mitoko написа:
смисъла е да ти промият мозъка да си купиш кола и да си мислиш, че си щастлив и удовлетворен а всъщност ПЪЛНИШ ГУШАТА НА АРАБИТЕ И ДРУГИТЕ КОиТО ИМАТ ПЕТРОЛ ...
Има няколко понятия, които са основни в маркетинга, а именно нужда, желание и потребност. Фирмите изследват и влияят чрез продуктите си само и единствено върху желанието и потребността.
Няма как да предизвикат нужда ако сам не осъзнаеш, че имаш липса на нещо (било то в случая на повече комфорт, сигурност, скорост, икономичност, ексклузивност, проходимост издържливост и т.н.) т.е. всички типични за автомобилите удобства, които доставят удоволствие.
Съгласен съм за тези, които имат петрол, но ако го приемеш като поток от пари тези пари дадени за петрол от (например европейците) се връщат обратно под формата на закупени автомобили(от арабите), мега проекти, построени от европейски инженери и специалисти
