Избор на акумулатор за Corolla E12 1.4 VVTi
Избор на акумулатор за Corolla E12 1.4 VVTi
За акумулатор съм. Изненада ме, оригиналния на шест години. Според мен трябва 55ам. някой ако знае добра марка цена да препоръча. Мися да взема от Метро Бош ...
Последно промяна от Akima на 26 Юни 2015 03:47, променено общо 1 път.
Причина: Променено заглавие.Преместена в правилния раздел.
Причина: Променено заглавие.Преместена в правилния раздел.
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Вземаш максималния размер,който влиза в коша/имам предвид като Аh/ - марки Bosch Silver,Exide,Varta и т.н.
ПОЛЗВАЙ ТЪРСАЧКАТА!!!
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... 829dadc0d1

ПОЛЗВАЙ ТЪРСАЧКАТА!!!

http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... 829dadc0d1
Akima,аз нещо не съм съгласен за това да взема максималния размер които влиза в коша и най-голям ампераж.Ако е много голям акумулатора(като ампераж) може да не се зарежда добре и да има проблеми.За всеки двигател си има определен ампераж.Мисля ,че около 8-10 ампера отгоре няма да са проблем ,но повече.....
A car without TURBO is like a man without BALLS!
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Вече не караме Лади - мина времето на "динамото ти е разчетено за еди колко си и ако е повече акумулатора ще ти е недозареден постоянно" - да не говорим,че тоя майстор,който ми каза това не знае,че се казва алтернатор/генератор,а динамо имат балканчетата.
Ето и един тест на многооо акумулатори от братушките - обърнете внимание на челната 5-ица и какво съм писал в първия си пост - http://www.zr.ru/a/264448/!

Ето и един тест на многооо акумулатори от братушките - обърнете внимание на челната 5-ица и какво съм писал в първия си пост - http://www.zr.ru/a/264448/!


Аз пуснах темата в раздел магазини, ако знае някой акумулатори на добри цени, че в провинцията избора е... Не бих сложил 80ампера, а не повече от 55. Големия акумулатор е глупост хем скъп, хем ненужен. Брат ми има авенсис 1,8 бензин 2007 купен чисто нов с 40амперова варта, четири години вече перфектнао си върши работата 

- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Ако си от Пловдив виж тази тема:
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=12797&start=75
Колегата продава Berga на много добри цени.
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=12797&start=75
Колегата продава Berga на много добри цени.

Carina E 4AFE LB 1992
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Като ми умре някой ден Bosch Silver-a S5 ще си взема ето такъв - http://www.odysseybattery.com/batteries.html! 

