загуба на масло на Toyota Auris 2010
загуба на масло на Toyota Auris 2010
Здравейте колеги,
Някой може ли да ми даде логично обяснение защо на всеки 5 хиляди километра се налага да доливам по литър и половина двигателно масло в чисто новата ми тойота аурис с двигател 1.4 - D4D. За 15 хиляди километра съм долял 4 литра масло, всеки път след като ми излезе грешка на дисплея доливам по кило и половина докато стигне в нормата на щекичката.
Благодаря ви предварително!
Някой може ли да ми даде логично обяснение защо на всеки 5 хиляди километра се налага да доливам по литър и половина двигателно масло в чисто новата ми тойота аурис с двигател 1.4 - D4D. За 15 хиляди километра съм долял 4 литра масло, всеки път след като ми излезе грешка на дисплея доливам по кило и половина докато стигне в нормата на щекичката.
Благодаря ви предварително!
- Yuli
- Мнения: 193
- Регистриран на: 08 Яну 2009 10:51
- Местоположение: Sofia
- Получена благодарност: 2 пъти
Като долееш 1,5 литра до максимум ли стигаш на щеката? Защото между двете пъпки разликата е 1,8 литра, и ми е интересно тази индикация дали светва след като си паднал под минимум или предупредително преди да го достигнеш.
Иначе и моята гори, но не чак толкова - да речем по около 100 гр. на 1000 км., но съобщение за доливане не ми е излизало. Забелязал съм че в месеците с повече магистрала по видимо спада. Другото което забелязах е, че с оригиналното и с маслото след 2-ро ТО е по-лакома, отколкото с това с което карах между 1-во и 2-ро ТО. Но не съм доливал все още.
Отиди все пак в сервиза защото може и наистина да имаш проблем а не само тежък крак. Все пак съвременните турбо дизели подхарчват, имам впечатления от 3 коли на Фолксваген с ТДИ мотори - и на трите от нови им се долива при светване на индикация за това. Колко обаче литри им се събират от смяна до смяна не мога в момента да ти кажа с точност.
Иначе и моята гори, но не чак толкова - да речем по около 100 гр. на 1000 км., но съобщение за доливане не ми е излизало. Забелязал съм че в месеците с повече магистрала по видимо спада. Другото което забелязах е, че с оригиналното и с маслото след 2-ро ТО е по-лакома, отколкото с това с което карах между 1-во и 2-ро ТО. Но не съм доливал все още.
Отиди все пак в сервиза защото може и наистина да имаш проблем а не само тежък крак. Все пак съвременните турбо дизели подхарчват, имам впечатления от 3 коли на Фолксваген с ТДИ мотори - и на трите от нови им се долива при светване на индикация за това. Колко обаче литри им се събират от смяна до смяна не мога в момента да ти кажа с точност.
Re: загуба на масло на Toyota Auris 2010
това е ненормален разход на масло , е освен ако не караш само магистрала на 5500 оборота което е малко вероятно .nasko63 написа:Здравейте колеги,
Някой може ли да ми даде логично обяснение защо на всеки 5 хиляди километра се налага да доливам по литър и половина двигателно масло в чисто новата ми тойота аурис с двигател 1.4 - D4D. За 15 хиляди километра съм долял 4 литра масло, всеки път след като ми излезе грешка на дисплея доливам по кило и половина докато стигне в нормата на щекичката.
Благодаря ви предварително!
ти сам ли си доливаш масло или ходиш в Тойота ??
щом ти е гаранционна колата ги караш всяко доливане да го правят там при тях и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да го вписват в гаранционната книжка .
Ако досега всяко доливане е вписвано в гаранционната книжка искаш от Тойота да ти отстраят проблема , гаранционно естествено .
Последно промяна от SFINKS на 10 Яну 2011 15:36, променено общо 1 път.
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: загуба на масло на Toyota Auris 2010
Такава графа за доливане май липсва в книжката...SFINKS написа:това е ненормален разход на масло , е освен ако не караш само магистрала на 5500 оборота което е малко вероятно .nasko63 написа:Здравейте колеги,
Някой може ли да ми даде логично обяснение защо на всеки 5 хиляди километра се налага да доливам по литър и половина двигателно масло в чисто новата ми тойота аурис с двигател 1.4 - D4D. За 15 хиляди километра съм долял 4 литра масло, всеки път след като ми излезе грешка на дисплея доливам по кило и половина докато стигне в нормата на щекичката.
Благодаря ви предварително!
ти сам ли си доливаш масло или ходиш в Тойота ??
щом ти е гаранционна колата ги караш всяко доливане да го правят там при тях и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да го вписват в гаранционната книжка .
Ако досега всяко доливане вписвано в гаранционната книжка искаш от Тойота да ти отстраят проблема , гаранционно естествено .
- Georgepetrov137
- Мнения: 242
- Регистриран на: 20 Мар 2010 12:45
- Местоположение: Бургас
накарай ги та ти налеят 5W30 оригинално да е от 1 литрови бутилки които отварят пред теб и се вгледаи дали наистина се отварят за първи път и съм почти сигурен че ще стане чудо и колата ще гори в рамките на разумното
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl
Nikolov що караш човека да прави глупости? Тоя ДВГ работи с 5W40! И моя съвет е да бегаш откъдето си я взел щото разхода изобщо не е нормален!nikolov22 написа:накарай ги та ти налеят 5W30 оригинално да е от 1 литрови бутилки които отварят пред теб и се вгледаи дали наистина се отварят за първи път и съм почти сигурен че ще стане чудо и колата ще гори в рамките на разумното
За всякакво горене бях чувал, но за такова чудо и дума неможе да става. Все пак сподели как я караш? Тя е нова и не е разработена добре. Мойта след 30 000км с оригинално 5/30 масло падна на 1л/15000км, което го преглъщам някак.
Но 4л е катастрофално!!! Веднага в сервиза и после сами да доливат и засичат на всеки 1000км. Има си такава процедура.
Е заради това, както и други кретении, а за капак и последния път мишки ми изядоха задната седалка в сервиза в Люлин ..... та затова онзи ден купих Митсубиши, щото ми писна на оная работа от ТМА простотии :(
Но 4л е катастрофално!!! Веднага в сервиза и после сами да доливат и засичат на всеки 1000км. Има си такава процедура.
Е заради това, както и други кретении, а за капак и последния път мишки ми изядоха задната седалка в сервиза в Люлин ..... та затова онзи ден купих Митсубиши, щото ми писна на оная работа от ТМА простотии :(
VERSO FORTE D4D 2.2
www.red-vertex.com
www.red-vertex.com
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта