Проблем с корола 12

Аватар
dobrin1
Мнения: 13
Регистриран на: 07 Юли 2010 16:15
Местоположение: Варна, Златни пясъци

Проблем с корола 12

Мнение от dobrin1 » 27 Фев 2011 20:13

От два месеца имам следния проблем.Появи се светната лампичка най в ляво горе на таблото сутрин паленето е ужасноима случеи до 3-4 мин въртене на стартера докато запали.Заведох колата на диагностика и ремонт кадето ми обясниха че проблема е в помпата за налягане на горивото която окъсявала от време на време,но не ми решиха проблема.Моля колеги дайте ми съвет как да си реша този проблем?Между другото когато запали колата до 10 минути е без никаква мощност след като угася двигатела пали идеално и се оправя мощноста и.Този проблем ми се появява доста често вече два три пъти на седмица.

Аватар
Dizzle
Мнения: 819
Регистриран на: 22 Дек 2009 15:58
Местоположение: София/Русе

Мнение от Dizzle » 28 Фев 2011 00:36

пич,започни от най-простото решение - акумулатор.
Toyota Auris 2007, 1.4 D4D
Lexus IS 250

Аватар
Akima
Мнения: 7448
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 97 пъти
Получена  благодарност: 177 пъти

Мнение от Akima » 28 Фев 2011 02:58

Не си писал от кой град си! :whistle:
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 28 Фев 2011 03:02

Ами най-простото нещо е да се измери налягането в рейката . Но трябва да се прави когато се случи проблема .

Аве Dizzle човека вика , че върти по 3-4 мин. ти му викаш да смени акумулатора tongue.gif ?

Аватар
diesel_power
Мнения: 469
Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
Местоположение: Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от diesel_power » 28 Фев 2011 08:06

Учуден съм ,всички хомеопати се изказаха без да препоръчат ново масло. Ха-ха laugh.gif


Кой двигател е на королата?
Преди години на 1.4 сменяха комп по репорт заради друдно палене.

Аватар
dobrin1
Мнения: 13
Регистриран на: 07 Юли 2010 16:15
Местоположение: Варна, Златни пясъци

Мнение от dobrin1 » 28 Фев 2011 16:18

От Варна съм.С д4д 2.0 съм и тази сутрин запали без проблем на -6 но утре не се знае пак дали няма да се мъча доста.Затова я закарах на диагностика на един сервиз срещу вятърната мелница кадето на два пъти ми взема по 50 лв и проблема си седи.

Аватар
Akima
Мнения: 7448
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 97 пъти
Получена  благодарност: 177 пъти

Мнение от Akima » 28 Фев 2011 16:46

За Варна препоръчват друг сервиз с бивши майстори от Тойота/Карком/:
Намира като тръгнеш от входа откъм Варна на Аспарухово към центъра на Аспарухово, правиш големия десен завой и първата вдясно.Минаваш 100ина метра и вдясно се пада.Точно срещу него правят сандвичи, дюнери и т.н.
:thumbsup:
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Аватар
dobrin1
Мнения: 13
Регистриран на: 07 Юли 2010 16:15
Местоположение: Варна, Златни пясъци

Мнение от dobrin1 » 28 Фев 2011 17:36

:thumbsup: благодаря ти дано те се справят с проблема
:thumbsup:

Аватар
diesel_power
Мнения: 469
Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
Местоположение: Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от diesel_power » 28 Фев 2011 19:38

Ако стартера ти е денсо има вероятност да има износени втулки и ротора да затяга в статора.Така върти по-бавно и неравномерно,а и мотора се тресе доста.

Аватар
Dizzle
Мнения: 819
Регистриран на: 22 Дек 2009 15:58
Местоположение: София/Русе

Мнение от Dizzle » 28 Фев 2011 20:01

Bass_Man написа:Ами най-простото нещо е да се измери налягането в рейката . Но трябва да се прави когато се случи проблема .

Аве Dizzle човека вика , че върти по 3-4 мин. ти му викаш да смени акумулатора tongue.gif ?
казвам го понеже преди да сменя акумулатора ми се случи нещо подобно- след доста въртене едва запали и работи на 400 оборота около 10 секунди и след това колата нямаше никаква мощност. светна лампата "!" и ми изписваше Check ABS.
Toyota Auris 2007, 1.4 D4D
Lexus IS 250

Аватар
kando
Мнения: 77
Регистриран на: 21 Окт 2009 15:01

Мнение от kando » 01 Мар 2011 19:19

Аз имах същия проблем, и докато търсих проблема се оказа че две свещи са изгорели и ги смених - така че погледни това. И накрая се оказа проблем с дюзите на горивната помпа, точно така не палеше много много лесно (чат пат при по топло време палеше и без проблем) и после беше в сервизен режим - ниска мощност - и като загрее и я изключиш и включиш се оправяше. Оправиха ми го момчетата от ПитСтоп Ауто тук в София, ако не се лъжа грешката, която даваше беше 831 или нещо подобно. Като пари беше около 700лв. - две дюзи и работа.

Забравих да спомена, че двигателя е същият като твоя. Заведи я за диагностика и ако покаже този номер грешка ти е ясен проблема :р може да се обадиш на ПитСтоп Ауто и да ги попиташ кой точно номер е грешката на дюзи на горивна помпа за да си сигурен за номера.
Toyota RAV4 - 2008 - 2.0 VVTI 150 к.с., AT

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 7 госта