Новият Ярис
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 14 Мар 2009 07:17
- Местоположение: Варна
Новият Ярис
Здравейте! Какви са впечатленията ви от фейслифта на Ярис 2009г.?По специално бензиновия двигател 1.33, 100к.с. Някой кара ли с новата 6-степенна ММТ кутия? Аз имам Ярис 1.3 ММТ от 12.2008 и сега се чудя дали си заслужава да го сменя с новата модификация.
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Провери си акумулатора за да не изпискаш и ти някоя студена сутрин. biggrin.gifketty написа:...алармата е "изнемощяла"....хахаха...писука малко по-слабо!!!
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Това,че алармата не писука силно нищо не значи.Може колежката да е била с ушанка или със сложна фризура за коледно парти-и в двата случая ушичките/надявам се сладки/са покрити и до тях не достигат с пълна мощност звукови вълни laugh.gif .Иначе направо се късам от яд,че избързах-това 1,33 с 6 скорости явно е бонбон.Сега трябва да се въоръжа с търпение и да изчакам Ярис Хибрид още някоя и друга година.Всъщност Нова Година-Нов Късмет.Аз току що направих кебапа и почвам да блъскам по пържолите. 

- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Най-новият Ярис доста прилича на Ауриса. Може и да не го чакаш, а направо скачай в хибириден Аурис. Да се видиш и в по-просторно купе. 

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- didak
- Мнения: 1230
- Регистриран на: 04 Юни 2007 09:49
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
http://www.euroncap.com/tests/toyota_ya ... 5/246.aspxmitoko написа:малките коли са много сле спрямо средноголемите
http://www.euroncap.com/tests/toyota_co ... 7/285.aspx
http://www.euroncap.com/tests/toyota_au ... 6/276.aspx
http://www.euroncap.com/tests/toyota_av ... 3/172.aspx
повече смачкани ламарини донякъде означава по-малко счупени кости
Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009
- slowtraveler
- Мнения: 6249
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 353 пъти
- Получена благодарност: 384 пъти
Така е, ама когато ярисчето срещне нещо по-голямо, ламарините му почват да се гънат и там, където не трябва....didak написа:....повече смачкани ламарини донякъде означава по-малко счупени кости
Идеята за безопасност е следната: деформируема зона (калници, врати, брони, греди, капаци) около недеформируема клетка - пасажерския салон...
А при удара с голямата тойота на ярисчето поддаде точно недеформируемата клетка....
Това е добър урок за това какво правят скоростта и масата когато се комбинират...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- didak
- Мнения: 1230
- Регистриран на: 04 Юни 2007 09:49
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
От видеото не може да се прецени кое точно е поддало в купето.slowtraveler написа:Така е, ама когато ярисчето срещне нещо по-голямо, ламарините му почват да се гънат и там, където не трябва....didak написа:....повече смачкани ламарини донякъде означава по-малко счупени кости
Идеята за безопасност е следната: деформируема зона (калници, врати, брони, греди, капаци) около недеформируема клетка - пасажерския салон...
А при удара с голямата тойота на ярисчето поддаде точно недеформируемата клетка....
Това е добър урок за това какво правят скоростта и масата когато се комбинират...
Затова дадох линковете, където деформациите са оценени по точкова система.
Скоростта + масата на Камрито ще му бъдат в повече при опит за избягване на инфарктна ситуация.
Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта