Нулиране борд. комп.
Нулиране борд. комп.
Здравейте, имам малък въпрос.
Преди 2 месеца бях на ТО Б (2 година). Тогава колата беше на 29к. Малко след това започна да ми показва soon oil maintenance. Два месеца и 3к км. по-късно това съобщени продължава да ми изкача. Днес звънях на ТМ ауто и една любезна жена ми каза, че трябва да отида при тях, за да ми нулират борд компютъра. Поисках само да ми обясни, за да не се разкарвам, но нямаше техник.
На мен идеята да бия толкова път до ТМ ауто и да изгубя доста време продължава да не ми допада. Затова ще съм изключително благодарен ако някой ме светне как да зануля борд компа. Мерси предварително.
Преди 2 месеца бях на ТО Б (2 година). Тогава колата беше на 29к. Малко след това започна да ми показва soon oil maintenance. Два месеца и 3к км. по-късно това съобщени продължава да ми изкача. Днес звънях на ТМ ауто и една любезна жена ми каза, че трябва да отида при тях, за да ми нулират борд компютъра. Поисках само да ми обясни, за да не се разкарвам, но нямаше техник.
На мен идеята да бия толкова път до ТМ ауто и да изгубя доста време продължава да не ми допада. Затова ще съм изключително благодарен ако някой ме светне как да зануля борд компа. Мерси предварително.
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
How to Reset the "MAINT REQD" Light on Toyota:
With the car started (ignition on), set the LCD odometer readout to total mileage (not trip A or B).
Turn the car off (ignition key to the OFF position).
Push in AND HOLD the button/knob that switches the odometer
Turn key to ON position without starting the car. You will notice the maintenance light blink and go out.
Release the odometer button/knob.
Turn key to OFF position.
That's it! The "MAINT REQD" light has been reset to warn you to change your oil in another 5,000 or 7,500 miles or so.
Успех!
With the car started (ignition on), set the LCD odometer readout to total mileage (not trip A or B).
Turn the car off (ignition key to the OFF position).
Push in AND HOLD the button/knob that switches the odometer
Turn key to ON position without starting the car. You will notice the maintenance light blink and go out.
Release the odometer button/knob.
Turn key to OFF position.
That's it! The "MAINT REQD" light has been reset to warn you to change your oil in another 5,000 or 7,500 miles or so.
Успех!

- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Нулиране борд. комп.
Задължително провери и маслото ! Защото не са малко случайте когато не е сменено !!!ace написа:Здравейте, имам малък въпрос.
Преди 2 месеца бях на ТО Б (2 година). Тогава колата беше на 29к. Малко след това започна да ми показва soon oil maintenance. Два месеца и 3к км. по-късно това съобщени продължава да ми изкача. Днес звънях на ТМ ауто и една любезна жена ми каза, че трябва да отида при тях, за да ми нулират борд компютъра. Поисках само да ми обясни, за да не се разкарвам, но нямаше техник.
На мен идеята да бия толкова път до ТМ ауто и да изгубя доста време продължава да не ми допада. Затова ще съм изключително благодарен ако някой ме светне как да зануля борд компа. Мерси предварително.
колега след като си с нова кола значи имаш и книжка за експлоатация към нея. та в тази книжка пише каквото те интересува. потърси и във форума - има инструкции за процедурата. по принцип този сигнал е за напомняне на всеки 15 000км да си смениш маслото и би трябвало в ТМ да го зануляват след смяна на маслото. за съжаление обаче те дори не подозират за съществуването на тази "екстра"
Toyota Auris 2007, 1.4 D4D
Lexus IS 250
Lexus IS 250
айде да те улесня :
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?p ... ht=#161335
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?p ... ht=#161335
Toyota Auris 2007, 1.4 D4D
Lexus IS 250
Lexus IS 250
soon oil maintenance
Колеги и при мен светна информиращ текст: soon oil maint.
Прочетох тук и в книжката, че след смяна на маслото в сервиза на ТМ Ауто е трябвало да ми занулят нещо си. Тъй като е под тяхното достойнство да си вършат качествено работата реших да се информирам що е туй що свети и говори. Благодаря на участниците във форума за инфото. Думите ви са потвърдени и от книгата с инструкции. Сега въоръжен със знания отивам да спретна леко скандалче на нисък тон и високо равнище с някой от шефовете в ТМ Ауто. За да съм по тежък ще си приложа и писмена жалба с входящ номер. Мисля, че е редно щом като ще я "страдам" тая тойота цели 5 години лизинг, то поне обслужване да получавам. Имало е случаи когато сервизния техник не си върши отговорно работата и след деликатна и тиха забележка от моя страна той ми се накара, че не е моя работа да му казвам какво да прави и да не му давам акъл. Върха беше когато ми каза: "Не се коси брато, нали си в гаранция. Пак ще дойдеш и ще ти го опрайм". ????
Тъй ама реших да си спестя друго идване като веднага си пуснах писмена жалба за лоша услуга и до 15 минутки имах отговор очи в очи с техническия директор. Благодарение на писмената ми жалба ме обслужиха коректно под прякото наблюдение на техническия директор. Жалко е, че и сега в ТМ Ауто има неразбиращи техници. А страшното е, че са любезни и неразбиращи. Чувам добри отзиви за сервиза на Тойота в Русе, ама Русе е на 500 км от София. Така, че ще ми се наложи да ги изтърпя тия пичове от ТМ Ауто поне докато съм в гаранция.
Прочетох тук и в книжката, че след смяна на маслото в сервиза на ТМ Ауто е трябвало да ми занулят нещо си. Тъй като е под тяхното достойнство да си вършат качествено работата реших да се информирам що е туй що свети и говори. Благодаря на участниците във форума за инфото. Думите ви са потвърдени и от книгата с инструкции. Сега въоръжен със знания отивам да спретна леко скандалче на нисък тон и високо равнище с някой от шефовете в ТМ Ауто. За да съм по тежък ще си приложа и писмена жалба с входящ номер. Мисля, че е редно щом като ще я "страдам" тая тойота цели 5 години лизинг, то поне обслужване да получавам. Имало е случаи когато сервизния техник не си върши отговорно работата и след деликатна и тиха забележка от моя страна той ми се накара, че не е моя работа да му казвам какво да прави и да не му давам акъл. Върха беше когато ми каза: "Не се коси брато, нали си в гаранция. Пак ще дойдеш и ще ти го опрайм". ????
Тъй ама реших да си спестя друго идване като веднага си пуснах писмена жалба за лоша услуга и до 15 минутки имах отговор очи в очи с техническия директор. Благодарение на писмената ми жалба ме обслужиха коректно под прякото наблюдение на техническия директор. Жалко е, че и сега в ТМ Ауто има неразбиращи техници. А страшното е, че са любезни и неразбиращи. Чувам добри отзиви за сервиза на Тойота в Русе, ама Русе е на 500 км от София. Така, че ще ми се наложи да ги изтърпя тия пичове от ТМ Ауто поне докато съм в гаранция.
Иво - 0888008875
studioivo@mail.bg
studioivo@mail.bg
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 2 госта