Дизелови абсурди
Аз пък от 4 години зареждам само на Shell...Оплаквания нямам (чукам на дърво) biggrin.gif .Може и да разреждат горивата си-не ми пука, важното е колата да е здрава.Разхода на гориво мисля че е нормален.Но все пак карам бензинов автомобил-дизелите са доста по-капризни, и при тях проблемите вследствие "качествените" ни горива са доста по-сериозни.
Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Относно горивата имам приятел който работеше във фирма дистрибутор на горива специално ДИЗЕЛ. Та от него съм чувал , че специално в Пловдив горивото от Нефтохима идва по така наречената "тръба" - всички пловдивчани знаем къде е пункта - на карловско шосе.
Та като има само една тръба по нея тече както БЕНЗИН така и ДИЗЕЛ и между тях за да не се мешат много се пуска така наречената ВОДНА ТАПА т. е тече бистра водица. Следователно количествата гориво които са в края и в началото на порцията бензин или дизел , движеща се по тръбата са си ..... разредени с водица. И ако ти се падне да сипеш от тази бозица става......
И всички пловдивчани виждаме какви ли не цистерни на опашката за тая тръба. Така че ...... всичко и възможно
Не го твърдя ....казвам какво съм чул в разговор .......
А аз самия преди 7 - 8 години съм работел на бензиностанция и то само за ДИЗЕЛ - на една от Автогарите в Пловдив има една която преди е била служебна.....и защото зареждаха автобусите на две автогари имаше само една колонка - ДИЗЕЛ . Докарваха гориво предимно от Нефтохим и от "тръбата" и лично съм сипвал добавките в цистерната ......
Беше една тъмно синя течност като мастило и нафтата ставаще зелено синя на цвят ......
Колонката никога не пускаше точното количество - НИКОГА
Присъствал съм на проверка от ...... коя лаборатория беше сега не се сещам... и ревизора естествено засече разлика , но веднага беше понесен по кръчми и ресторанти и ...... под масата парички и д.р ....
та този човек докато замерваше и аз трябваше да помагам с маркучи и разни тръбички да придържам каза , че няма колонка която да пуска точно..... няма такова нещо.... у нас.
Само за една смяна от 24 часа съм засичал 200 - 300 литра икономия.
И няма въобще да разказвам за далаврите с температурните разлики........ всеки може да сети кво става когато дойде цистерна с 5 тона нафта която е била на 40 градуса жега половин ден и после се пусне в подземна цистерна където температурата е 3 до 5 градуса.
И обратно съответно от -7, -8
Ай стига толкова че стана много дълго........
За съжаление тогава нямах дори собствена кола и правех гооооооолеми ......услуги на приятели.......
а сега няма кой на мен да "услужи"......
Та като има само една тръба по нея тече както БЕНЗИН така и ДИЗЕЛ и между тях за да не се мешат много се пуска така наречената ВОДНА ТАПА т. е тече бистра водица. Следователно количествата гориво които са в края и в началото на порцията бензин или дизел , движеща се по тръбата са си ..... разредени с водица. И ако ти се падне да сипеш от тази бозица става......
И всички пловдивчани виждаме какви ли не цистерни на опашката за тая тръба. Така че ...... всичко и възможно
Не го твърдя ....казвам какво съм чул в разговор .......
А аз самия преди 7 - 8 години съм работел на бензиностанция и то само за ДИЗЕЛ - на една от Автогарите в Пловдив има една която преди е била служебна.....и защото зареждаха автобусите на две автогари имаше само една колонка - ДИЗЕЛ . Докарваха гориво предимно от Нефтохим и от "тръбата" и лично съм сипвал добавките в цистерната ......
Беше една тъмно синя течност като мастило и нафтата ставаще зелено синя на цвят ......
Колонката никога не пускаше точното количество - НИКОГА
Присъствал съм на проверка от ...... коя лаборатория беше сега не се сещам... и ревизора естествено засече разлика , но веднага беше понесен по кръчми и ресторанти и ...... под масата парички и д.р ....
та този човек докато замерваше и аз трябваше да помагам с маркучи и разни тръбички да придържам каза , че няма колонка която да пуска точно..... няма такова нещо.... у нас.
Само за една смяна от 24 часа съм засичал 200 - 300 литра икономия.
И няма въобще да разказвам за далаврите с температурните разлики........ всеки може да сети кво става когато дойде цистерна с 5 тона нафта която е била на 40 градуса жега половин ден и после се пусне в подземна цистерна където температурата е 3 до 5 градуса.
И обратно съответно от -7, -8
Ай стига толкова че стана много дълго........
За съжаление тогава нямах дори собствена кола и правех гооооооолеми ......услуги на приятели.......

а сега няма кой на мен да "услужи"......

- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Аз ползвам услугите и на двете посочени фирми и НЯМАМ НИКАКВИ ОПЛАКВАНИЯ! Даже напротив, много съм доволен!!!IvoDobrev написа:Упс... Прави вчепетление, че ако ТМауто и Лукойл се споменават често в една тема се завихрят много спорове. Особено ако са в две поредни изречения :-)
За ТМ Ауто не мога да кажа една лоша дума. Цената на труда им е висока наистина, е да, ама вършат работа!
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 7 госта