при тая кола,това е към 400 коня на вала laugh.gifSLADURA написа:Иначе крайният резултат искам да е около 330коне на колелата ... не искам повече ..
Проект Celica GT-Four ST205
С 10К тунинг на MX5, няма и да има нужда да поглеждаш за Honda S2000 и Z3 (освен ако не си решил да наливаш яко пари и в тях). С толкова тунинг MX5-цата става много по-бърза бегачка от сток S2000 или Z3. A Celica GT4 ще се разориш напълно от модове и пак ще е по-бавна по завоите на сух асфалт.andrian999999 написа:на 1. място (към който съм се насочил КАТО МИНЕ КРИЗАТА и има повечко пари) мазда МХ5 - евтин вариант , ниска цена на колата и за 10 бона тунинг ще се спукам от кеф на пистата има и други варянти но те са с по висока стартова цена на автомобила като хонда с2000 с цени от 11000 евро за предпочитане БМВ зет3 на цени от 5000 евро но според мен.
Re: Проект Celica GT-Four ST205
Пълна глупост са тия Apexi-та. Защо са изброени по 2 пъти?SLADURA написа:Apexi Power FC - наличен
Apexi AVC-R
Apexi Boost Controller
Apexi Power FC Controller
И що ти е външен AVC-R бууст контролер, като Powe FC-то уж може да контролира бууст?!?!
Вместо да си хвърляш парите на вятъра за тия боклуци, по-добре си вземи само един читав компютър, който ще ти прави и електронен бууст контрол, и тракшън контрол (дето пискаше толкова за него), и какво ли не още.
Re: Проект Celica GT-Four ST205
Е кой е тоя читав компютър ... а и днес ми пристигна Power FC-то ..MX5 написа: Вместо да си хвърляш парите на вятъра за тия боклуци, по-добре си вземи само един читав компютър, който ще ти прави и електронен бууст контрол, и тракшън контрол (дето пискаше толкова за него), и какво ли не още.
Но то пристигна без никви контролери ... само ECU-то дойде ... така че за това съм изборил и другите неща...
Не знам .. ако може да се мине само с едно AVC-R ще е добре ... но не съм много убеден - за това съм ги писал и другите неща ...
MAZDA MX-5 не ме кефи ... S2000 бях тръгнал да си купувам преди GT-4ката ... но както вече споменах - ST205 GT4 ми е детската мечта и за това си е взех ... така че дори и да е по бавна от някой голф - Не ми дреме особено ..
T O Y O T A

AVC-R не ти трябва щом си взел Power FC,към него може да вземеш Контролер(но с него няма да можеш да я мапнеш или много трудно) и Буст контролер(но той е страшно скъп ако не е втора употреба).
Не забравяй че компа идва с сервизни настрйки само колкото да я запалиш,не че не можеш да я караш ма има липса на гориво.
Не забравяй че компа идва с сервизни настрйки само колкото да я запалиш,не че не можеш да я караш ма има липса на гориво.
КЕФ ЦЕНА НЯМА
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
Благодаря ти за инфото ..poli написа:AVC-R не ти трябва щом си взел Power FC,към него може да вземеш Контролер(но с него няма да можеш да я мапнеш или много трудно) и Буст контролер(но той е страшно скъп ако не е втора употреба).
Не забравяй че компа идва с сервизни настрйки само колкото да я запалиш,не че не можеш да я караш ма има липса на гориво.
Последно ще имам нужда от Бууст контрол нали ? ... ще го търся втора ръка ест. ..
Тия дни съм решил да и купя въздушен Intercooler ... какъв да взема?
Мога да взема стоков от ЕВО8 - добър ли е или да си търся нов - без значение от марката модела ?
Поздрави!
T O Y O T A

- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
Да ... той Ицо беше споменал за тоя проблем ... но какви са точно тия накрайници (за рейката ли говориш) ? ..Georgimitrovich написа:za obru6taneto se ogledai za kurmilni nakrainici ot super strut oka4vene 4e na obiknovennoto opirat v amortisiorite i nemoje da se napravi pulen lqv i pulen desen.
До колкото разбрах на неговата кола са преправяли нещо схемата ..
А селика със суперстрът окачване и ляв волан е почти неоткриваемо :( ..
Това ми е единствената тревога за обръщането на дирекцията :S ...
T O Y O T A

- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
mi neznam da ima nqkvi seriozni problemi po okabelqvaneto. Pomisli za mapvaneto i na kompa 4e ti trqbva kabel.
Ako vzeme6 spira4kite ot evoto, az sym purviq v spisyka da ti kupq spira4kite ot ot selikata. V4era Ico be6e pri mene i dvamata se 4udim koi 6te ti obru6ta volana. A i kato pogovorihme za spisyka s 4astite i dvamata mislim 4e nqkoi ne6ta ne sa ti nujni.
Ako vzeme6 spira4kite ot evoto, az sym purviq v spisyka da ti kupq spira4kite ot ot selikata. V4era Ico be6e pri mene i dvamata se 4udim koi 6te ti obru6ta volana. A i kato pogovorihme za spisyka s 4astite i dvamata mislim 4e nqkoi ne6ta ne sa ti nujni.
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
Като си дойда в Пловдив другата седмица - да пием по бира някъде ? ....Georgimitrovich написа:mi neznam da ima nqkvi seriozni problemi po okabelqvaneto. Pomisli za mapvaneto i na kompa 4e ti trqbva kabel.
Ako vzeme6 spira4kite ot evoto, az sym purviq v spisyka da ti kupq spira4kite ot ot selikata. V4era Ico be6e pri mene i dvamata se 4udim koi 6te ti obru6ta volana. A i kato pogovorihme za spisyka s 4astite i dvamata mislim 4e nqkoi ne6ta ne sa ti nujni.

T O Y O T A

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 4 госта