

П.С. Ако е дадено как се сваля картера - прати само тва в бързината, i да го оправя сега в Пловдив по празниците :P
- пък почерпката е задължителна :P
По спомени .. не е точно така ... има една гредичка от долу .. минава и генерацията там ... и некви други неща се пречкаха ... а и не бих се учудил и там да са скрили някой болт дето да не може да си наврем ръчичката до него .. haslm maslmGeorgimitrovich написа:kakvo tolkova te pritesnqva toq karter. Svalq6 bol4etete 4isti6, maje6 sys silikon i ka4va6.
Глупости ! Какво пише карай само с 5W30 ? От Африка до Антарктика карайте задължително с 5W30 .......... Само скапваш колата по този начин .SLADURA написа: С такова е била до сега цял живот .. така си пише и в нейната книжка ...
И това са глупости и ако Аутодата и Тойота сервиз са ти пътевoдна светлина .............SLADURA написа: Такова го дават и в АутоДата ... и в Тойота серивз ...
И за това сложих такова и аз ... добре си работи с него ... не изчезваше преди да цъфне някой дупка ...
Вие ако можете да видите теча няма да е 50гр на 1000км .SLADURA написа: Вчера с един колега се хванахме да гледаме пак от къде идва теча ...
И на нас ни се струва да е Картера .. тия от Дунев може и да излязат прави ... Ще пробвам първо картера да оправя и тогава ще мисля за други ремотни ...![]()
Тука погледна ли ?SLADURA написа: А сега ако някой ми каже къде по дяволите има ръководства за ремонтиране на тая кола - златен ще е ...
има нещо верно и аз съм на това мнение ама съм се чудил дали не е менте маслото и за това но може и при слабо каране да не харчи а когато много я напава да похарчваnikolov22 написа: а също така имам наблюдения върху някои масла че като ги налееш няма проблем супер са и след 5-6 хил почва да намалява яко бе з да пушат имам чуството че се износват някак си
пробваи първо с друго масло задължително синтетика
Сладур за да го кажеш това значи въобще не си погледнал тук :SLADURA написа:Добре ... ква е разликата м/у всичките тия масла ... по табличка като ги гледах - всичките стават еднакво течни при най-горещата си точка ... и с почти еднакви резултати по време на работа на двигателя ...
Единствената разлика която хванах е според климата ... а 5w30 тъй като е по тънко е по добро за зимата и съхранява двигателя ...
Защо да и слагам друго - което не го пише по каталог ...
btw по каталог също дават за смесен климат 10w40 ... - но всеки ми препоръча това масло което съм сложил ... или пълна синтетика (която не съществува изобщо никъде по каталозите за тоя двигател)
НЗ с кво масло да го карам ... някой ще ми обясни ли защо е лошо 5в30-то ... много хора реагират така като им кажа че съм го сложил .. ама никой не ми казва що ?!
П.С. Намерих всичко за ST205 .. manual, repair manual .. body repair manual .. некви схемички и всякви джунджурийки .. както и няколко опътвания за RHD to LHD ... Ако някой има нужда от нещо - да се обажда
По-принцип на японските коли, освен на много старите има силикон на картера.За да отлепи най-вероятно си му помогнал някакси.Аз примерно като си сменях съединителя там си подпирах мотора ииии резултата е подобен. Теоретично най-вероятно се е приплескал и с леко натягане на болтовете би трябвало да спре да тече, обаче понеже моите са толкова ръждясали, че и от поглед ще се скъсат, просто не пипам. Та идеята ми е пробвай да им направиш на тези около теча по едни 90 градуса, ако не са като моите разбира се.SLADURA написа:Вчера с един колега се хванахме да гледаме пак от къде идва теча ...
И на нас ни се струва да е Картера .. тия от Дунев може и да излязат прави ... Ще пробвам първо картера да оправя и тогава ще мисля за други ремотни ...![]()
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 5 госта