Колата е внос от Рим, Италия.
Първоначално си мислех, че термостата са изтърбушили жабарите, но големия кръг си е студен, докато не отвори термостата на загряло.
Пример: За да загрее колата е необходимо да мина по следният маршрут със сравнително лек трафик. Младост-3 ->Горубляне -> Дружба -> Източна тангента и на легналите полицаи при манговците вече е отворила /около 10-12км/. Не искам да пробвам на място, защото имам чувството, че ще загрее след 2 резервоара.
Сега въпроса е дали има нещо от което да се влияе това загряване, защото от нас до работата ми е 5 км през 2 светофара, които много рядко ме хващат в задръстване и докато стигна до офиса и дори не е отлепило стрелката. Това ме притеснява с "новите" температури

Другото като жокер е че веднъж като загрее и си ги държи градусите. Преди на друга кола, която съм карал с изтърбушен голям кръг освен че бавно загряваше ми и в движение след като е загряла падаше поголовно температурата... Тук не е така :/