Защо падат оборотите на празен ход при Корола Е11?

Аватар
Akima
Мнения: 7448
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 97 пъти
Получена  благодарност: 177 пъти

Мнение от Akima » 02 Яну 2011 21:51

Най-общо при всички Тойоти махаш - /минуса/ на акумулатора за 15-20 мин. - изтрива си грешките и част от картата/map/ за горивата , която се напасва по стила ти на каране. :thumbsup:
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 02 Яну 2011 23:06

mirro написа:Мап ако е дебитомер нямам.Филтъра ми понеделник идва свещите ми са нови.Писах в темата защото видях че доста хора имат този проблем и се надявах да са открили решение на проблема.Но.....уви.Все пак ще продължавам да тарся решение.
МАФ исках да кажа wacko.gif . Щом нямаш значи си с МАП .

mafiota
Мнения: 618
Регистриран на: 07 Авг 2009 22:42
Местоположение: Бяла

Мнение от mafiota » 03 Яну 2011 12:04

Проблема с оборотите се явява доста често при по-старите бензинови двигатели на тойота. Освен почистването на клапана на за свободният ход,руснаците казват за един друг проблем. Според тях биметалната пружина която от едната страна управлява ротационното клапънче с времето променя своиствата си, и от своя страна клапъна не застава в необходимото положение и от кам се променят оборотите.

Имам едно много хубаво .DOC файлче, къдео добре е обяснено за проблема, но няма как да го прикача sad.gif

Освен това си проверете и тампоните на двигателя, те не са вечни!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 6 госта