Toyota Celica VVTL-i 192hp
Toyota Celica VVTL-i 192hp
Здравейте, в mobile.bg попаднах на една обява за продажба на Toyota Celica VVTL-I 2002 година, някой има ли някаква информация за тази кола, цената ми се струва малко ниска в сравнение с чуждестранние сайтове, в които съм гледал.Ориентировачно колко върви този модел на Celica, и малко повече подробности от някой, който е компетентен и има такъв автомобил за слабите му места. Нека пишат хора, които наистина са запознати и имат представа от Toyota Celica VVTL-I 192hp. Всяка компетентна иформация ще ми бъде полезна.
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Celica - http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=14646
Сelica с този двигател е рядкост.
Същия VVTL-i двигател го има и в Корола и е обсъждан доста:
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=15862
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=15562
П.С.Ползвай търсачката!
Сelica с този двигател е рядкост.
Същия VVTL-i двигател го има и в Корола и е обсъждан доста:
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=15862
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=15562
П.С.Ползвай търсачката!

Порочетох в търсачката, но като цяло нямаше много инфо за VVTL-I има за по малкия VVT-I... 2ZZ-GE 1.8L това ли е двигателя на 192hp? Много спорове около това колко масло харчи Celica един пише едно един друго, затова написах за мнения и коментари на хора които карат такава кола или още по точно VVTL-I 192. Да си кажат наблюдението:
1. Поведение на двигателя ускорение, някакви проблеми които се наблюдават често, ако въобще има или са рядкост.
2.Ходова част здравина корозия.. окачване при тия наши пътища държи ли или лесно се чупи.
3.Скоростна кутия.
Поведение на пътя ускорение не става въпрос за състезания ами за драгове и т.н. Доставя ли удоволствие.
Как са цените на резервните части, в сравнение с останалите коли, и намират ли се лесно. Относно разхода на гориво прочетох много различни неща то ясно,че си зависи много от начина на каране.Ама по официалните данни което чета за VVTL-I дават градско към 11 на 100км. извънградско 6.6 на 100км. и смесено около 8.5 на 100км.
Тука прочетох за някакви разходи от над 15 на 100....
Имам приятел които кара японка но Honda с 1.8 двигател високи обороти 9000 не малко коне, ама няма никакъв проблем с харчене на масло не е доливал, като му дойде времето го сменя и това е, а той я настъпва доста и често я кара в червеното... Така, много ми е интересно каква е истината за малките двигатели конете и харченето на масло пак повтрарям специално става въпрос за VVTL-I
И предишният път написах за вас реална ли е цена около 10000 лева за модела VVTL-I, който се подвизава в БГ сайтовете за продажба на автомобили. Защото в немските например такава кола с този двигател започва от 7000 Euro....което е доста странно.За това питам ако сте виждали в БГ колко върви такава кола горе долу .
1. Поведение на двигателя ускорение, някакви проблеми които се наблюдават често, ако въобще има или са рядкост.
2.Ходова част здравина корозия.. окачване при тия наши пътища държи ли или лесно се чупи.
3.Скоростна кутия.
Поведение на пътя ускорение не става въпрос за състезания ами за драгове и т.н. Доставя ли удоволствие.
Как са цените на резервните части, в сравнение с останалите коли, и намират ли се лесно. Относно разхода на гориво прочетох много различни неща то ясно,че си зависи много от начина на каране.Ама по официалните данни което чета за VVTL-I дават градско към 11 на 100км. извънградско 6.6 на 100км. и смесено около 8.5 на 100км.
Тука прочетох за някакви разходи от над 15 на 100....
Имам приятел които кара японка но Honda с 1.8 двигател високи обороти 9000 не малко коне, ама няма никакъв проблем с харчене на масло не е доливал, като му дойде времето го сменя и това е, а той я настъпва доста и често я кара в червеното... Така, много ми е интересно каква е истината за малките двигатели конете и харченето на масло пак повтрарям специално става въпрос за VVTL-I
И предишният път написах за вас реална ли е цена около 10000 лева за модела VVTL-I, който се подвизава в БГ сайтовете за продажба на автомобили. Защото в немските например такава кола с този двигател започва от 7000 Euro....което е доста странно.За това питам ако сте виждали в БГ колко върви такава кола горе долу .
- Raya
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Колегите ти дадоха темите за VVTL-I от Корола, специално за Селика VVTL-I май няма тук такъв с опит.RoughBoy написа:... затова написах за мнения и коментари на хора които карат такава кола или още по точно VVTL-I 192......