- Instruktor59@yahoo.com
- Мнения: 233
- Регистриран на: 18 Юли 2011 00:10
- Местоположение: София
Хм, проверих най-богатото място - на Сливница, за съжаление в момента нямат подходящ акумулатор за мен - Корола 1,4 VVTi.
Някой колега би ли помогнал - къде мога да си намеря качествен акумулатор?
А иначе не е лошо да имам малко (10-20%) по-голям акумулатор, ако се хваща в отделеното място в Королата... При карането на къси разстояния, дори през лятото, съвсем не винаги успява да се зареди. При спиране на светофар с пуснато парно(климатик) и фарове - на 8-900 оборота/мин зареждането е слабо до никакво. Дори и много разреден акумулатор се зарежда с малък ток, т.е. трябва му доста повече време отколкото карам из София - 7-12 км. А за разреждане - има постоянно: аларми, радио(памет), други настройки, нормалните утечки... И един ден както си седях с пуснати фарове и радио - 15-20 мин, и край - няма пусков ток.
Някой колега би ли помогнал - къде мога да си намеря качествен акумулатор?
А иначе не е лошо да имам малко (10-20%) по-голям акумулатор, ако се хваща в отделеното място в Королата... При карането на къси разстояния, дори през лятото, съвсем не винаги успява да се зареди. При спиране на светофар с пуснато парно(климатик) и фарове - на 8-900 оборота/мин зареждането е слабо до никакво. Дори и много разреден акумулатор се зарежда с малък ток, т.е. трябва му доста повече време отколкото карам из София - 7-12 км. А за разреждане - има постоянно: аларми, радио(памет), други настройки, нормалните утечки... И един ден както си седях с пуснати фарове и радио - 15-20 мин, и край - няма пусков ток.
Последно промяна от Instruktor59@yahoo.com на 22 Авг 2011 18:56, променено общо 1 път.
Каквото сам си направя, никой не може...
- Instruktor59@yahoo.com
- Мнения: 233
- Регистриран на: 18 Юли 2011 00:10
- Местоположение: София
Ха-ха-ха-ха... Не знаете какво ми се случи!
Изучавам днес къде има подходящ акумулатор за Корола 1,4 VVTi, предварително знаейки, че въпросът не е толкова лесен... След справка в интернет звъня тук, там, всеки говори уклончиво, иска да закарам колата, някои нямат точно необходимия размер, други нямат "око"...
Накрая звъня в ТМА, въпреки всичките ни знания по въпроса...
След като поискаха да им кажа последните цифри от номера на купето, казаха, че имат дори 2 (два) подходящи за мен акумулатора и ми определиха час - за същия ден(!). "Прекрасно" си казвам, 3 години гаранция, цената е идеална, к'во повече...
Отивам в ТМА 20 мин предварително, отказват ми аз да си вкарам колата, добре, 30 мин след уреченото време я вкарват...
Тук се случи първата недопустимост (за мен). При маневриране назад механикът изключи задна предавка, понатисна малко спирачки и включи на предна и тръгна ПРЕДИ колата да е спряла със спирачки! Бях възмутен и след още 40-50 минути попитах една служителка как мога да предам препоръка относно експлоатацията на моята кола от механика... Тя веднага извика шефа на сервиза, който беше любезен да дойде. За мое изумление и потрес, след моя разказ, той, вместо да ме залъже, че ще направи строга забележка и ще заповяда в бъдеще да не се прави така и пр..., взе да ми обяснява, че не било проблем, щото ... първа предавка на Корола имала синхронизатор (!!!). Докато го гледах втрещен, дойде служител и ми каза, че НЯМАТ подходящ акумулатор за мен...
Тук моментално заявих на шефа, (с доста изумен види възмутен тон), че ще опиша случаите във форума. Междувременно беше станало 17:40 ч, бях изгубил над 2 часа и беше късно да ходя примерно в Борово или на други места...
Съжалявам, от 18 години карам тойоти, всички около мен знаят прехвалените качества на тази марка, но такива набедени сервизи силно развалят доброто име.
Та, ако някой колега знае къде има акумулатор за Корола турска сглобка, 2001, с високо качество, моля за насочване.
С извинение, Монбат не ми вдъхва доверие.
Изучавам днес къде има подходящ акумулатор за Корола 1,4 VVTi, предварително знаейки, че въпросът не е толкова лесен... След справка в интернет звъня тук, там, всеки говори уклончиво, иска да закарам колата, някои нямат точно необходимия размер, други нямат "око"...
Накрая звъня в ТМА, въпреки всичките ни знания по въпроса...
След като поискаха да им кажа последните цифри от номера на купето, казаха, че имат дори 2 (два) подходящи за мен акумулатора и ми определиха час - за същия ден(!). "Прекрасно" си казвам, 3 години гаранция, цената е идеална, к'во повече...
Отивам в ТМА 20 мин предварително, отказват ми аз да си вкарам колата, добре, 30 мин след уреченото време я вкарват...
Тук се случи първата недопустимост (за мен). При маневриране назад механикът изключи задна предавка, понатисна малко спирачки и включи на предна и тръгна ПРЕДИ колата да е спряла със спирачки! Бях възмутен и след още 40-50 минути попитах една служителка как мога да предам препоръка относно експлоатацията на моята кола от механика... Тя веднага извика шефа на сервиза, който беше любезен да дойде. За мое изумление и потрес, след моя разказ, той, вместо да ме залъже, че ще направи строга забележка и ще заповяда в бъдеще да не се прави така и пр..., взе да ми обяснява, че не било проблем, щото ... първа предавка на Корола имала синхронизатор (!!!). Докато го гледах втрещен, дойде служител и ми каза, че НЯМАТ подходящ акумулатор за мен...
Тук моментално заявих на шефа, (с доста изумен види възмутен тон), че ще опиша случаите във форума. Междувременно беше станало 17:40 ч, бях изгубил над 2 часа и беше късно да ходя примерно в Борово или на други места...
Съжалявам, от 18 години карам тойоти, всички около мен знаят прехвалените качества на тази марка, но такива набедени сервизи силно развалят доброто име.
Та, ако някой колега знае къде има акумулатор за Корола турска сглобка, 2001, с високо качество, моля за насочване.
С извинение, Монбат не ми вдъхва доверие.
Каквото сам си направя, никой не може...
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Нещо имаш грижи с Алтернатора /динамото/ biggrin.gif .Не ти е проблема в акумулатора и за този сравнително малък бензинов двигател изобщо не ти са нужни 10%-20% повече.Или ти губи ток отнякъде,или...не знам.Отделно ако в София не можеш да си намериш подходящ акумулатор..... .Първо посети някой квалифициран специалист и после давай пари за нов акумулатор.
Аз не си купих от Метро а си поръчах по интернет ЕКСИДИ 50а. необслужваем с око... за 125лв. с доставката. Перфектен е, но не само той е хубав, в София има голям избор. Чудя се какво правиш в оторизиран сервиз за акумулатор. Вземи си малък и качествен, не ти трябва запас от ток, това е тойота. Брат ми кара Авенсис 1,8ввти от началото на 2007г. купена чисто нова с 40а. Варта, - 4,5 години. Преди седмица умрря, защото забрави багажника отворен - купихме Вега 45а. 100лв. необслужваем с око /не че има кой да го види/ и е пушка. 

Toyota Corolla E12 2006 1.4 vvti 2006 FOBOS
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
- Instruktor59@yahoo.com
- Мнения: 233
- Регистриран на: 18 Юли 2011 00:10
- Местоположение: София
Мда, отидох при препоръчан майстор, доста възрастен, който само това прави от много години - продава, ремонтира, зарежда и пр. - акумулатори.
Човекът ме обслужи като в болница на САЩ - както ги показват по филмите.
Каза ми как и какво точно ще мери на стария ми акумулатор, измери го, видя се, че е за смяна и чак тогава почнахме да говорим какво ще ми предлага, гаранции, цени и пр.
Предложи ми произведен в Германия от сравнително голяма фирма акумулатор без око, с 2 г гаранция и съм много доволен. Не знам точно какви са разликите между стар и нов акумулатор, но дори алармата ми вече се пуска и спира от около 2 пъти по-голямо разстояние...
Окото, с което мнозина сме свикнали да контролираме състоянието на батерията си, показва всъщност състоянието само на една клетка. Предполага се, че и другите са като нея, но като остарее работата, то не е показател... Освен това при наличието на око се губели малко пари и въпросната клетка стареела малко по-бързо.
Все пак, не мога да забравя, че на старата Корола, от 1991 г., с обикновен оловно-кисел акумулатор, който 2 пъти беше забравян да се долее и оставаха по 2-3 мм сухи плочи, с много стар модел аларма, която потребява много ток, карайки главно из София, изкарах 9,5 години!!!
Сегашният го смених на 6-7 г, което си е отстъпление...
Човекът ме обслужи като в болница на САЩ - както ги показват по филмите.
Каза ми как и какво точно ще мери на стария ми акумулатор, измери го, видя се, че е за смяна и чак тогава почнахме да говорим какво ще ми предлага, гаранции, цени и пр.
Предложи ми произведен в Германия от сравнително голяма фирма акумулатор без око, с 2 г гаранция и съм много доволен. Не знам точно какви са разликите между стар и нов акумулатор, но дори алармата ми вече се пуска и спира от около 2 пъти по-голямо разстояние...
Окото, с което мнозина сме свикнали да контролираме състоянието на батерията си, показва всъщност състоянието само на една клетка. Предполага се, че и другите са като нея, но като остарее работата, то не е показател... Освен това при наличието на око се губели малко пари и въпросната клетка стареела малко по-бързо.
Все пак, не мога да забравя, че на старата Корола, от 1991 г., с обикновен оловно-кисел акумулатор, който 2 пъти беше забравян да се долее и оставаха по 2-3 мм сухи плочи, с много стар модел аларма, която потребява много ток, карайки главно из София, изкарах 9,5 години!!!
Сегашният го смених на 6-7 г, което си е отстъпление...
Каквото сам си направя, никой не може...
- Instruktor59@yahoo.com
- Мнения: 233
- Регистриран на: 18 Юли 2011 00:10
- Местоположение: София
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 10 Окт 2011 18:43
Здравейте. Преди месец смених акумулатора на королата на баща ми 1.4 VVT-i 2002 с някаква измислена марка. Стария беше някакъв Bosch 45Ah, без възможност за обслужване. Сложих един 65Ah, защото такъв имах под ръка. Старият акумулатор беше хванат с трупче под планката. Така хванах и новия, нищо че е доста по голям размер.
Въпросът ми обаче е:
На баща ми са му напълнили главата с разни работи, че трябвало да се подава захранване докато се свалял акумулатора и след това докато е свален biggrin.gif Според мен е пълна простотия, но тъй като не съм имал по-модерен автомобил от Golf 3, не съм запознат с тези неща. Важат ли глупостите за кодиране на радиото и компютъра при продължителна липса на захранване? В моя случай само махнах стария и сложих новия. Отне ми не повече от 5 мин. Нямаше проблеми с радиото или компютъра, но ел. стъклата трябваше да се обучат наново.
Като кодове имам само една алуминиева пластинка към ключовете, но предполагам това е за съвсем друго.
Въпросът ми обаче е:
На баща ми са му напълнили главата с разни работи, че трябвало да се подава захранване докато се свалял акумулатора и след това докато е свален biggrin.gif Според мен е пълна простотия, но тъй като не съм имал по-модерен автомобил от Golf 3, не съм запознат с тези неща. Важат ли глупостите за кодиране на радиото и компютъра при продължителна липса на захранване? В моя случай само махнах стария и сложих новия. Отне ми не повече от 5 мин. Нямаше проблеми с радиото или компютъра, но ел. стъклата трябваше да се обучат наново.
Като кодове имам само една алуминиева пластинка към ключовете, но предполагам това е за съвсем друго.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 6 госта