кола от тази група, я продадох още преди 14-15 години .. biggrin.gifBass_Man написа:Добре де Марто аз , ка,то ти разправям , че си ВАГ-агаджия ти не вярваш пък се оказва , че си най-добре информиран за тях.
Да не искаш да кажеш, че на Тойота не и влияят нашите пътища и нафта ? .Kiki написа: Системата помпа-дюза и алуминиевите носачи, правят много притеснително поддържането на такъв тип автомобил в България, при наличие на родните пътища и нафта.

За прословутите носачи съм обяснил малко по горе, целият комплект за предницата струва колкото един, или 2 носача за Тойота .. biggrin.gif Освен това ги има само при един модел Ауди, при новите е отсранен този недостатък .
А за тази помпа дюза, не знам що толкова си се наплашил, щом при теб я няма . Само ще ти кажа, че немците имат и камиони с тази система и има екземпляри на по 1 милион км. без смяна на дюзи ..
Или щото Бас

То при съвременните дизели, все ще ядеш хурката, като се развали ..
Дали ще са 4 ПД за по 2 бона, или една ГПВН и отделно 4 пак не толкова евтини дюзи (както е при D4D) на обща стоиност пак 8-10 бона, работата е все в батака ..
Разликата е, че ако ти се повреди на сред път ПД, можеш да се прибереш на самоход, докато при теб (да не чуе оня отгоре) при повреда в помпата, продължаваш, ама пеш .. biggrin.gif
Та за това ви казвам, дайте да не се правим на повече фанатици, отколкото сме ..

Вярно, добор автомобил е Тойота, водеща е в някои области, но като има някои слабости, някак си не е прилично да ги прикриваме, като изтъкваме слабостите на другите ..

СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта