Прецакаха се Дюзите на Toyota Corolla Verso 2.2 D4D

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 27 Дек 2010 12:11

Bass_Man написа:Bace kak taka nqma da razbere che kara s 2-3 duzi po-malko ve ? To verno che imat vartiasht moment tiq dieselcheta ama chak puk na 1-2 cilindara da se dvijish ................
Караш ме да си нарушавам принципите (ти си първият човек, на когото ще прочета поста написан на маймуница) та даже ще ти отговоря tongue.gif понеже знам ,че при тебе не е умишлено (сигурно си писал от телефона) ..
За разбирането- лесно няма да разбере .. smile.gif Те майсторите по сервизите трудно разбират когато работи на 3 цилиндъра, защото има едно съвсем леко тресене в мотора, на 2 вече тресенето е повече и има промяна в оборотите и се хваща по лесно че са дюзи, но това говорим на место (на празен ход), в движение нещата стоят по друг начин ..
Там водачът не разполага с майстор и може да усети чак когато откаже и втора дюза, но да не обърне внимание, а да помисли че загубата на мощност е от наклон на терена, от лошото гориво и т.н.. докато не угасне колата .. smile.gif
Малко оф, но пак свързан с дюзи и горива ..
Преди мнооооого време, карах една немска кола (не беше ВАГ tongue.gif но е пак с роторна помпа БОШ) 1.6- чист дизел- 54 кончета .. biggrin.gif
Една верига бензиностанции (която няма да спомена, сам ще се сетиш) бяха пуснали тениски,чаши и разни други шукарийки с тяхната емблема, срещу зареждане на определени литри гориво ..Та тогава зареждахме само при тях горива, за да трупаме точки (още имам тениски и чаши ) laugh.gif
Та една зимна сутрин при -15, паля си колата и отиваме с жената на пазар в Самоков..Всичко добре, ама до Костенец, от там нататък сигурно е било по студено, започна да замръзва нафтата във филтъра и колата гасне , както и да е спирам -размразявам -паля и пак потеглям, след няколко километра пак- и така до Самоков, само че немските помпи имат едно предимсство пред Японските smile.gif вградените вътре подкачващи помпи са направени да доставят наистина гориво до помпата за високо налягане ... Та при някое от поредните запушвания на филтъра, при аутопсията после се оказа, че помпата го е разкъсала (филтриращият елемент е от пресована хартия) и познай къде отиват после всички акита , отделени от добавките на въпросната верига бензиностанции ..
Обиколих всички магазини за авточасти на Самоков, през онези години 2 на брой laugh.gif един за Лада и Москвич и един за товарни автомобили..И се оказа какво- че филтър нЕма .. biggrin.gif
Няма да ти разправям цялата история с връщането до Пловдив, че стана много дълго, само ще ти кажа, че трая 8 часа и освен размазяването на тръбопроводите, започнаха една по една да отказват и дюзите, заради попадналите в тях боклуци ..
Та прибрах се все пак, но последните 10-15 км. на една дюза, на 2-ра скорос с пълна газ, стрелката на километража изобщо не мърда, защото първото деление беше на 20 км/ч. пък аз в същото време можех да си броя оборотите на двигателая като дизел-тестер .. laugh.gif
Така че не се чуди, защо имаме понякога яки спорове с теб, в темите бензин или дизел tongue.gif това е колата която може и да е на 1 цилиндър, но ще те прибере .. :thumbsup:
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

paloff
Мнения: 11
Регистриран на: 25 Дек 2010 21:00

Мнение от paloff » 28 Дек 2010 19:43

Колеги в крайна сметка се отказах от дюзите на Авенсиса и Купих от Rav4 2007г. за общо 900лв четирите.Смениха ги в сервиза и колата запали.
Но все още не съм си я взел.Утре ще ходя пак за Русе че да ми я обслужат ОТ-ДО масла ,филтри и всичко нужно.
Помпата си е супер.И аз немога да си го обясня.

С поздрави Десислав Палов

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 29 Дек 2010 01:37

Еми Десо ако всичко е наред за сега по-често филтъра и се почвай с добавките .

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 31 Дек 2010 13:12

Bass_Man написа:... за сега по-често филтъра и се почвай с добавките .
какво ще рече по-често,по книжка за тоя мотор е на всеки 60к смяната?
а това,че е имало вода в тоя филтър си е напълно нормално,нали това е част от функцията му.е,ако прелее е друг въпроса,ама нали би трябвало да светне съответната жълта лампичка на таблото или ? mellow.gif
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

mitoko
Мнения: 2015
Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от mitoko » 31 Дек 2010 13:38

приди всяка зима независимо от километрите

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 31 Дек 2010 14:37

mitoko написа:приди всяка зима независимо от километрите
толкова често? тоя филтър струва в тойота към 70-80€,аз го сменям на 40к за по-сигурно,ама 1х година хмм.
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

mitoko
Мнения: 2015
Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от mitoko » 31 Дек 2010 18:45

да не сте си купували "икономични" коли, в Б-я нема нищо сигурно

Аватар
nikolov22
Мнения: 704
Регистриран на: 16 Дек 2008 00:34
Местоположение: Варна-Русе

Мнение от nikolov22 » 02 Яну 2011 12:06

mitoko написа:да не сте си купували "икономични" коли, в Б-я нема нищо сигурно
колко точно е спестил за тези 210000км че да покрие тези разходи за авариики и ремонти и части :thumbsup:
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 02 Яну 2011 12:19

никoй не е говорил за икономичност,моята ми гори към 8 средно,въпроса е принципен! mad.gif
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

yanko730
Мнения: 11
Регистриран на: 18 Апр 2010 07:40
Местоположение: Мартен

Мнение от yanko730 » 19 Мар 2011 18:33

не се чуди,че в Тойта Русе искат толкова пари,за демонтаж и монтаж на стартер искат само 30 кинта,отделно ако трябва да го ремонтират-от 50 до 150 кинта,така,че,това е Тойота-оторизиран сервиз и имат всичко smile.gif

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 19 Мар 2011 19:44

Да,и имат един готин пич приемчик,дето е като тапицер-работи с кожа на клиента.Тез стартери да не са с INTEL-PENTIUM в тях-навсякъде монтаж-демонтаж в Русе е 20 лв. , а ремонта е 50.Най-обикновен тъп стартер.Явно си нов колега и все още имаш пари които не си дал на дилърите.

Аватар
Dizzle
Мнения: 819
Регистриран на: 22 Дек 2009 15:58
Местоположение: София/Русе

Мнение от Dizzle » 19 Мар 2011 19:57

nowyaris написа:Да,и имат един готин пич приемчик,дето е като тапицер-работи с кожа на клиента.Тез стартери да не са с INTEL-PENTIUM в тях-навсякъде монтаж-демонтаж в Русе е 20 лв. , а ремонта е 50.Най-обикновен тъп стартер.Явно си нов колега и все още имаш пари които не си дал на дилърите.
градски цените са високи - все пак заплати трябва да има, а работят доста хора там. И все пак са по-ниски от ТМ АУТО тук в София. За Ником Русе само добри неща мога да кажа. Миналия месец на собствени разноски ми залепиха и пребоядисаха бронята, която от БУЛИНС отказаха да ми платят. Стойността на ремонта ~500лв. Е, кажи на друго място знаеш ли да се отнасят така към клиента? cool.gif
Toyota Auris 2007, 1.4 D4D
Lexus IS 250

Аватар
micho
Мнения: 27
Регистриран на: 07 Ное 2009 21:44

до DIZZLE

Мнение от micho » 22 Мар 2011 18:31

DIZZLE, много хубави джанти DOTZ GRAPHITE имаш, но доколкото успях да ги разгледам в интернет имам съмнение, че няма леви и десни и стоят по различен начин от двете страни на автомобила (посоката им е различна).За моята COROLLA съм се спрял на същите, но това е което не ми харесва.Би ли споделил също така пасват ли идеално на AURISA без всякакви втулки и разни други глупости.

Аватар
Dizzle
Мнения: 819
Регистриран на: 22 Дек 2009 15:58
Местоположение: София/Русе

Re: до DIZZLE

Мнение от Dizzle » 22 Мар 2011 18:36

micho написа:DIZZLE, много хубави джанти DOTZ GRAPHITE имаш, но доколкото успях да ги разгледам в интернет имам съмнение, че няма леви и десни и стоят по различен начин от двете страни на автомобила (посоката им е различна).За моята COROLLA съм се спрял на същите, но това е което не ми харесва.Би ли споделил също така пасват ли идеално на AURISA без всякакви втулки и разни други глупости.
Добър избор biggrin.gif За посоката не съм се заглеждал, но щом не ми е направило впечатление, значи всичко е наред. Най-хубавото е, че не са масови и друг с такива не съм виждал освен на картинка. happy.gif Пасват идеално, но се продават без болтове. :thumbsup:
Toyota Auris 2007, 1.4 D4D
Lexus IS 250

Аватар
micho
Мнения: 27
Регистриран на: 07 Ное 2009 21:44

до DIZZLE

Мнение от micho » 22 Мар 2011 18:59

:thumbsup: Благодаря ти много :thumbsup:

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта