Проблем с оборотите на 4А-F

Jekicha
Мнения: 25
Регистриран на: 20 Яну 2005 14:35
Местоположение: София
Обратна връзка:

Проблем с оборотите на 4А-F

Мнение от Jekicha » 28 Фев 2011 14:22

Здравейте, колата неможе да задържи обороти когато работи на празен ход. От врътката за регулиране на оборотите зад карбуратора не става, някой има ли идея какво може да е. Колата работи и на бензин и на газ, като на газ този проблем го няма.
Corolla 1.6 16V 4A-F AE92

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 01 Мар 2011 00:24

Ама само на студено или и на топло ?

whitefang
Мнения: 145
Регистриран на: 21 Сеп 2010 10:22
Местоположение: Пловдив

Мнение от whitefang » 01 Мар 2011 11:18

Газаджиите да са ти пипали аванса? Да ти оправят ниските обороти на газ?

Аватар
Vokil
Мнения: 663
Регистриран на: 03 Мар 2009 00:35
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от Vokil » 01 Мар 2011 23:16

Аз бих опитал да почистя клапана за празния ход и бих проверил дали до него идва ток :)
Човек и добре да живее умира .......

Jekicha
Мнения: 25
Регистриран на: 20 Яну 2005 14:35
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Jekicha » 03 Мар 2011 00:29

Прави го и когато е топла падне ли стрелката под 1500 оборота все едно я гася с ключа.
Това за клапана на празния ход е възможно, ама кой от всичките е той да го проверя?
Наскоро махах смукателните колектори, че сменях една тръба и след това се появи този проблем.
Corolla 1.6 16V 4A-F AE92

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 03 Мар 2011 02:07

Ако не си монтирал добре колекторите - възможно е да дърпа въздух оттам.

По принцип, след сваляне на колектора е добре да се свали и гарнитурата, повърхностите да се почистят добре - на главата, на колектора и на гарнитурата.

После да я намажеш с много тънък слой неграфитна грес и да я притягаш като глава - от средата към краищата.

Крив фланец на колектор и недозатегната, или превъртяла шпилка също може да направят проблем.

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 03 Мар 2011 02:15

Fido Dido написа:...
+1 за дърпа въздух...погледнии маркучите след дросела...

мисля че и разбазикан тпс-може да всява смут.

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 03 Мар 2011 02:27

Оппааа, май недочетох, че проблема го няма на газ.....

Възможно е и да е запушен жигльор на карбуратора....

mirott
Мнения: 2149
Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
Местоположение: Вършец
Благодарил/а: 18 пъти
Получена  благодарност: 23 пъти

Мнение от mirott » 03 Мар 2011 16:26

Fido Dido написа:Оппааа, май недочетох, че проблема го няма на газ.....

Възможно е и да е запушен жигльор на карбуратора....
Бензинова помпа да не би да прави проблем...

Jekicha
Мнения: 25
Регистриран на: 20 Яну 2005 14:35
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Jekicha » 03 Мар 2011 17:03

Днес установих следното, когато задържа за известно време на 1000 оборота с помоща на педала се закрепя и работи. Но натисна ли пак същата работа. Когато е на газ няма никакви проблеми с оборотите.
Corolla 1.6 16V 4A-F AE92

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 03 Мар 2011 18:41

Не и достига бензина и като я натиснеш "забива нос".Модела не е ли с инжекцион?Нещо се е затлачило.

Jekicha
Мнения: 25
Регистриран на: 20 Яну 2005 14:35
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Jekicha » 03 Мар 2011 22:14

Не е инжекцион, карбуратор е.
Corolla 1.6 16V 4A-F AE92

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Majestic-12 [Bot] и 6 госта