Проблем с ниските обороти Авенсис 2006 д4д.

sasho323
Мнения: 2
Регистриран на: 04 Мар 2011 14:06

Проблем с ниските обороти Авенсис 2006 д4д.

Мнение от sasho323 » 04 Мар 2011 16:42

Здравейте колеги. Карам авенсис 2.2 д4д с мотор 2AD, от няколко дни започна да пали трудно сутрин - пали, работи 1-2 секунди и гасне и така 7-8 пати. От днес започна да го прави и на загрял двигател - пали работи 1-2 сек. и гасне т.е. не даржи ниски обороти. Ако някой има идея от какво може да е нека да сподели, ще съм благодарен.

dido4i
Мнения: 19
Регистриран на: 25 Окт 2010 22:41
Местоположение: Varna

здр колега

Мнение от dido4i » 04 Мар 2011 20:03

Провери си филтрите ,кога са сменяни последно -по точно горивния -какво гориво си зареждал последно -сложи една добавка за почистване -ХАДО,или най добре иди на диагностика :) :thumbsup:

И да пишеш какво е станало :whistle:

Аватар
Akima
Мнения: 7448
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 97 пъти
Получена  благодарност: 177 пъти

Re: здр колега

Мнение от Akima » 04 Мар 2011 21:01

dido4i написа:...сложи една добавка за почистване -ХАДО или...
...Лики Моли! :thumbsup:
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 04 Мар 2011 22:44

има 2 вероятности:
1.хубава нафта+пълен с вода горивен филтър-изпомпваш водата или най-добре го сменяш
2.ECU-то трябва да се update-ва:има отделни случаи точно при тоя мотор с грешка в sw версия.
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

sasho323
Мнения: 2
Регистриран на: 04 Мар 2011 14:06

Мнение от sasho323 » 05 Мар 2011 18:38

Филтъра е на около 8000 км. А преди около 500-600 км. сипвах добавка BARDAHL 6in1. за прочистване.

dido4i
Мнения: 19
Регистриран на: 25 Окт 2010 22:41
Местоположение: Varna

Филтъра е на около 8000 км. А преди около 500-600 км. сипвах

Мнение от dido4i » 05 Мар 2011 19:50

Имах същия проблем след като пробвах с :Лъки Моли и Брадхал ,нямаше резултат ,колегата Ме4опух от форума ми препоръча да сложа Хадо ревилитализант -добавка тип гел и си реших проблема .......нека да не звучи като реклама , но ако се зачетеш ще намериш инфо. в форума :)

Аватар
TATI
Мнения: 3031
Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
Местоположение: София
Благодарил/а: 22 пъти
Получена  благодарност: 163 пъти
Обратна връзка:

Мнение от TATI » 06 Мар 2011 09:16

А преди да смениш филтър имаше ли такъв проблем?
Като запали пуши ли бяло отзад?
Твърде вероятно е да засмуква въздух от някъде.
Преди следващо палене си направи един опит - вдигаш капака и с помпичката над филтъра напомпай малко. Ако филтъра е празен, помпичката се движи много лесно, а като се напълни започва да дава усилие - ще го усетиш. Огледай (опипай) около филтъра за мазно от нафта, както и самите маркучи дали са добре вкарани по местата си.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: zorbata и 10 госта