Рая - VVTL-i има общо с VVT-i може би само в блок-а - VVTL-i/2ZZ-GE/ е двигател на Yamaha и цялата глава е различна заради хидравличното повдигане - http://en.wikipedia.org/wiki/VVT-i.Най-добре е никога да не ти се налага да разглобяваш такъв двигател,че те за VVT-i говорят,че се отваря веднъж пък за този представям си какво биха казали "кварталните" майсторчета.
Toyota Celica VVTL-i 192hp
- Akima
- Мнения: 7519
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 128 пъти
- Получена благодарност: 213 пъти
Ето имаме и участник с такава кола! biggrin.gif
Рая - VVTL-i има общо с VVT-i може би само в блок-а - VVTL-i/2ZZ-GE/ е двигател на Yamaha и цялата глава е различна заради хидравличното повдигане - http://en.wikipedia.org/wiki/VVT-i.Най-добре е никога да не ти се налага да разглобяваш такъв двигател,че те за VVT-i говорят,че се отваря веднъж пък за този представям си какво биха казали "кварталните" майсторчета.
Рая - VVTL-i има общо с VVT-i може би само в блок-а - VVTL-i/2ZZ-GE/ е двигател на Yamaha и цялата глава е различна заради хидравличното повдигане - http://en.wikipedia.org/wiki/VVT-i.Най-добре е никога да не ти се налага да разглобяваш такъв двигател,че те за VVT-i говорят,че се отваря веднъж пък за този представям си какво биха казали "кварталните" майсторчета.
- Raya
- Мнения: 1796
- Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Аз това отдавна го препрочитам от време на време, но файда много няма..........или гоогъл-превода е кофти, или ..........., по-скоро и двете, затова и се интересувам.Akima написа: http://en.wikipedia.org/wiki/VVT-i.
Аз до тази тема не знаях, че този мотор го има и в Корола

mishel7524, коя година колата ти? Ходят слухове, че от 03г. са били най-здрави и безпроблемни.
-
mishel7524
- Мнения: 86
- Регистриран на: 01 Яну 2009 15:28
Съвет за Сервиз на Тойота в София
Здравейте попаднах на една Toyota Celica VVTI на която ми хареса цената и говорих с собственика да я купя.Молбата ми е следната да ми кажете добър, ама наистина добър сервиз специализиран за Toyota в който да откарам колата и да направят пълен технически преглед за да разбера в какво състояние е и евентуално какво ще ме чака като ремонт след като я взема.. Става въпрос за Серевиз в София. Четох не добри отзиви за ТМ Ауто.... било ужасно скъпо там който има наблюдение да сподели. Можете ли да ми кажете приблизително колко ще ми струва смяна на верига масло и всички филтри за Celica VVTI 1.8 2000г. И дали някой от тези сервзи ще се съгласят аз да си закупя маслото а те само да го сменят. Имам приятел който ще купя Motul на много добра цена... така че не искам да ми слагат друго в сервиза...
Малко е оффтопик, ама веригата нали няма да е сменяш само заради пробега, както при ремъците?
На тия мотори веригите изкарвали над 250хил.км. и се сменя ако звената са се разтегнали. Мери се с шублер на свалена верига, описано е в сервизното ръководство.
Ако колата не е минала 200-те хиляди, и няма шумове, не се сменя веригата просто профилактично. Но ако имаш предвид, че историята на колата не е сигурна и не се знаят километрите, и искаш да заложиш на сигурно, трябва да си предвидиш и тоя масраф при пазарлъка.
На тия мотори веригите изкарвали над 250хил.км. и се сменя ако звената са се разтегнали. Мери се с шублер на свалена верига, описано е в сервизното ръководство.
Ако колата не е минала 200-те хиляди, и няма шумове, не се сменя веригата просто профилактично. Но ако имаш предвид, че историята на колата не е сигурна и не се знаят километрите, и искаш да заложиш на сигурно, трябва да си предвидиш и тоя масраф при пазарлъка.
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 4 госта
