Проблем с акумулатора

asid_burn
Мнения: 1
Регистриран на: 07 Дек 2010 21:31

Проблем с акумулатора

Мнение от asid_burn » 07 Дек 2010 21:39

Карам Toyota Corolla'99, с нов акумулатор (на три месеца), но нещо ми прави проблем със запалването.
Не беше припалвана по-малко от седмица, след което въобще не издаваше никакъв звук при завъртане на ключа.
Закарах акумулатора на майстор и той каза, че бил разреден.
Дали проблемът е в акумулатора или може да е няква част, която не доставя достатъчно ток до него?

nokosam
Мнения: 6
Регистриран на: 06 Фев 2010 20:51
Местоположение: Glojene

Мнение от nokosam » 07 Дек 2010 21:52

Замери за оттечка някаде по купето

Аватар
coolone
Мнения: 140
Регистриран на: 18 Яну 2009 22:44
Местоположение: Бургас

Мнение от coolone » 10 Дек 2010 21:34

провери за консумация когато колата е в покой и с активирана аларма. Най-често причината е в алармата, китайските аларми правят много поразий. Консумацията би трябвало да е не повече от 50-60 мА
Ако ти даде повече от 60 мА разкачаш алармата и пак мериш. Ако пак даде висока консумация трябва да се съмняваш в диоди/диодна плочка и/или транзистори

Успех
Пачо Кардана - Президент !!!

Аватар
djofi_m
Мнения: 207
Регистриран на: 18 Юни 2006 00:53
Местоположение: gabrowo

Мнение от djofi_m » 11 Дек 2010 12:32

нама нищо необичайно в това да ти се разреди акумулатора, колегите са ти посочли една част от причините друга, която е още по съществена, е как се кара колата. ако маршрутите ти са къси и се налага често палене (стартера е най-големия консуматор), запалените светлини, ниските температури тези дни, а и тази една седмица без да караш колата съвсем нормално. зареждаш 10-12 часа с 10% от ампеража и ще е като нов. това не е лошо да се прави от всички преди зимния период щото карането с недозареден акумулатор бая му скъсява живота. :thumbsup:

п.п: ако искаш провери как зарешжда генераторатора , ама то за това има лампа и щеше да ти сети ако е там проблема. нормалното е 14,4V при студен мотор до 13,6-без да са включени консуматори, средно 13,9V.
АVENSIS 2.0TD-комби

Аватар
galeks
Мнения: 30
Регистриран на: 25 Юни 2010 20:51
Местоположение: Sofia

Мнение от galeks » 15 Дек 2010 20:58

Здравейте колеги smile.gif от както температурите станаха минусови не мога да запаля (и да го позная) Авенсиса Д-4Д 2001г."Италия" .Почти през вечер зареждам акомулатора(оргинален Тойота със зелено оче на~ 4г.),скоро смених маслото (5w-40 Visco 5000) като завъртя ключа чувам че стартера върти а-ха да запали но,...и след 3-4 опит акомулатора е чао,зареждам го след това запалва и след някой ден пак Чао sad.gif unsure.gif :help: .Толкова ли са капризни Д-4Д зимата - моля Ви дайте някакво решение.
Toyota Avensis 2001 D-4D

Аватар
TATI
Мнения: 3031
Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
Местоположение: София
Благодарил/а: 22 пъти
Получена  благодарност: 163 пъти
Обратна връзка:

Мнение от TATI » 15 Дек 2010 21:03

Дизела иска много ток, за да запали. Напрежението ти може да ОК, ама ако тока ти го нема и две зелени оченца да има е се тая. Имам два такива акумулатора със зелени очи и с 12,6 в в покой - мога да ти ги подаря, хем да се отърва от мястото, което ми заемат. Ако пък и самия акумулатор е неподходящ, например под 74 ампер часа и под 780 ампера пусков ток, колкото и да зареждаш няма да стане мягията
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic

Аватар
galeks
Мнения: 30
Регистриран на: 25 Юни 2010 20:51
Местоположение: Sofia

Мнение от galeks » 15 Дек 2010 21:11

72Аh 12v,.. как да направя замерването аком. е до мен?
Toyota Avensis 2001 D-4D

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 15 Дек 2010 21:15

В акумулаторните сервизи имат ампермери с товарно съпротивление. Само с такъв уред може да се каже става ли за нещо този акумулатор.
Предполагам, че ще се наложи да си купиш нов. smile.gif
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

nokosam
Мнения: 6
Регистриран на: 06 Фев 2010 20:51
Местоположение: Glojene

Мнение от nokosam » 15 Дек 2010 21:36

[quote="galeks"]Здравейте колеги smile.gif от както температурите станаха минусови не мога да запаля (и да го позная) Авенсиса Д-4Д 2001г."Италия" .Почти през вечер зареждам акомулатора(оргинален Тойота със зелено оче на~ 4г.),скоро смених маслото (5w-40 Visco 5000) като завъртя ключа чувам че стартера върти а-ха да запали но,...и след 3-4 опит акомулатора е чао,зареждам го след това запалва и след някой ден пак Чао sad.gif unsure.gif :help: .Толкова ли са капризни Д-4Д зимата - моля Ви дайте някакво решение.[/quote]

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 16 Дек 2010 03:14

galeks написа:Здравейте колеги smile.gif от както температурите станаха минусови не мога да запаля (и да го позная) Авенсиса Д-4Д 2001г."Италия" .Почти през вечер зареждам акомулатора(оргинален Тойота със зелено оче на~ 4г.),скоро смених маслото (5w-40 Visco 5000) като завъртя ключа чувам че стартера върти а-ха да запали но,...и след 3-4 опит акомулатора е чао,зареждам го след това запалва и след някой ден пак Чао sad.gif unsure.gif :help: .Толкова ли са капризни Д-4Д зимата - моля Ви дайте някакво решение.
Що не отидеш да ти проверят подгряването?Там ще ти проверят и акумулатора.Ама ако е на 4 год,направо си купи нов.

Аватар
CuMo
Мнения: 351
Регистриран на: 19 Авг 2009 21:46

Мнение от CuMo » 16 Дек 2010 11:40

TATI написа:Дизела иска много ток, за да запали. Напрежението ти може да ОК, ама ако тока ти го нема и две зелени оченца да има е се тая. Имам два такива акумулатора със зелени очи и с 12,6 в в покой - мога да ти ги подаря, хем да се отърва от мястото, което ми заемат. Ако пък и самия акумулатор е неподходящ, например под 74 ампер часа и под 780 ампера пусков ток, колкото и да зареждаш няма да стане мягията
TATI, иди ги предай в Надин - 0,90лв/кг дават.

Аз моя 45Ah-овия като умре го дадох тук:
http://nadin.bg/?page=basi&id=4
И си взех 9лв. Хем си екологичен, хем някой лев взел. :thumbsup:

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 3 госта