Двойно предаване рав-4 кога се използва?
Двойно предаване рав-4 кога се използва?
Здравейте, ще помоля колегите с първата модификация и компетентните да кажат, кога се използва копчето на таблото за двойното предаване.На място ли само се включва или може и в движение - понеже е на електронен не на механичен принцип.До каква скорост може да бъде натиснато, защо пищи ако се изключи в движение.Благодаря предварително.
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 13 Май 2008 10:53
- Местоположение: Велико Търново
Първата генерация на Rav4 е с Full time 4wd система с три диференциала - преден, заден и централен. При еднакво сцепление на всички колела, разпределението между преден и заден мост е в съотношение 50:50 - двойното предаване си работи и всички колела са двигателни. Когато едно от колелата загуби сцепление, може да се изпадне в ситуация, при която съотношението между двата моста да е 90:10, или дори 100:0! Тогава мощността на двигатела се предава само към колелото със липсващо сцепление и напрактика буксува едно колело, а Равката седи на място. Точно в такава ситуация е необходим бутона на таблото. Включва се само на място и желателно с натиснат съединител. След включването централният диференциал е блокиран и съотношението между двата моста става 50:50, независимо от сцеплението. Сега вече имаме най-малко две двигателни колела (по едно от мост). Ако терена не е достатъчно хлъзгав, движението с включен блокаж на централния диференциал трябва да се извършва само направо (без завои) до излизане от ситуацията, след което се изключва блокажа.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] и 7 госта