-
m0595
- Мнения: 14
- Регистриран на: 10 Авг 2009 19:33
Мнение
от m0595 » 20 Яну 2011 07:50
здравейте колеги.притежавам corolla 1.4 vvti 2001г. на 210 000 хл.км.въпроса ми е;на какви километри се сменява веригата на двигателя.благодаря.
m0595
-
mitoko
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от mitoko » 20 Яну 2011 11:52
mitoko
-
Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Bass_Man » 21 Яну 2011 00:15
Защо твоята да не е за смяна ?
Bass_Man
-
Akima
- Мнения: 7448
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 97 пъти
- Получена благодарност: 177 пъти
Мнение
от Akima » 21 Яну 2011 00:32
Тази кола трябва да е минала поне 400к км , за да е за смяна веригата!
Автоматичния обтегач на крайна позиция ли е и кой постави тази диагноза смяна на верига?

Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.

Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".
Akima
-
m0595
- Мнения: 14
- Регистриран на: 10 Авг 2009 19:33
Мнение
от m0595 » 21 Яну 2011 07:58
при ускорение на автомобила между 2600-3100rpm.нещо трака в мотора,след това спира тракането.при форсиране на место несе чува.съветватме да сменя веригата,затова се допитвам до вас.
m0595
-
Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Bass_Man » 21 Яну 2011 18:49
Е как така ще сменяш веригата понеже нещо тропа ? Ами вземи смени и буталата ..............
Bass_Man
-
Akima
- Мнения: 7448
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 97 пъти
- Получена благодарност: 177 пъти
Мнение
от Akima » 21 Яну 2011 21:32
m0595 написа:при ускорение на автомобила между 2600-3100rpm.нещо трака в мотора,след това спира тракането.при форсиране на место несе чува.съветватме да сменя веригата,затова се допитвам до вас.
Един съвет смени майстора!
Кажи от къде си,за да ти кажем къде да отидеш.

Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.

Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".
Akima
-
Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
-
Обратна връзка:
Мнение
от Me4oKyX » 21 Яну 2011 21:59
На първите ВВТИ мотори имаше проблеми с тракащи колектори, защото са пластмасови - виж да не е това първо, щото веригата е скъпо нещо.... И да, прави са колегите - смени си майстора

Me4oKyX
-
Akima
- Мнения: 7448
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 97 пъти
- Получена благодарност: 177 пъти
Мнение
от Akima » 21 Яну 2011 22:19
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.

Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".
Akima
-
LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение
от LEXUS » 21 Яну 2011 22:21
Смени си майстора, приятелю m0595

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
LEXUS
-
m0595
- Мнения: 14
- Регистриран на: 10 Авг 2009 19:33
Мнение
от m0595 » 22 Яну 2011 07:41
Благодаря ви колеги,ще пробвам при друг майстор!.
m0595
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: borisfx и 9 госта