Subaru B9 Tribeca vs Mazda CX-7 vs Toyota RAV4
Subaru B9 Tribeca vs Mazda CX-7 vs Toyota RAV4
Какво мислите за Трибека? Сравнено с Мазда CX-7, RAV4 и т.н...
Bass,
кажи си, моля те, мнението.
Инак кросовер, сув......незнам как се делят ама с CX-7 са еднакви размери, 3-ия ред седалки ( ако го има ) в Трибеката е за сметка на багажника.
Предполагам, че от към разход ще е по-зле сравнено с Маздата, предвид това, че тя е с турбо и по-малък двигател.Таблото на Маздата ми харесва една идея повече ( една идея по-малко пластмасово изглежда ), въпреки че на Трибеката има повече копчета и изглежда по-авангардно.
Ама окачване, задвижване, двигател, скорости.....тея неща не ги разбирам.....затова питах.
кажи си, моля те, мнението.
Инак кросовер, сув......незнам как се делят ама с CX-7 са еднакви размери, 3-ия ред седалки ( ако го има ) в Трибеката е за сметка на багажника.
Предполагам, че от към разход ще е по-зле сравнено с Маздата, предвид това, че тя е с турбо и по-малък двигател.Таблото на Маздата ми харесва една идея повече ( една идея по-малко пластмасово изглежда ), въпреки че на Трибеката има повече копчета и изглежда по-авангардно.
Ама окачване, задвижване, двигател, скорости.....тея неща не ги разбирам.....затова питах.
Нова Трибека ли? - ако не - за кой двигател говориш 3.0 или 3.6? щото колкото пъти отида при Пламен в Субару Варна, почти всеки път някой 3.6 се прави. Те и 3.0 не са перфектни, но ако се слага свястно масло и се сменя редовно и не караш 2 часа на магистралата с над 230 без да гледаш температурата - доста добре се държат, просто са специфични, но са си свестни.
Хмм - в такъв случай, ако намериш 3.6 да е след ноември 2009 или да е сменян блока или мотора гаранционно. Имат някакъв проблем до ноември 2009 с 3.6 двг. Тойотските бензини в тоз клас са по-безпроблемни - а в САЩ от класа на Трибека, лесно ще си намериш Тойота.mitkoa написа:2008 с 3.6 двигател от САЩ.
Нова - цената й тук е 110 к лв. laugh.gif laugh.gif laugh.gif
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28
Аз имам доста наблюдения над 3.0 с монтиран газов инжекцион - колата е вече на над 100 000 км. и веднъж прегря, но се оказа проблем в газовия инжекцион - нещо при преправянето на охладителната система беше оплескано. Иначе - досега по двигател нищо, освен масла и филтри. Обадиха се свещите на 110 000, там е малко дърво, защото са малко по-специални и са скъпички(в БГ). По ходова част - има разни тампончета, които се сменяват периодично, но по-сложни ремонти по ходова част освен тях и биалетки за 110 000 няма. Предните дискове при 3.0 2006 г. се оказаха проблем - много бързо се кривят, но има афтър маркет допълнително вентилирани в USA, които решават трайно проблема. Като цяло - колата, за която говоря се пази, но до нормалните граници - излиза се чат пат на лек офроуд - лов. Здрава кола, друг е въпроса, че преди фейслифта или новия модел (демек първата) е доста авангардна, направо да си кажем грозна. След фейслифта не изглежда толкова пластмасова. Разхода е около 15-18 газ градско при сдържано каране. За сравнение CX7 2.3 турбо харчи повече - около 20 и над 20 в зависимост от тежестта на десния крак. А CX7 преди фейслифта и особено внос от USA e по мое мнение доста по-пластмасова от B9.proscrip написа:Нова Трибека ли? - ако не - за кой двигател говориш 3.0 или 3.6? щото колкото пъти отида при Пламен в Субару Варна, почти всеки път някой 3.6 се прави. Те и 3.0 не са перфектни, но ако се слага свястно масло и се сменя редовно и не караш 2 часа на магистралата с над 230 без да гледаш температурата - доста добре се държат, просто са специфични, но са си свестни.
SUBARU Outback 3.0 H6 2005
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
Значи забравям за Трибеката.2010 Трибека отива на 30к $, което ми е скъпо, а отделно че дори да не ми беше скъпо за тия пари спокойно си взимам lexus rx, acura mdx, toyota venza - fully loaded
и т.н.Жалко харесва ми иначе на външен вид много.
Благодаря за мненията.Аз продължавам да се ослушвам и като стесня избора пак ще си пусна темичка да препоръчате и дадете мнение
Не ми се иска 2-а CX-7 в семейството, иначе тоя избор е лесен.Няма да им ставаме рекламни лица я.

Благодаря за мненията.Аз продължавам да се ослушвам и като стесня избора пак ще си пусна темичка да препоръчате и дадете мнение

Не ми се иска 2-а CX-7 в семейството, иначе тоя избор е лесен.Няма да им ставаме рекламни лица я.
На CX-9 като и вдигнеш третия ред седалки да не мислиш, че остава много багажник отзад - същата работа.mitkoa написа:Bass,
кажи си, моля те, мнението.
Инак кросовер, сув......незнам как се делят ама с CX-7 са еднакви размери, 3-ия ред седалки ( ако го има ) в Трибеката е за сметка на багажника.
Предполагам, че от към разход ще е по-зле сравнено с Маздата, предвид това, че тя е с турбо и по-малък двигател.Таблото на Маздата ми харесва една идея повече ( една идея по-малко пластмасово изглежда ), въпреки че на Трибеката има повече копчета и изглежда по-авангардно.
Ама окачване, задвижване, двигател, скорости.....тея неща не ги разбирам.....затова питах.
По принцип моделът, отговарящ на CX-7, при Subaru e Outback.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта