Toва пристигна тези дни от ибея.
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?p=17788#17788
Представлява експлозионен чертеж на АЕ86 (отделните детайли) и се използва от застрахователите за оценка на щетите по колата.
Интерес представлява конструкцията на купето - дава идеи за подсилване на някой места например.
Експлозионен чертеж на АЕ86
Tук пък две различни списания в рамките на по - малко от 6 месеца тестват новата Корола АЕ86 и установяват:
Списание АвтомоторСпорт: "Недостатъци: Изключително силно изразена склонност към свръхзавиване"
Списание РалиРейсинг "Като първа мярка към тунинга на тази кола, трябва да се погрижим за ясно изразената и склонност към недозавиване".
http://board.toyotas.de/thread.php?threadid=87515&sid=
Списание АвтомоторСпорт: "Недостатъци: Изключително силно изразена склонност към свръхзавиване"
Списание РалиРейсинг "Като първа мярка към тунинга на тази кола, трябва да се погрижим за ясно изразената и склонност към недозавиване".
http://board.toyotas.de/thread.php?threadid=87515&sid=
Eми просто е по - бърз biggrin.gif. Кое точно те учудва?fr3nzy написа:И това ме учудва как така дават Golf I GTi да е по-бърз от королата
- По лек.
- По голям двигател.
- По мощен.
- По малко загуби, щото предно.
И ся идва интересното - по - бърз, ама на 400 метра - на некой да му дреме за 400 метра?

П.П. Ако не си в час със Голф 1 - то може да се поосведомиш. Количката наистина е била уникална за времето си и доста други са се равнявали по нея. Говорим изключително за Голф 1 обаче

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта