7M-GTE питане за турбина

kokojambo2
Мнения: 44
Регистриран на: 03 Юли 2010 15:35

Мнение от kokojambo2 » 06 Яну 2011 22:38

Не,няма да правя чудеса,просто ми се кара турбо.Двигателя е горе доло набор на супрата (91-ва) около 230-250к.с. с мегаскуирт ,трябва ми една турбина на 0.5 да вдигна над 300к.с. Определно автомобила се кара градско с рядко натискане.Няма да става драг автомобил,с който да очаквам да правя чудеса.
Ами благодаря за насоката,ще се оглеждам,че каквото искочи подходящо ще се ориентирам.Поздрави.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 07 Яну 2011 01:17

Дино имаш ли на тази атмоферка 230-250 коня , че ми стана интересно ? А и да знаеш , че няма нито един , който е започнал да надува и да е останал на 0,5 ! Също така трябва да помислиш и за съединител/притискател .

kokojambo2
Мнения: 44
Регистриран на: 03 Юли 2010 15:35

Мнение от kokojambo2 » 07 Яну 2011 07:26

Дино не е правено.С механичен инжекцион мотора е 231к.с.С промяна на горивото и авансите предполагам,че съм поне около заводските или малко по-нагоре.Със сигурност е по-динамичен от механичната инжекция.
Има още малко настройки да се направят,та тогава ще отскоча до Варна или Пловдив да проверя.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 07 Яну 2011 14:16

А кой е този мотор 231кс. 3.0 с механична инжекция ако не е тайна разбира се ?

kokojambo2
Мнения: 44
Регистриран на: 03 Юли 2010 15:35

Мнение от kokojambo2 » 07 Яну 2011 14:49

Не е тайна.Олдскул мерцедес 300е24 124-ка механична инжекция 220к.с с ламбда контрол и катализатор и 231к.с. без ламбда контрол и катализатор.
Благодаря на модераторите,че са променили заглавието и се надявам,че не преча с въпросите си.

Аватар
Georgimitrovich
Мнения: 1375
Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
Местоположение: Пловдив

Мнение от Georgimitrovich » 07 Яну 2011 14:58

wink.gif :thumbsup:
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 10 Яну 2011 22:59

Ходи му направи едно дино да не се окаже , че повечко трябва да надуваш .

kokojambo2
Мнения: 44
Регистриран на: 03 Юли 2010 15:35

Мнение от kokojambo2 » 11 Яну 2011 00:23

Все още търся хора из бургаска област,които знаят какво правят с мегата.Настройките все още не са изчистени на 100 процента и за това се още не съм ходил на дино стенд.Пък настройките ще е най-добре да се направят точно там.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 11 Яну 2011 02:07

Ох леле ти си се вкарал във филм . То я има 5 човека дето го разбират това я не ти пък един в Бургас искаш да има :) .

kokojambo2
Мнения: 44
Регистриран на: 03 Юли 2010 15:35

Мнение от kokojambo2 » 11 Яну 2011 09:43

biggrin.gif
Чакам един колега,работил в една от известните тунинг фирма в София(да не казвам име,че правим реклама),та той трябва да бутне едно рамо,че в момента е в Бургас.
Опция 2-има еидин известен като "инженера" Беемвист,човека страшно много ги разбира нещата,но цифрата е около 200лв за настройка.
Опция 3 -чакам да дойде лятото и колегата от София,с който монтирахме мегата (тогава не ни остана време от 12 на обед до 12 вечерта на полеви условия) като идва на море да свършим тази работа.
А турбо втора ръка много вече не ми се чини,защото все боклуци се падат.Последната беше без луфт ,лъсната,балансирана,отремонтирана - а се оказа,че са я рециклирали само със спрейчето :)

kokojambo2
Мнения: 44
Регистриран на: 03 Юли 2010 15:35

Мнение от kokojambo2 » 12 Яну 2011 10:31

Колеги,темата май не е за този раздел,така че ако желаят модераторите да я преместят в друг подфорум.Та имам едно питане пак biggrin.gif
Вчера ходих по моргите да си търся конекторчета за инжекторите, и не стават.От къде да намеря тези неща?
Пробвах от мицибиши и от някаква тойота....
Инжекторите са от 7М-ГТЕ денсо нискоомни 440 кубика.

kokojambo2
Мнения: 44
Регистриран на: 03 Юли 2010 15:35

Мнение от kokojambo2 » 09 Юни 2011 09:17

Колеги,темата е малко стара,но реших пак да се допитам.Намерих си една читава турбинка CT-20,става ли да се ползва за проекта или трябва да е CT-20B.
Гледам,че тази CT-20 я дават за турбодизел или се бъркам.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 09 Юни 2011 23:30

За колко коня играеш колега и за 3 литровия мотор ли ?

kokojambo2
Мнения: 44
Регистриран на: 03 Юли 2010 15:35

Мнение от kokojambo2 » 10 Юни 2011 07:04

3.0-24 бензин при 0.5 бара.Аз всъщност не съм сигурен колко ще станат к.с,но идеята е да има достатъчно въздух да надува на 0.5 бара

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 10 Юни 2011 15:59

От къде реши че има някакви турбини дето ша може да се монтират на местото на CT26? Аз МР2 немам ма на Бамбо съм му пращал CT26 за неговата МР2-ка и не стана ,требеше преправяния ,подмяна на гей-та и некви гимнастики.

Ако изкаш заводския колектор на 7м мотор ,има само една единствена турбиня която си заслужава - CT26 разтъргано на 60trim. Всичко друго са безмислени и временни решения.
Изображение

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта