ЗАСЛУЖАВА ЛИ СИ НОВА ЯРИС НА ЛИЗИНГ???
За газ попитах просто хипотетично.Иначе като казвам семейство имам напредвид, че Аз съм на 20г. Майка и Татко на по около 50г.Като цяло да му дойде реда само колата 101% ще я карам Аз.Като най-често из града и близките градове на около 50тина км.Е за дълги преходи няма как да кажа.Немога да си планирам предварително цялата история на пътуванията, не за друго. 

всичко много хубаво , а кой ще я плаща колата само не каза
който и да е да си приготви средно месечно 500-800 лв за кола от магазина
ако ги няма по добре да си купи стара кола и да си пусне нова тема заслужава ли си ЯРИС втора ръка

който и да е да си приготви средно месечно 500-800 лв за кола от магазина

ако ги няма по добре да си купи стара кола и да си пусне нова тема заслужава ли си ЯРИС втора ръка

ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
душевни терзания хем сърби хем боли по 10 страници не ги чета внимателно и в детайли .
просто човека да каже на баща си колко пари ще дава на месец , баща му ако се съгласи ще си имаме нов колега
просто човека да каже на баща си колко пари ще дава на месец , баща му ако се съгласи ще си имаме нов колега

ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Ама част от тези разходи са абсолютно еднакви и за стара и за нова кола - гуми, гражданска, винетка, преглед, гориво, чистачки ... Единствено каското, данъка и обслужванията са по-скъпи на новата кола, но пък много вроятно първите три години да не се наложи да правиш ремонти, защото е в гаранция. Така че тези разходи ги има и за нова и за стара, и са си горе долу еднакви. Голямата разлика идва идинствено и само от цената на колата. Една кола на 3г., може да струва с около 40% по-малко от същата чисто нова. Обаче данъка ще ти е еднакъв още 2г, каското ще ти е по-евтино с около 40%, облсужването и то ще ти е по-евтино ако го правиш в неофициален сервиз. Но ако използваш оригинални части няма да ти е с много по-евтино. Въпроса е, че на кола от около 25 000лв и същата на 3г но около 15 000лв, разликата в обслужване и каско ще ти е около 600-700лв на година или по около 50-60лв на месец. Всъщност разликата от 10 000 за първоначалната цена на колата е много, много по-голяма от разликата в останалите разходи.SFINKS написа:Споко , ще видиш![]()
Ако с 200 лв на месец се караше кола от магазина всички коли по улиците щяха да са нови![]()
Ама ако си забелязал не са .
Ето ти калкулатора за Тойтоа Венци, да си сравниш обслужване на дизел, бензин и изобщо да добиеш представа за обслужване на нова кола: http://www.toyota.venci.bg/apps/service_calculator/
Ха браво за линка.Значи "значително по-високите" разходи за обслужване на дизела спрямо бензина са: за ТИП А - 20 лв по-скъпо за дизела, за ТИП Б - 40 лв по-скъпо за дизела.Това е за 1.4 Аурис.baba_metca написа:Ето ти калкулатора за Тойтоа Венци, да си сравниш обслужване на дизел, бензин и изобщо да добиеш представа за обслужване на нова кола: http://www.toyota.venci.bg/apps/service_calculator/
Или общо за 8 години или 120 000 км, което настъпи първо - за обслужване на дизел ще се похарчат фантастичните - 240 лв. повече спрямо бензин laugh.gif
baba_metca написа:Ама част от тези разходи са абсолютно еднакви и за стара и за нова кола - гуми, гражданска, винетка, преглед, гориво, чистачки ... Единствено каското, данъка и обслужванията са по-скъпи на новата кола, но пък много вроятно първите три години да не се наложи да правиш ремонти, защото е в гаранция. Така че тези разходи ги има и за нова и за стара, и са си горе долу еднакви. Голямата разлика идва идинствено и само от цената на колата. Една кола на 3г., може да струва с около 40% по-малко от същата чисто нова. Обаче данъка ще ти е еднакъв още 2г, каското ще ти е по-евтино с около 40%, облсужването и то ще ти е по-евтино ако го правиш в неофициален сервиз. Но ако използваш оригинални части няма да ти е с много по-евтино. Въпроса е, че на кола от около 25 000лв и същата на 3г но около 15 000лв, разликата в обслужване и каско ще ти е около 600-700лв на година или по около 50-60лв на месец. Всъщност разликата от 10 000 за първоначалната цена на колата е много, много по-голяма от разликата в останалите разходи.SFINKS написа:Споко , ще видиш![]()
Ако с 200 лв на месец се караше кола от магазина всички коли по улиците щяха да са нови![]()
Ама ако си забелязал не са .
Ето ти калкулатора за Тойтоа Венци, да си сравниш обслужване на дизел, бензин и изобщо да добиеш представа за обслужване на нова кола: http://www.toyota.venci.bg/apps/service_calculator/
най-евтино е да си купиш кола за 5000 лв в брой и каско от 500 лв за една година , ама като се замисля ... не мерси biggrin.gif
мерси за калкулатора и горните сметки но не са ми нужни

имам и бензин и дизел laugh.gif
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
Така е някой разходи ги има и за нова и за стара кола еднакви.Примерно Аз не смятам каското в това число, но просто не ми се прави сметката.Дали на 1 2 3 или 4 вноски то ще се прави така или иначе.Относно горивото за изминатите километри тук вече нищо не мога да кажа, защото съм имал по 50 км за 3 дена имал съм и по 2 200 км за 3 дена.. ;)
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28
Готин, виждаме, че имаш и дизел и бензин и страхотен компютър с i7 процесор и 40 инчов телевизор и супер дупер телефон SAGEM. Кога смяташ само да си напишеш и марката и модела на пералнята, печката, гащите и чорапите, че сме стаили дъх в очакване...SFINKS написа:baba_metca написа:Ама част от тези разходи са абсолютно еднакви и за стара и за нова кола - гуми, гражданска, винетка, преглед, гориво, чистачки ... Единствено каското, данъка и обслужванията са по-скъпи на новата кола, но пък много вроятно първите три години да не се наложи да правиш ремонти, защото е в гаранция. Така че тези разходи ги има и за нова и за стара, и са си горе долу еднакви. Голямата разлика идва идинствено и само от цената на колата. Една кола на 3г., може да струва с около 40% по-малко от същата чисто нова. Обаче данъка ще ти е еднакъв още 2г, каското ще ти е по-евтино с около 40%, облсужването и то ще ти е по-евтино ако го правиш в неофициален сервиз. Но ако използваш оригинални части няма да ти е с много по-евтино. Въпроса е, че на кола от около 25 000лв и същата на 3г но около 15 000лв, разликата в обслужване и каско ще ти е около 600-700лв на година или по около 50-60лв на месец. Всъщност разликата от 10 000 за първоначалната цена на колата е много, много по-голяма от разликата в останалите разходи.SFINKS написа:Споко , ще видиш![]()
Ако с 200 лв на месец се караше кола от магазина всички коли по улиците щяха да са нови![]()
Ама ако си забелязал не са .
Ето ти калкулатора за Тойтоа Венци, да си сравниш обслужване на дизел, бензин и изобщо да добиеш представа за обслужване на нова кола: http://www.toyota.venci.bg/apps/service_calculator/
най-евтино е да си купиш кола за 5000 лв в брой и каско от 500 лв за една година , ама като се замисля ... не мерси biggrin.gif
мерси за калкулатора и горните сметки но не са ми нужни![]()
имам и бензин и дизел laugh.gif
SUBARU Outback 3.0 H6 2005
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 6 госта