Toyota 1.8VVT-I ili 2.0D4D
Toyota 1.8VVT-I ili 2.0D4D
Здравейте колеги, нов съм във форума. От 3 години карам Toyota 2.0TD навил съм се сега да си взема нова, но не мога да реша с какъв двигател, кпй е по сполучлив и по економичен е не мисля да се погребвам с тази кола, след две три годинки дал бог ще я сменям с по нова. моля дайте си мнението, кой мотор да взема. :help:
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Абе и аз съм за бензина,ама да изчакаме и феновете на дизела да се обадят!
Сподели за какво ще я ползваш предимно градско или пътуваш доста - да имаме някакъв ориентир,че иначе всичко си е до лични предпочитания!
Ръчна или автоматик?
Принципно колко мощна искаш да е - 2 D4D са 110к.с. , а 1.8 VVTi беше май 135 к.с. и т.н.
Иначе на добре кола си се спрял - с евтина подръжка особено бензиновите!
Сподели за какво ще я ползваш предимно градско или пътуваш доста - да имаме някакъв ориентир,че иначе всичко си е до лични предпочитания!
Ръчна или автоматик?
Принципно колко мощна искаш да е - 2 D4D са 110к.с. , а 1.8 VVTi беше май 135 к.с. и т.н.
Иначе на добре кола си се спрял - с евтина подръжка особено бензиновите!

- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
1.4 VVTi ми прави 8-10 градско с климатик зависи кой и как го карач;
1.6 VVTi - средно 9 градско с климатик стигало е и до 11
Първата е седан с 5 врати;
Втората е хечбек;
За 1.8 не мога да кажа - дори не съм карал Корола с 1.8 - много са редки на фона на 1.6,което мисля си ти е перфектния мотор за града особено при хечбек-а - и си гарантирано в "малкия" данък.
1.6 VVTi - средно 9 градско с климатик стигало е и до 11
Първата е седан с 5 врати;
Втората е хечбек;
За 1.8 не мога да кажа - дори не съм карал Корола с 1.8 - много са редки на фона на 1.6,което мисля си ти е перфектния мотор за града особено при хечбек-а - и си гарантирано в "малкия" данък.

-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Ако е питане за Авенсис 2 (преди фейслифта) 1.8 VVTi мога да споделя следното от личен опит и близо 60К км с подобен автомобил но ръчни скорости (5 ск.)digitalpr написа: ...
Само аз ли не виждам за какъв модел автомобил става въпрос?
Двигателят е достатъчно мощен но за спортно каране забрави ! Самият автомобил не е конструиран за спортни натури !
Недобра изолация на двигателния отсек, т.е повечко шум от него, което не е добре за все пак за претендиращ за лимузина автомобил.
Окачването е ОК - комфортно и леко твърдо. Волана е доста чувствителен, а при скорости над 140 км/ч и силен страничен вятър стабилността е меко казано недобра. Спирачките са ОК макар и да не остават чувството за "коване". Причината е разбира се спирачния асистент.
Музиката е доста прилична, екстри като прибиране на огледала, антирефлектор на огледалото за обратно виждане и др. са хубави неща. БКП е добро и удобно. Светлините са слабички (обсъждано е във форума) но пък това е и субективна преценка. Отопление и вентилация добри (филтъра май трябва дфа се смена по-често но за БГ мръсотия по улиците е ормално!). Багажник огромен но трудно досттъпен за по-едро габаритни предмети (все пак не е хеч или ван!)
Всичко останало е ОК - интериор и екстериор. Приличен автомобил който не впечатлява с някаква визия но е добра семейна или бизнес кола.
Разхода: в града според зависи от трафика: Под 10/100 няма да падне, като средно около 12,5/100 км.
Извънградско: комбинирано с магистрала разхода е около 7,2/100; Спокойно шофиране без магистрала е около 6,5-6,8/100.
Оценка: Засужава си !
Пътувах с такъв по европейските пътища из Италия, Франция, Гърция и дъщеря ми се отспа по време на преходите biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Май заради повечето положителни качества пак сме с такъв автомобил само че дизел и фейслифт.
Дано да съм бил полезен. Успех !
Не мога да се съглася само за разхода на гориво. Не съм от хората, които пестят горивото и карат "за разхода" и в същото време карам само в най-големите задръствания на София. Над 11 не съм правил, а лятото съм под 10 със сигурност.
Това за двигателния отсек е вярно, не е изолиран много добре и шуми, макар че и тук нещата са субективни.
Това за двигателния отсек е вярно, не е изолиран много добре и шуми, макар че и тук нещата са субективни.
Avensis II 2005 1.8VVT-i SOL
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
като че ли не се виждат много предимства на бенз. мотор,особено що се отнася до разхода.при замърсяването нещата са обратно.
моето скромно мнение е,че ако трябва да е бензин,поне да е резачка,тоя мъртвец го забрави и то с такъв разход.един добър компромис беше 1,6 vtec 160к.с. на хонда,много пъргава кола,а можеш да я караш и с 7/100 ако искаш.а иначе другия приемлив бензин е пак 1,8 и е в приус/аурис хибрид!
моето скромно мнение е,че ако трябва да е бензин,поне да е резачка,тоя мъртвец го забрави и то с такъв разход.един добър компромис беше 1,6 vtec 160к.с. на хонда,много пъргава кола,а можеш да я караш и с 7/100 ако искаш.а иначе другия приемлив бензин е пак 1,8 и е в приус/аурис хибрид!

- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Ако радхода на гориво е важен за теб, взимай дизел.
Градско в София е 7.5-7.8, а изван града съм го свалял до 4.5.
При потегляме е по-тромав, но влезе ли в обороти над 2000, става неудържим.
Както каза един колега, ако караш над 20 000км. годишно, тогава е още по-добре да е дизел.
Аз карам много и за 200 000км съм икономисъл повече от 10 000лв за гориво от разликата в разхода, а за ремонти досега не съм дал нито един лев.
Градско в София е 7.5-7.8, а изван града съм го свалял до 4.5.
При потегляме е по-тромав, но влезе ли в обороти над 2000, става неудържим.

Както каза един колега, ако караш над 20 000км. годишно, тогава е още по-добре да е дизел.
Аз карам много и за 200 000км съм икономисъл повече от 10 000лв за гориво от разликата в разхода, а за ремонти досега не съм дал нито един лев.

За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Нов автомобил - дизел , стар автомобил бензин .
Въпреки че за стар автомобил , по-важното е да се избере автомобил в добро състояние и на малко километри . Дали бензин или дизел е от второстепенно значение .
Въпреки че за стар автомобил , по-важното е да се избере автомобил в добро състояние и на малко километри . Дали бензин или дизел е от второстепенно значение .
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Ако ще е само градско и на сравнително къси разстояния по-добре бензин. Аз карам дизел, като на Кики и за разхода потвърждавам, че е същия, но не загрява особено бързо. Сега в това време, на кратък път, докато тръгне парното и съм стигнал ( след 3-4км парното се пуска, но до 10км не е сгряло още напълно). Има допълнително подгряване, но то тръгва след 7-мата минута (точно както си пише в книжката). Автоматика го хвалят много, но аз лично не съм карал. Карал съм Аурис с 2.0d4d с 6 скорости и е с около половин литър по икономичен от Авнсиса средно, но на магистралата е още по-икономичен (заради 6-та).
Има много спорове за безин или дизел във форума и може да ползваш търсачката. Направи си хубаво сметката. Дизела се избива с каране. Незабравяй, че на дизела и застраховката му е по-скъпа заради първоначалната цена, както и малко по-скъпо обслужване. Ако наистина мислиш след 3г да я сменяш, вземи в предвид и поевтиняването и крайната продажна цена. За сверка разгледай подобни коли на около 3г и ги сравни с моментните продажни цени.
От това, което съм смятал за мен си, за разликата межди 1.8 и 2.0d4d са ти нужни около 110 000км средно каране, като ако караш повече градско би трябвало по бързо да избиеш парите (да станеш на 0). След което обаче би трбявало да продадеш дизело по-скъпо и от там ще ти дойде печалбата. Автоматика 1.8 и 2.0d4d ръчна - нямат разлика в първоначалната цена и от дизела само си на + още от началото.
Има много спорове за безин или дизел във форума и може да ползваш търсачката. Направи си хубаво сметката. Дизела се избива с каране. Незабравяй, че на дизела и застраховката му е по-скъпа заради първоначалната цена, както и малко по-скъпо обслужване. Ако наистина мислиш след 3г да я сменяш, вземи в предвид и поевтиняването и крайната продажна цена. За сверка разгледай подобни коли на около 3г и ги сравни с моментните продажни цени.
От това, което съм смятал за мен си, за разликата межди 1.8 и 2.0d4d са ти нужни около 110 000км средно каране, като ако караш повече градско би трябвало по бързо да избиеш парите (да станеш на 0). След което обаче би трбявало да продадеш дизело по-скъпо и от там ще ти дойде печалбата. Автоматика 1.8 и 2.0d4d ръчна - нямат разлика в първоначалната цена и от дизела само си на + още от началото.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 6 госта