Километраж Ярис
Километраж Ярис
Здравейте; смених акумулатора на една тойота ярис преди време.
първоначално ми беше даден грешен размер акумулатор който все пак свързах (до колкото помня) за да проверя дали е зареден. след това видях че е прекалено висок и беше даден за смяна
след това ми дадоха друг който беше правилния размер, свързах го (първо +, после -) и колата работеше перфектно.
днес ми казаха че нещо не е наред - всичко работи с изкл на километража, електронен е. притесняват се че може да съм гръмнал компютъра но аз настоявам че е бушон
всеки съвет е добре дошъл, просто искам да съм сигурен относно причината защото все пак аз ще плащам ремонта
благодаря!
първоначално ми беше даден грешен размер акумулатор който все пак свързах (до колкото помня) за да проверя дали е зареден. след това видях че е прекалено висок и беше даден за смяна
след това ми дадоха друг който беше правилния размер, свързах го (първо +, после -) и колата работеше перфектно.
днес ми казаха че нещо не е наред - всичко работи с изкл на километража, електронен е. притесняват се че може да съм гръмнал компютъра но аз настоявам че е бушон
всеки съвет е добре дошъл, просто искам да съм сигурен относно причината защото все пак аз ще плащам ремонта
благодаря!
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 13 Дек 2009 11:39
- Местоположение: Плевен
Което не е изключено да стане някога. Може и да не си виновен, просто съвпадение.мехаННика написа:Тия са ми любими "откакто ми правихте съединител нямам спирачки"
А в случая щом колата си е работила нормално, не виждам какъв им е проблема на тия клиенти. Да идват да им го решава човека и да си плащат.
днес колата е била в сервиз - всички бушони са наред. колата пали, следователно няма начин акумулатора да е свързан с обратен поляритет. все пак всичко останало работи!
ще се кара тия дни в сервиз на тойота и искат луди пари за компютърна диагностика. предполагам че понеже не е била карана поне половин месец преди да работя по колата е възможно компютърът да е загубил заряд. или нещо такова. какво мислите?
благодаря!
ще се кара тия дни в сервиз на тойота и искат луди пари за компютърна диагностика. предполагам че понеже не е била карана поне половин месец преди да работя по колата е възможно компютърът да е загубил заряд. или нещо такова. какво мислите?
благодаря!

-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 13 Дек 2009 11:39
- Местоположение: Плевен
мисля че работеше. помня ли
не е бушон, не е крушка. казаха ми че в сервиза са казали, че ако клемите не са били затегнати добре е възможно да е скочила искра. въпросът е че в момента ме дебнат за ремонт който ще струва над 1000лв в сервиза на тойота и общо взето са ми доста ядосани. възможно ли е подобна 'искра' да прескочи бушоните и да гръмне компютъра? как въобще колата би запалила ако компютърът не работи?
възможно ли е да е нещо специфично за тойота - да трябва да се reset-не километража? изчерпаха ми се идеите

възможно ли е да е нещо специфично за тойота - да трябва да се reset-не километража? изчерпаха ми се идеите

- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Мисля, че се опитват да те "накиснат"! Дадеш ли им се ще те "изперат и центрофугират". 

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
знам ли! засега просто се опитвам да разбера какво й е на колата, в тойота ще ни кажат какво й е но не вярвам да гърми компютърът при всяка смяна на акумулатор laugh.gif
какво мислите че може да е причинило повредата все пак?
всичко работи; не е бушон или крушка. не би трябвало да е нещо свързано със скоростите. някой имал ли е подобен проблем с електрониката?
какво мислите че може да е причинило повредата все пак?
всичко работи; не е бушон или крушка. не би трябвало да е нещо свързано със скоростите. някой имал ли е подобен проблем с електрониката?
- Akima
- Мнения: 7448
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 97 пъти
- Получена благодарност: 177 пъти
Въобще провери всички прекъсвачи - гледам че си писал,че уж са проверявани вече,но не се разбра ти или в сервиза?мехаННика написа:След като се установи проблема по безспорен начин тогава може да се разбере и причината и дали е в резултат на твоите действия.Ако нещо не греша на плюсовата клема има нещо като мощен бушон,проверил ли си дали е наред?

- alexandargv
- Мнения: 139
- Регистриран на: 09 Апр 2008 19:33
- Местоположение: София
Нямам никакви познания по темата, но когато купувахме моята кола, Ярис 2002, акумулаторът беше паднал и едно не по-опитно момче от мен, от Тойота реши да и даде ток от друга кола. Само че той размени кабелите, след което колата изобщо не искаше да запали, защото имала някаква защита, която предпазва компютъра да не изгори. И изгоряла тя вместо него.
Ако в този случай грешката е подобна значи, че и този Ярис не би трябвало да запали изобщо, а не да му изгори километража.
Ако в този случай грешката е подобна значи, че и този Ярис не би трябвало да запали изобщо, а не да му изгори километража.
Toyota Yaris 2008 1.3VVT-i LUNA
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 13 Дек 2009 11:39
- Местоположение: Плевен
Абе аз преди година видях как на една S-класа и обърнаха акумулатора. След това колата си запали, ама половината от екстрите и не работеха. След смяна на изгорелите предпазители навигацията и още нещо така и не тръгнаха.
А Пресли щом не помни как е върнал колата, може да е забравил и че акумулатора е обръщал.
А Пресли щом не помни как е върнал колата, може да е забравил и че акумулатора е обръщал.
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 30 Авг 2010 20:41
- Местоположение: Бургас
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 5 госта