пак повтрарям специално става въпрос за VVTL-I.
Към темите ще добавя и тази
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=14955&highlight=
A тази
http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/av ... elica.html
за ориентировачни цени на части.
Не го мисли много, сложи +2л в/у това което ти пише официално и ще получиш реален разход (и най-добре 100 октана да зареждаш:))RoughBoy написа:.... Относно разхода на гориво прочетох много различни неща то ясно,че си зависи много от начина на каране.Ама по официалните данни което чета за VVTL-I дават градско към 11 на 100км. извънградско 6.6 на 100км. и смесено около 8.5 на 100км.
Тука прочетох за някакви разходи от над 15 на 100....
.....
Предишният път не написа цената. Според мен, има нещо гнило. Прекалено евтино. В БГ са рядкост тези коли и са по-скъпи от Запада, а те и там са малко на брой с този мотор.RoughBoy написа:....
И предишният път написах за вас реална ли е цена около 10000 лева за модела VVTL-I, който се подвизава в БГ сайтовете за продажба на автомобили. Защото в немските например такава кола с този двигател започва от 7000 Euro....което е доста странно.За това питам ако сте виждали в БГ колко върви такава кола горе долу .
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
И за мен цената е съмнителна - или е челосана или има някакъв пиниз като за продажба.
Бях попаднал на Корола,която уж е Т-Спорт - Салон-а направен и оборотомер-а и таблото,решетка и прагове,а като отвориш двигателя само пластмасата с надписа VVTL-i,а отдолу изненада 1.6 двигателя!
Търси си такава бегачка директно от Германия и задължително с пълна сервизна история!

Бях попаднал на Корола,която уж е Т-Спорт - Салон-а направен и оборотомер-а и таблото,решетка и прагове,а като отвориш двигателя само пластмасата с надписа VVTL-i,а отдолу изненада 1.6 двигателя!
Търси си такава бегачка директно от Германия и задължително с пълна сервизна история!

Ето за тази обява говоря...
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
В обявата пише двигател VVT-I на снимките двигателя е VVTL-I, или само пластмасата е такава biggrin.gif .За конете пише 193..
Никой ли във форума няма с такава модификация на Celica VVTL-I
По отношениие на Eclipce мотора 2.4 149 коня харчи повече от Celica по тежка е а по това което съм чувал за двигателя от компетентни хора този на Тойота е по добър доста.
По отношение на коментарите кубатура мощност обороти.Сещам се за Алфа Ромео имат двигател 1.8 145 коня мисля че беше.Поне знам за 156-цата имам приятели които карат такива aбсолютно никой не се е оплаквал от харчене на масло и доливане. Май някои е попаднал на такава Celica и после слага всичкте под общ знаменател. А за тежестта на VVT-I е към 1070 кила а VVTL-I някъде 1215кг. Eclipse 1320кг.
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
В обявата пише двигател VVT-I на снимките двигателя е VVTL-I, или само пластмасата е такава biggrin.gif .За конете пише 193..
Никой ли във форума няма с такава модификация на Celica VVTL-I
По отношениие на Eclipce мотора 2.4 149 коня харчи повече от Celica по тежка е а по това което съм чувал за двигателя от компетентни хора този на Тойота е по добър доста.
По отношение на коментарите кубатура мощност обороти.Сещам се за Алфа Ромео имат двигател 1.8 145 коня мисля че беше.Поне знам за 156-цата имам приятели които карат такива aбсолютно никой не се е оплаквал от харчене на масло и доливане. Май някои е попаднал на такава Celica и после слага всичкте под общ знаменател. А за тежестта на VVT-I е към 1070 кила а VVTL-I някъде 1215кг. Eclipse 1320кг.
- Raya
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Мисля, че двигателят VVTL-i, но не от това купе.
Тук във форума някой също искаше да прави такива размени и мисля, че тази кола от обявата именно някой си я преправил. И кой знае как я оправил. По-добре не рискувай. Дай повечко пари, но да знаеш, че впоследствие няма да имаш главоболия със двигателя и всичко около него.
Тук във форума някой също искаше да прави такива размени и мисля, че тази кола от обявата именно някой си я преправил. И кой знае как я оправил. По-добре не рискувай. Дай повечко пари, но да знаеш, че впоследствие няма да имаш главоболия със двигателя и всичко около него.
VVT-LI
За мен двигателя от обявата си е 192 к.с.Вижда се от колекторите,както и от щеката за масло,която е в страни.
