
ПП: инструкцията на подобните препарати заваршва с изтрите с чистакърпа... както и как да си гледаш шеката за масло.... е от къде да взема кърпа в нова кола? никъде в багажника не намирам biggrin.gif
Ами карал съм няколко - ES, IS i SC(cabrio). В RX съм се качвал, а и в LS се сетих, че преди 2-3 години един познат си беше купил та ме вози,а ама беше съвсем нов и не скърцаше. та и тези другите които съм карал не ми е направило впечатление да скърцат, ама може и да не съм забелязал. аз ще те контактна тия дни да видя и твоя RX евентуалноVesko написа:С риск да откайа колегата дето иска да си копува RX400h(дори му казах че продавам и моя) качвал ли си се на лексъс или говориш само по рекламни брошури? Много си е готина колата и върви като за световно. Спокоино можеш да си я караш колкото си бързо искаш. Има много добро ускорение и доускорение. Но ако знаеш как кожата скарца прии беравности.... ако не си усилиш музиката е досадно, като я усилиш и е метъл има риск да те глобят biggrin.gif Е сигурно има срейове дето махат този проблем, ама на нито една автомивка не ги ползватLEXUS написа:Не , ти ще бъдеш обявен за фанатик ,щото си извън клишето на господина с многото букви, който в началото твърдеше,че немските луксозни марки били с повече екстри и по-комфортни от Лексус,сега спря да квичи тази лъжа след като се осъзна къде се намира и започна да крещи с големи букви други нонсенси. Лексусите изобщо не са с евтина пластмаса за разлика от БМВ и Мерцедес в някои техни модели. Да ме извинява господина с многото букви. И Лексус се доказа като изхвърли от най-продаваните ликсозни коли в Америка Мерцедес и БМВ. Пък Лексус ги изпревари с качествата си, и за това печели прочуванията за клиентско задоволство. Лексус винаги предлага повече екстри от немските луксозни марки. Да не говорим ,че тихите му хибриди са недостижими за германците!nov написа:Не съм фанатик ама това табло на Лексотана ми се струва, че е изпреварило времето си технологично и на дизайн разбира се, пък ако да са му копчетата и от Старлет.За сайаление освен една хонда ЦРХ и шкода фелиция никаква друга кола освен тойота и лексус не съм карал, така че не знам как е при другите марки. о определено качеството на кожата от към скарцане не е добо на RX400h....
ПП: в едно от списанията на тойота пишеш че частот катастрофите в америка били заради заяждане на педала на газта в стеките.... rx450h-цата ми има фиксатори на стелките, ама познайте дали на последната автомивка са фикснали стелките biggrin.gif (така си и стоят защото от тогава не сам ходил на автомивка) Всъщност оше първият ми авенсис дето си го купих в далечната 1999г имаше подобни фиксатори.... само дето дадоха фира на първата автомивка дето хората не бяха и чували за подобно нещо biggrin.gif
Четох ,четох и гледам че си го просиш. Няма как. Като слезна от мойта IS200 и седна в на колежката е46-ца чувството е много гадно.Не знам дали ме разбираш. Не само че сядаш в кош с окачване на каруца ми и всичко отвътре ти изглежда много смешно. Особенно онова предно стъкло като на бронетранспортьор. Ако погледнем заводските ектстри Трабанта нито излиза с кристални стопове ,нито с кожен салон , нито с джанти 17-ки , нито с читава скоростна кутия... абе с две думи - ужас е! Единственото нещо което видях че има повече от мойта е управление от волана за аудиото.Абе нито на звук го докарват нито на изработка. Като сложим че се чупят много и возят като ренде и харчат като лами не виждам кво да ме накара да си купя тоя гроб. За бързина не мога да кажа щото не съм се дърпал с е-46-ца до сега...gh0s7r1d3r написа:
ПС: ПРЕДИ ОЩЕ НЯКОЙ МОЗЪК ДА МИ ДАДЕ ЗА ПРИМЕР ЛС 600 Х, ДА ПОДЧЕРТАЯ, ЧЕ ЗА НЕГО НЕ ГОВОРИМЕ, ТОЙ Е ТОП АВТОМОБИЛ, НО НЕ СЕ ИЗЧЕРПВА С НЕГО АСОРТИМЕНТА НА БРАНДА!!!!!!!!!!!!1
Ще изчакаме първо да гепят още някой лев от Lexusa и да ни ги пратят в куфарче ... laugh.gif laugh.gif laugh.gifgh0s7r1d3r написа:Аз предлагам американците да пратят по някое доларче от на татковците им парите, дето ги харчат отвъд океана и да организираме на LEXUS един уикенд с 3-4 рентакарски лексуса, та поне да има защо да му е такъв никнейма. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Освен да го офертирам и аз с един RX300 2003г. внос от Щатите с всички екстри + ролбари, степенки и дистанционно палене, или да го пазя за Лексуса, като реши да купува .. .. laugh.gifjim_beam написа:@gh0s7r1d3r
е ако земеш един лекс ще ги срутиш сичките философи тук майна,в миша дупка ше ги навреш!
laugh.gif
И аз винаги съм за истината и за хората, които се стараят да я защитават!nowyaris написа:Винаги ще трябват хора като лексуса,щото винаги има хора дет не им увират главите къде е истината-тя е при Тойота.
нее, ако обезглави конкуренцията,,,след това праща черни нинджи по петите на излишните...Scott написа:Да разбирам ли, че въпроса с олигавянето на главата вече не е актуален .... дърти перверзнико. laugh.gifrudolf написа:опасявам се че Лексус след като обезглави конкуренцията...
Кое не четем ? Защото аз прочетох доста глупости включително и сега прочетох 2-3 страници глупости докато стигна да ти отговоря .gh0s7r1d3r написа:
АЗ КАТО ВИ КАЗВАМ, ЧЕ ИЗОБЩО НЕ ЧЕТЕТЕ КАКВО СЕ ПИШЕ, ВИЕ НЕ ....................
Ами може би тогава ще ни обясниш защо Японските коли докараха до фалит американските производители на до скоро най-големия пазар за автомобили на , който всъщност се ползват и най-много екстри ? Ако не се сещаш за САЩ става въпрос ! Явно само ти си човека , който мисли , че японската кола не му дава нищо повече от немската , а другите милиони хора извън Япония са просто заблудени форумни палячовци с фенове ?gh0s7r1d3r написа: Само някой абсолютно изпаднал форумен палячо може да твърди , че немска кола някога е била базово с повече екстри или по-комфортна от АНАЛОГИЧНА японска !!!!!!!!
За да имаш уважение с най-малкото трябва да покажеш елементарна идея от това за което говориш . До тука не каза нищо смислено освен това , че волана бил с един и същи дизайн от където идвало чувството , че си във Версо ?!?!?! Въобще не мога да си представя как докато караш над 2 тона СУВ със много екстри , хибридно задвижване и тн и тн може да се почувстваш като в евтина баничарка та дори и да си седнал на щайга в СУВ-а . Ако можеш да ми го обясниш как дизайна на волана ти дава подобно усеща ще съм много щастлив и ще ти имам супер голямо уважение .gh0s7r1d3r написа: Ти мене ли визираш под палячо, бе брато? Айде да си имаме уважението, за да не се задълбочаваме кой точно е форумен палячо.
Ами щом здравината, разхода, надеждността и тем подобни не са от значение , а волана ти дава "усещането" за колата имаш два варианта . Взимаш един RX и си сменяваш волана , другия вариант е купуваш си Q7-ца и ставаш актуален по чалга кръчмите и сервизите . Избора е пред тебgh0s7r1d3r написа: Никъде, за "нефорумните палячовци" повтарям: НИКЪДЕ, не съм коментирал здравината, разхода, надеждността и тем подобни. Не говоря за RX450h, говоря за RX400h, което е предишния модел, ако случайно не можете да им намерите разликите.
И да, в момента се оглеждам за такъв RX, за да си го купя, а не да му чета тестовете из интернет, да, вътре много от компонентите са като във Версото, но съм се огледал в него поради други причини и по никакъв начин, защото е свръх луксозна и модерна и фрашкана с екстри. Карам Тойоти заради здравината и надеждността им, а не защото били много луксозни.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта