
Изпускателна система
Изпускателна система
колеги дайте съвет карам селика 1.8 VVT-i и ми е интересно някои има ли представа каква в разликата там примерно ф55 дебелостенна тъннкостенна расяснете 

- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Самия колектор има някакъв смисъл да е дебел но от него назад няма никакъв смисъл освен ако не гониш някаква якост . А самото разширяване е абсолютно безмислено на стандартен мотор .mohboo написа:ili az ne obqsnqvam pravilno ili vie ne me rabirate pravilno trabata mi e f55 az shte sloja f60 no dali za si q sloja s tankite lamarini ili debelostenna poneje maistor4eto mi vika nqma smisal mn tejka stavala generaciqta !
Няма смисъл да слагаш тръба с по голям диаметър, а още повече дебелостенна. Както ти каза колегата по горе, това се прави като започнеш от изпускателните колектори примерно 4-1 или 4-2-1 и продължаваш вече с по-големия диаметър, но там всичко се смята, като започнеш от обема на цилиндъра, диаметъра на клапана и канала в главата след него. Диаметъра на първичната тръба ще е колкото диаметъра на отвора в главата, от там ще получиш дължината на същата, после се смятат диаметъра и дължината на вторичните тръби и чак след това стигаш до тази, за която говориш ти. И въпреки всичките формули и сметки резултата няма да е 100% това, което си получил на хартия, все пак всеки двигател е различен. Ако сложиш само тръба с по голям диаметър само ще влошиш генерацията, тъй като газовете в нея ще се разширят и ще забавят скоростта си. Моят съвет е ако имаш възможност (финанси) започни от колектора, но не очаквай чудеса, ефект ще има ако колектора е добър но няма да е нощо невероятно.
п.с. В интернет има много писано по темата стига да ти се чете...
п.с. В интернет има много писано по темата стига да ти се чете...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта