Съвет за Тойота корола хечбек 2005г
а търсачката как се ползва
колата има ли сервизна книжка
какво е масло
мобил какво е
писнов ремък какво е
има ли раздел сервизи/ магазини и търговци там
?????????????????????????????????????????????
------------------------------------------------------------
пич,ако не искаш или не можеш да дадеш отговори на въпросите ,които съм задал,моля те не се опитвай да бъдеш остроумен!
колата има ли сервизна книжка
какво е масло
мобил какво е
писнов ремък какво е
има ли раздел сервизи/ магазини и търговци там
?????????????????????????????????????????????
------------------------------------------------------------
пич,ако не искаш или не можеш да дадеш отговори на въпросите ,които съм задал,моля те не се опитвай да бъдеш остроумен!
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Да,сменя се на 105к по книга - но забравяш,че не всички карат като луди и съответно гумата на ремъка се износва различно при студ и жега - моя го смених на 92к защото беше адски напукан и свиреше и ролка - като го свалихме му липсваха и зъби - направи си сметката - аз съм минал тези 92-95к км за 6 години - някой хора сменят 2 коли за това време.Не е толкова скъп ремъка за да не го смени човек,особено като си е за него колата.А да не говорим за качеството на неоргиналните ремъци особено в БГ - помня един Нисан - човека се беше хванал за главата,защото пистовия ремък се беше скъсал и навил около ангренажа - питаме го кога го сменя и той казва- Е,че как едва преди 60к,а в "магазина" му казали,че изкарва 100к.Затова 50к ми се струва разумно с оглед на цената на компресор-а на климатика или алтернатора.Kiki написа:Кой е казал това?Akima написа:Заводския се хвърля след 100к,а всеки следващ на максимум 50к - моя съвет е да го смениш - а линка се отваря перфектно!
Аз си сменях ремъка в Германия и хората ми казаха да дойда пак след 105 000км.

- stereo_man
- Мнения: 221
- Регистриран на: 22 Юни 2010 18:54
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla E210
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
аз съм със същия двигател, но королата ми е 2004 г. преди около 2 месеца смених въпросния ремък, защото беше напукан въпреки че колата е на 67 000 км. ако не се лъжа смяната излезе около 50 лева (30 за ремъка и 20 за смяната). по-добре го смени, понеже разхода за смяната не е голям, а поразиите които може да причини ако се скъса са големи.
относно маслото съм чувал че е добро. аз съм се насочил към същото и скоро ще го сменям
относно маслото съм чувал че е добро. аз съм се насочил към същото и скоро ще го сменям
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Ти говориш за пистовия ремък, а ние за ангренажа, който е двадесет пъти по-скъп, а белите, които причинява при скъсване са петдесет пъти по опасни. biggrin.gifstereo_man написа:аз съм със същия двигател, но королата ми е 2004 г. преди около 2 месеца смених въпросния ремък, защото беше напукан въпреки че колата е на 67 000 км. ако не се лъжа смяната излезе около 50 лева (30 за ремъка и 20 за смяната). по-добре го смени, понеже разхода за смяната не е голям, а поразиите които може да причини ако се скъса са големи.
относно маслото съм чувал че е добро. аз съм се насочил към същото и скоро ще го сменям
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Не, Акима! Аз говоря за препоръките на производителя, който много добре знае при какви условия се карат неговите автомобили.Akima написа:Да,сменя се на 105к по книга - но забравяш,че не всички карат като луди и съответно гумата на ремъка се износва различно при студ и жега.Kiki написа:Кой е казал това?Akima написа:Заводския се хвърля след 100к,а всеки следващ на максимум 50к - моя съвет е да го смениш - а линка се отваря перфектно!
Аз си сменях ремъка в Германия и хората ми казаха да дойда пак след 105 000км.
И още по-коректно би било да му кажем на колегата, че трябва да си сложи оригинален ангренажен ремък, защото при ментетата и 50 000км може да са им много. biggrin.gif
Цената в случая, не е по-важна от сигурността.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- stereo_man
- Мнения: 221
- Регистриран на: 22 Юни 2010 18:54
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla E210
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
нали тези двигатели са с верига и затова помислих, че става въпрос за пистовия. иначе ангренажа е по-скъп и по-"поразяващ"Kiki написа:Ти говориш за пистовия ремък, а ние за ангренажа, който е двадесет пъти по-скъп, а белите, които причинява при скъсване са петдесет пъти по опасни. biggrin.gifstereo_man написа:аз съм със същия двигател, но королата ми е 2004 г. преди около 2 месеца смених въпросния ремък, защото беше напукан въпреки че колата е на 67 000 км. ако не се лъжа смяната излезе около 50 лева (30 за ремъка и 20 за смяната). по-добре го смени, понеже разхода за смяната не е голям, а поразиите които може да причини ако се скъса са големи.
относно маслото съм чувал че е добро. аз съм се насочил към същото и скоро ще го сменям

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта