Дали са на лизинг,дали са на духинг,все тая-важното да е нова и да си и първия - 100 хиляди без грижа по пътищата.Особенно ако е нова Тойота.mitoko написа:само лизинговите са хубави щото са май-скъпи
TOYOTA затвърди първата си позиция по качество
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Мойта е на "духинг" и мога да си я позволя.Всъщност жената можеmitoko написа:важното е, че щом е на лизинг начи не можеш да си я позволишnowyaris написа:Дали са на лизинг,дали са на духинг,все тая-важното да е нова и да си и първия - 100 хиляди без грижа по пътищата.Особенно ако е нова Тойота.mitoko написа:само лизинговите са хубави щото са май-скъпи

-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Аз,колега, пари на куп никога не давам,ако ще пак Истанбул да ни стане столица.Колкото и ТОЙОТА да затвърждава позициите си на ЕДНОЛИЧЕН ЛИДЕР по качество и надеждност,на мен ми беше първа Тойота и бях длъжен да проверя верността на горепосоченото твърдение.След като вече съм убеден в това,вече ще ги рина накуп на дилъра.mitoko написа:става въпрос за частни ли лица не фирмиKiLLeR написа:е това съвсем не е така...защо масово фирмите ги купуват на лизинг. не е защото не могат да си го позволятmitoko написа:
важното е, че щом е на лизинг начи не можеш да си я позволиш
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
http://auto.dir.bg/2011/02/15/news8001913.html
Подаваме команда ДРЪЖ на хейтърчетата
Немският автомобилен клуб ADAC присъди наградата „Жълт ангел 2011" на първия пълен хибрид в C-сегмента - Toyota Auris HSD.
Той заслужено получи титлата „Автомобил на бъдещето" в тази новосъздадена категория на годишните награди "Жълт ангел" (Gelben Engel) на немския автомобилен клуб ADAC. Призът „Автомобил на бъдещето" бе присъден за първи път.
Вижте снимки
Според журито Auris HSD е най-напредничавият хибриден автомобил, защото съчетава всекидневна практичност, ниска цена, минимално влияние върху околната среда и отлична безопасност. До оценяване се допускат само автомобили, които се задвижват на бензин, дизел или електричество, оборудвани със старт-стоп система и покриващи нормите Eвро 5 за бензин и Eвро 6 за дизел.
Благодарение на системата Hybrid Synegy Drive (HSD), Auris хибрид постига рекордно ниските 89 г/км емисии на CO2, а отделените твърди частици и азотни окиси (NOx) са значително по-ниски от дизеловите двигатели. Като се добави и средния разход на гориво от 3.8 л/100км, Auris HSD става недостижим в класа си.
За разлика от изцяло електрическите автомобили, хибридният Auris няма ограничения в пробега - с него може да се пътува на дълги дистанции, като мощността се предоставя от бензиновия двигател и електромотора едновременно. А и цената му е доста по-конкурентна, като с нововъдения фирмен лизинг месечната му вноска е 430 лв.
Подаваме команда ДРЪЖ на хейтърчетата

Немският автомобилен клуб ADAC присъди наградата „Жълт ангел 2011" на първия пълен хибрид в C-сегмента - Toyota Auris HSD.
Той заслужено получи титлата „Автомобил на бъдещето" в тази новосъздадена категория на годишните награди "Жълт ангел" (Gelben Engel) на немския автомобилен клуб ADAC. Призът „Автомобил на бъдещето" бе присъден за първи път.
Вижте снимки
Според журито Auris HSD е най-напредничавият хибриден автомобил, защото съчетава всекидневна практичност, ниска цена, минимално влияние върху околната среда и отлична безопасност. До оценяване се допускат само автомобили, които се задвижват на бензин, дизел или електричество, оборудвани със старт-стоп система и покриващи нормите Eвро 5 за бензин и Eвро 6 за дизел.
Благодарение на системата Hybrid Synegy Drive (HSD), Auris хибрид постига рекордно ниските 89 г/км емисии на CO2, а отделените твърди частици и азотни окиси (NOx) са значително по-ниски от дизеловите двигатели. Като се добави и средния разход на гориво от 3.8 л/100км, Auris HSD става недостижим в класа си.
За разлика от изцяло електрическите автомобили, хибридният Auris няма ограничения в пробега - с него може да се пътува на дълги дистанции, като мощността се предоставя от бензиновия двигател и електромотора едновременно. А и цената му е доста по-конкурентна, като с нововъдения фирмен лизинг месечната му вноска е 430 лв.
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Това за пореден път е доказателство за иновативността на марката.И такъв приз във "вражеска" държава.Явно немците не са си изкривили мирогледа все още кое е качествено или просто не могат да кажат на черното бяло.Bass_Man написа:http://auto.dir.bg/2011/02/15/news8001913.html
P.S.Преди малко говорих със семейни приятели в САЩ, които имат в автопарка си Акорд,Лексъс ГС и две Солари.Похвалиха се че поръчали приус и също така не сменяли японското за нищо на света.А тия наистина карат като откачени и правят луди километри.Сори за офа но ми беше интересно да го споделя.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Ти обаче ми пълниш душата вече.nov написа:Това за пореден път е доказателство за иновативността на марката.И такъв приз във "вражеска" държава.Явно немците не са си изкривили мирогледа все още кое е качествено или просто не могат да кажат на черното бяло.Bass_Man написа:http://auto.dir.bg/2011/02/15/news8001913.html
P.S.Преди малко говорих със семейни приятели в САЩ, които имат в автопарка си Акорд,Лексъс ГС и две Солари.Похвалиха се че поръчали приус и също така не сменяли японското за нищо на света.А тия наистина карат като откачени и правят луди километри.Сори за офа но ми беше интересно да го споделя.


TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 10 госта