Тойота корола Е11 недостиг на гориво или малко въздух
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 01 Яну 2007 18:33
Тойота корола Е11 недостиг на гориво или малко въздух
От два дни сутрин при първоначално запалване - пали от раз. Изчквам 1-2 мин. и тръгвам. Движейки се на първа скорост при смяната на втора колата заглъхва, като че ли не и стига гориво. Спирайки на светофара трябва да я форсирам за да мога да потегля. След като изключи смукача и колата е заграля нямам проблеми. Свещите и филтрите са на 5000 км. На какво може да се дължи?
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Марги просто карбуратора си заминава вече и моята е така . Най-вероятно я дави с бензин и понеже не се изпарява още добре защото е студен колектора я залива с бензин и съответно не гори добре . Моята е абсолютно същата и има един диапазон от температура между да кажем 10 и 30 градуса в , който е направо невъзможна за каране и след , като загрее вече няма ядове . За да се оправи трябва ремонтен компелект за карбуратора с гарнитури и жигльори , много хубаво почистване и след това настройка . А това в БГ си е абсолютна химера . Същия проблем го имат и Ладите на по 10 - 20 години ( а и всичко , което с карбуратор на по 10 - 20 години ) ама за тях нов карбуратор е 200-300лв. А за нас вече няма , а ако има ще е доста по-скъп .
Може да опиташ да подобриш положението , като смениш въздушен и горивен филтър , свещи , кабели, дистрибутор и палец . Което малко ще подобри положението ама малко . Тия неща пак са си за около 200лв. Може да пробваш и с някой карбураторджия но повечето си нямат никаква идея от японски карбуратори и ако разбазикат нещо може да стане така , че да не пали или да не върви дори и на загряло .
Просто тия дни е много студено и явно се събира доста конденз и бензина се изпарява много трудно докато загрее и за това чак сега го усещаш проблема .
Може да опиташ да подобриш положението , като смениш въздушен и горивен филтър , свещи , кабели, дистрибутор и палец . Което малко ще подобри положението ама малко . Тия неща пак са си за около 200лв. Може да пробваш и с някой карбураторджия но повечето си нямат никаква идея от японски карбуратори и ако разбазикат нещо може да стане така , че да не пали или да не върви дори и на загряло .
Просто тия дни е много студено и явно се събира доста конденз и бензина се изпарява много трудно докато загрее и за това чак сега го усещаш проблема .
Re: Тойота корола Е11 недостиг на гориво или малко въздух
Това ще да значи "след като спре обогатяването на сместа заради студената кола", или с други думи "автоматичния смукач".Margarita69 написа:След като изключи смукача...
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
- Instruktor59@yahoo.com
- Мнения: 233
- Регистриран на: 18 Юли 2011 00:10
- Местоположение: София
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Majestic-12 [Bot] и 6 госта