Цената обаче ми се струва адски нереална,защото аз притежавам СЕЛИКА 143 к.с. десен волан,и докато я докарам в състоянието,в което е сега ,съм налял 3 000 лв и сега ми е седнала на 9 700 лв.
А като се сетя колко струват и как се намират части за 192 к.с...............жал ми става.
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
3 пъти мисли,един път плащай колега
Цената обаче ми се струва адски нереална,защото аз притежавам СЕЛИКА 143 к.с. десен волан,и докато я докарам в състоянието,в което е сега ,съм налял 3 000 лв и сега ми е седнала на 9 700 лв.
А като се сетя колко струват и как се намират части за 192 к.с...............жал ми става.
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
3 пъти мисли,един път плащай колега
- Raya
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: VVT-LI
Каква е разликата в частите м/у VVTL-I и VVT-I ?mar29 написа: А като се сетя колко струват и как се намират части за 192 к.с...............жал ми става.
RoughBoy, ако искаш да не знаеш колко струват и как се намират части, приготви 8-10 000е и търси оригинална, т.е. да не са си играли с нея на тунинг. М/у другото, ако ще пазаруваш от чужбина (защото не виждам как ще купиш тук), можеш предварително от продавача да поискаш рамата и после звъни в съответния по местонахождение на колата офицален сервиз на Тойота, така до някъде ще разбереш историята на колата преди да тръгнеш или да поръчваш, което не изключва и на място да я закараш в Тойота на диагностика.
С една дума, проверявай обстойно. Ако не направиш компромис със техническото състояние на колата заради по-ниската цената, ще й се радваш дълго време без проблеми.
Успех,ако ти стигне търпението да търсиш!!!
п.с. mar29, с тази обява има ли обаждания?не, нали? обявата ти куца (меко казано).
priatelka mi ima Corolla s tozi dvigatel(2ZZ-GE). veche e na okolo 85K miles(137K km) i do sega ne e imala kakvito i da e problemi.
v obshti linii edinstvenia problem na 2ZZ-GE za koito az se seshtam e che v nachaloto im se chupeha edni boltcheta, no posle Toyota izkara TSB i uj gi opravi, ot togava ne sam go sreshtal tozi problem
inache vaprosnia dvigatel ot snimkite, pone na snimkata e sas sigurnost VVTL-i=2ZZ-GE=Yamaha
otnosno goreneto na maslo, pone az ne sam popadal na 2ZZ-GE det da gori. 1ZZ-FE sam vijdal mnogo ot tiah da goriat.
v obshti linii edinstvenia problem na 2ZZ-GE za koito az se seshtam e che v nachaloto im se chupeha edni boltcheta, no posle Toyota izkara TSB i uj gi opravi, ot togava ne sam go sreshtal tozi problem
inache drugo koeto beshe problem(ne na kolata, ami na shofiora), beshe che baia hora biaha uspiali da vkarat ot 6-ta na 2-ra skorost, sled koeto im triabvashe nov dvigatel. Toyota promeni nachina po koito skorostite vlizat i veche tova e po trudno da stane.For the first few years of production, the engines were notorious for failing "lift bolts". This did not damage the engine, but would hamper performance as the high output cam profile was unable to properly engage. Toyota fixed the problem in late 2002 with a redesigned bolt that was installed on later engines. Earlier engines with the problematic bolts can be fixed via a Toyota-issued TSB simply requiring the new bolt to be installed in place of the old one.
inache vaprosnia dvigatel ot snimkite, pone na snimkata e sas sigurnost VVTL-i=2ZZ-GE=Yamaha
otnosno goreneto na maslo, pone az ne sam popadal na 2ZZ-GE det da gori. 1ZZ-FE sam vijdal mnogo ot tiah da goriat.
->
Re: VVT-LI
az ne mislia che imat kakvito i da bilo ednakvi chasti. razlikata e nai veche v glavata, 2ZZ-GE ima dosta poveche charkalaci.Raya написа: Каква е разликата в частите м/у VVTL-I и VVT-I ?
->
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 01 Яну 2009 15:28
Здравей, за 3г. и 45к км. съм сменил 2007 водна помпа 108Е, 2009 втора сонда 160Е и останалото е само консумативи. По талон я дават 1165кг. Като поведение сам доволен, разхода е според КРАКЪТ, а слабото място, както казват из форума обикновенно е шофъора. За цена НЕЗНАМ, аз на мойта октомври и търсих 23к лв. и нямаше нито едно обаждане. И за ЩАСТИЕ /мое/ колата остана на жената /та си я ръчкам и аз от време на време/. 

Celica TS-2002
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта