И въпреки всичко TOYOTA е номер 1 :)
- esox hunter
- Мнения: 103
- Регистриран на: 12 Окт 2009 17:17
- Местоположение: София
И въпреки всичко TOYOTA е номер 1 :)
Auto Bild - “TÜV” за надеждност:
От извора:
http://www.autobild.de/artikel/auto-bil ... 16911.html
И БГ пресата:
http://www.manager.bg/news/neveroyatno- ... adezhdnost
biggrin.gif biggrin.gif
От извора:
http://www.autobild.de/artikel/auto-bil ... 16911.html
И БГ пресата:
http://www.manager.bg/news/neveroyatno- ... adezhdnost
biggrin.gif biggrin.gif
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Toyota никога не е слизала от върха, колкото и да се опитват често някои тук да ме репликират. А цялата тема "Мит ли е здравината на Тойота" беше изсмукана от пръстите,винаги съм го твърдял. Тойота доказва отново,че е най-стабилният в дългосрочен аспект авто-производител, въпреки че произвежда най-много коли също така.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Кой спори с това твърдение!?!LEXUS написа:Toyota никога не е слизала от върха...
Смятам, че е безсмислено да разискваме очевадни истини и поради тази причина продължаването на темата е ненужно.

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Не всички мислят така:
http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=713302
http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=715094
Ох, това боли ... :
Относно статистиката:
О, майн гоШ: туй да не го бях виждал ...
http://www.samar.pl/__/__la/en/__ac/sec ... eport.html
http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=713302
http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=715094
Ох, това боли ... :
А приус-а тука се знае като най-доброто от тойота ... Ако е качествен колкото фиеста, а струва колкото 2 и половина, мани ...Opel Insignia печели в "Най-добрите индивидуални резултати" пред Ford Fiesta (95,8%) и Тoyota Prius (95,6%).
Относно статистиката:
И още:За дефекти при употребявани автомобили от DEKRA оценяват специфични недостатъци, като корозия на изпускателната система или проблеми със спирането, а не такива с износени чистачки, за което носи отговорност самият собственик.
Ъх, тойота са я забравили явно ...Във втората категория "Най-доброто от всички класове" за трета поредна година отличник е Audi. Моделът A6 е с 84,2% “здравина” в класацията на автомобили с по-дълъг пробег и стаж. Второ и трето място остават за BMW 3-а серия (81,7%) и VW Passat (81,1%).
О, майн гоШ: туй да не го бях виждал ...

http://www.samar.pl/__/__la/en/__ac/sec ... eport.html
Като гледам и другите класове, най-добрата тойота е тази между 50000 и 100000 км - моята приближава средата на тая зона, мога да съм спокоен ...MINI/SMALL CARS
- mileage up to 50,000km:
1. Ford Fiesta
2. Renault Twingo
3. Toyota Yaris
- mileage between 50,000-100,000km:
1. Toyota Yaris
2. Opel Corsa
3. Mazda2
- mileage between 100,000-150,000km:
1. Honda Jazz
2. Audi A2
3. Ford Fiesta
Последно промяна от gicho на 09 Яну 2011 22:51, променено общо 1 път.
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Ами ти как мислиш, че германците от "Декра" са спали спокойно след като с кръв на сърцето са признавали досега, че Японците са ги биели по всички параграфи.
Най-после им попадна един що годе по-свестно направен автомобил, който се води Германски, а в същност и той не е, и започнаха да се тупат в гърдите. И то с какво - с Опел.
Най-после им попадна един що годе по-свестно направен автомобил, който се води Германски, а в същност и той не е, и започнаха да се тупат в гърдите. И то с какво - с Опел.

За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
То автобилда не е ли и той немски, или той е германски?
Странно ми е че липсва корола (седан) - нали е джапонска, ауриса го има, а корола не го стига? Нещо не ми го побира главата?
Не съм карал нова тойота, може би авенСиса ще му е конкурент, ама съм склонен да предпочета опела за парите на тойотата ... Маалко е по-стилен
Странно ми е че липсва корола (седан) - нали е джапонска, ауриса го има, а корола не го стига? Нещо не ми го побира главата?
Не съм карал нова тойота, може би авенСиса ще му е конкурент, ама съм склонен да предпочета опела за парите на тойотата ... Маалко е по-стилен

Последно промяна от gicho на 09 Яну 2011 22:56, променено общо 1 път.
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
А, главата ще ме заболи, когато има какво вътре да се напрегне ....
Не схванах връзката - корола се прави още по-отдавна? И Лада също ....
Според немците ситуацията е такава - имаш ли факти, които да говорят обратното? Не казах че приус е по-лоша, а само че е с надеждността на фиеста ... Поне така пише в цифричките - инженер съм и затуй ги чета тях ...
Приус-ът си има своето място, който иска да е "зелен" да го купува. Който иска евтино да кара на метан.
А и колко му е моторчето че да усуче полуоските или да разбие карета biggrin.gif
Кажи ми колко му е гаранцията на приуса, да ти кажа откъде му идва надеждността ...
А, сега ти схващам мисълта - да, тази статистика не отчита дефектите на по-стари коли, доколкото гледам покриват до 150000км. Явно имаш предвид че няма още съпоставими данни за фиеста/туинго спрямо приус. Тук съм съгласен, след 150000км или на повечко години може би приуса ще излезе напред.
Декра казват само това:
А, май съм прав:
http://blogs.insideline.com/roadtests/2 ... onomy.html
Има интересни мнения в коментарите, и споменават цена от $3К за пакета батерии. Цитират и някакво 65K-Flex - да не нечий чужд гибрид?
Не схванах връзката - корола се прави още по-отдавна? И Лада също ....
Според немците ситуацията е такава - имаш ли факти, които да говорят обратното? Не казах че приус е по-лоша, а само че е с надеждността на фиеста ... Поне така пише в цифричките - инженер съм и затуй ги чета тях ...
Приус-ът си има своето място, който иска да е "зелен" да го купува. Който иска евтино да кара на метан.
А и колко му е моторчето че да усуче полуоските или да разбие карета biggrin.gif
Кажи ми колко му е гаранцията на приуса, да ти кажа откъде му идва надеждността ...
А, сега ти схващам мисълта - да, тази статистика не отчита дефектите на по-стари коли, доколкото гледам покриват до 150000км. Явно имаш предвид че няма още съпоставими данни за фиеста/туинго спрямо приус. Тук съм съгласен, след 150000км или на повечко години може би приуса ще излезе напред.
Декра казват само това:
Някъде имаше дискусия за приуса, ама доколкото ги разбирам тия неща, дали след петата година ефективността на хибридното задвижване не спада значително, предвид NiMH батерии? Някой чел ли е отзиви от собственици на тия хибриди като поостареят как се държат? Щото физиката си е физика, и няма къде да избягат. Моторът ще върти (ел.мотора имам предвид), ама колко се събира от регенериране, и колко ще върви на ток е друга тема? Не че и нова не е безсмислена за определени типове каране, ама това е трета тема...COMPACT CARS
- mileage up to 50,000km:
1. Toyota Prius
2. Volkswagen Golf VI
3. Volvo C30
- mileage between 50,000-100,000km:
1. Toyota Prius
2. Toyota Auris
3. Volkswagen Jetta
- mileage between 100,000-150,000km:
1. Volkswagen Golf V
2. Skoda Octavia
3. Mercedes-Benz A-Class
А, май съм прав:
http://blogs.insideline.com/roadtests/2 ... onomy.html
Има интересни мнения в коментарите, и споменават цена от $3К за пакета батерии. Цитират и някакво 65K-Flex - да не нечий чужд гибрид?
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Над 100 000км не ги показват защото въобще ги няма в класацията . И въобще няма класация за над 200к, 300к и тн . Батериите се скапват след 8-мата година евентуално . До преди това са в гаранция . Ефективността разбира се , че пада но на дизела да не би да се вдига ? Приуса и без батерии е по-икономичен при нормално каране .
Не мога да споря, не съм се зачитал кой знае колко подробно за приус, но май ще го направя.
Сещаш ли се защо къртят статистиките приусите - 8 години гаранция си правят разликата
(сега, ако кажеш че имаш лични наблюдения върху много приуси, ще се учудя ...)
Има и много други фактори за икономичността - например масата на автомобила. Отделно е 76 коня, дето май трудно стигат на колелата ... А след като е с NiMH, и климата влияе - зимата сигурно си жули на бензин без да се замисля за батериите - напролет като се стопли. Отделно многото електроника позволява да се направят "оптимизации", дето са си живи тарикатлъци - ако е под 0 градуса, не ползваме ел. енергия например ...
Сещаш ли се защо къртят статистиките приусите - 8 години гаранция си правят разликата

Има и много други фактори за икономичността - например масата на автомобила. Отделно е 76 коня, дето май трудно стигат на колелата ... А след като е с NiMH, и климата влияе - зимата сигурно си жули на бензин без да се замисля за батериите - напролет като се стопли. Отделно многото електроника позволява да се направят "оптимизации", дето са си живи тарикатлъци - ако е под 0 градуса, не ползваме ел. енергия например ...
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 7 госта