Toyota AURIS D4D акумулатор - с вода или без вода???
Мнение от stasinka » 10 Фев 2011 15:32
Хей, тази сутрин аурелията отлетя направо...довечера ако ми разрешат ще я покарам и утре на сервиз да я прегледат.
благодаря на всички за отзивите, да живеят гордите собственици на Toyota
Стаската
младши шофер, все още без книжка и горд собственик на Toyota Auris
благодаря на всички за отзивите, да живеят гордите собственици на Toyota
Стаската
младши шофер, все още без книжка и горд собственик на Toyota Auris
stasinka
- Ael
- Мнения: 772
- Регистриран на: 10 Ное 2007 00:00
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 4 пъти
- Обратна връзка:
Мнение от Ael » 10 Фев 2011 15:38
Това ми прозвуча като "Аз съм на 16 ама мама и тати ми дават от време на време да карам Тойотката"
Моя акумулатор беше паднал сериозно преди 2 седмици. Никъв ток ,3-4 дена брах мъки ,сутрин не палеше ,не се и зареждаше хубаво дори и при по дълго каране (100км дневно). Свалих го, отворих го, видях че няма нужда да се долива дестилирана вода и го включих да се зарежда. Зарежда се около 8ч и сега нямам абсолютно никакви проблеми !
Моя акумулатор беше паднал сериозно преди 2 седмици. Никъв ток ,3-4 дена брах мъки ,сутрин не палеше ,не се и зареждаше хубаво дори и при по дълго каране (100км дневно). Свалих го, отворих го, видях че няма нужда да се долива дестилирана вода и го включих да се зарежда. Зарежда се около 8ч и сега нямам абсолютно никакви проблеми !

Ael
- max-2
- Мнения: 2096
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 111 пъти
Мнение от max-2 » 10 Фев 2011 18:23
Странно как не се е заредил при 100км. дневноAel написа:Това ми прозвуча като "Аз съм на 16 ама мама и тати ми дават от време на време да карам Тойотката"
Моя акумулатор беше паднал сериозно преди 2 седмици. Никъв ток ,3-4 дена брах мъки ,сутрин не палеше ,не се и зареждаше хубаво дори и при по дълго каране (100км дневно). Свалих го, отворих го, видях че няма нужда да се долива дестилирана вода и го включих да се зарежда. Зарежда се около 8ч и сега нямам абсолютно никакви проблеми !

Сигурно си палил по 20 пъти дневно.
Carina E 4AFE LB 1992
max-2
nowyaris
Dizzle
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Мнение от jim_beam » 10 Фев 2011 20:16
така е,днешно време май ги проектират да изкарват 3-4 год. и да се скапват,особено т.н. необслужваеми.моя се държи още,но другата зима надали ще преживее,резил.аз си го обяснявам с много ниските температури през зимата.това влияе особено негативно на живота му.Dizzle написа:4 годинишни не се класират за "нови"nowyaris написа:Какви са тези Вашите акумулатори-чудя се направо.На нова кола оригинален акумулатор и да издъхне-не е истина направо.![]()
![]()
и още нещо-макар и необслужваем моя си има въпреки това отвори за проверка на отделните клетки.досега не се забелязва липса на електролит след 4 год.(2,2D4D).

ps:имах впредвид оригиналните OEM акумулатори.

Последно промяна от jim_beam на 10 Фев 2011 20:23, променено общо 2 пъти.
jim_beam
Bass_Man
Akima
- Ael
- Мнения: 772
- Регистриран на: 10 Ное 2007 00:00
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 4 пъти
- Обратна връзка:
Мнение от Ael » 11 Фев 2011 11:28
100км извънградско каране и на другата сутрин при -4 нямаше никакъв ток в него.max-2 написа:Странно как не се е заредил при 100км. дневно![]()
Сигурно си палил по 20 пъти дневно.
Като цяло той се беше разредил до край и може би това беше най-големия проблем. Случваше ми се при запалена кола на място в покой да ми светне акумулаторчето че не зарежда и да ми изгаснат половината неща по колата ,музиката почва да прекъсва ,фаровете отслабват ,губи се обхвата на станцийте, колата почва да държи много ниски обороти (около 500). Абе обица на ухото ми остана ,батерията е много важна за автомобила ,много е важно да е в добро състояние и да е с достатъчна мощност иначе прави големи мизерий.
Да използвам офтокика да питам някой нещо да каже за така наречените "сухи акумулатори" ? Предимства ,живот ,много ли са скъпи и заслужава ли си ?

Ael
mirott
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Мнение от zi_zi_top » 11 Фев 2011 19:16
Не съм чувал за някой щастливец с такъв късметлийски акумулатор. Моят рекорд е 6 години с ACDelco.mirott написа:Никога,ама изкарваха и по над 10 години без проблем...Bass_Man написа:Днешно време ? Че кога са се продавали батерии с 10 годишна гаранция ?
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
zi_zi_top
mirott
- Akima
- Мнения: 7462
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 102 пъти
- Получена благодарност: 187 пъти
Мнение от Akima » 11 Фев 2011 19:35
За това имах предвид в моя пост горе.Ael написа:Да използвам офтокика да питам някой нещо да каже за така наречените "сухи акумулатори" ? Предимства ,живот ,много ли са скъпи и заслужава ли си ?
Ето ти линк - http://en.wikipedia.org/wiki/VRLA_battery.
Advantages
All AGM batteries boast some significant performance enhancement over traditional flooded lead acid cells:
-AGM construction allows purer lead in the plates as each plate no longer needs to support its own weight based on the sandwich construction with AGM matting. Traditional cells must support their own weight in the bath of acid.
-un-spillable
-high specific power or power density, holding roughly 1.5x the AH -capacity as flooded batteries based on purer lead
-low internal resistance allowing them to be charged and discharged quite rapidly
-never requiring addition of water
-acid is encapsulated in the matting
-will operate well below 0°F or -18 °C.
-UL, DOT, CE, Coast Guard, and Mil-Spec approved types vibration resistant based on the sandwich construction.
Disadvantages
-Cost. AGM automobile batteries for example, are typically about twice the price of flooded-cell batteries in a given BCI size group.
-AGM batteries have up to a 10 year lifespan, but must be sized to discharge less deeply than the traditional flooded batteries. For an AGM battery, the depth of discharge for optimal performance is 50% but flooded batteries can be rated up to 80% depth of discharge.
-AGM batteries do not tolerate overcharging.
-Overcharging dissociates the water in the electrolyte, which is unable to be replaced, leading to premature failure.

Akima
Обратно към “Общи технически въпроси”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 1 гост