Проблем с акумулатора
Проблем с акумулатора
Карам Toyota Corolla'99, с нов акумулатор (на три месеца), но нещо ми прави проблем със запалването.
Не беше припалвана по-малко от седмица, след което въобще не издаваше никакъв звук при завъртане на ключа.
Закарах акумулатора на майстор и той каза, че бил разреден.
Дали проблемът е в акумулатора или може да е няква част, която не доставя достатъчно ток до него?
Не беше припалвана по-малко от седмица, след което въобще не издаваше никакъв звук при завъртане на ключа.
Закарах акумулатора на майстор и той каза, че бил разреден.
Дали проблемът е в акумулатора или може да е няква част, която не доставя достатъчно ток до него?
провери за консумация когато колата е в покой и с активирана аларма. Най-често причината е в алармата, китайските аларми правят много поразий. Консумацията би трябвало да е не повече от 50-60 мА
Ако ти даде повече от 60 мА разкачаш алармата и пак мериш. Ако пак даде висока консумация трябва да се съмняваш в диоди/диодна плочка и/или транзистори
Успех
Ако ти даде повече от 60 мА разкачаш алармата и пак мериш. Ако пак даде висока консумация трябва да се съмняваш в диоди/диодна плочка и/или транзистори
Успех
Пачо Кардана - Президент !!!
нама нищо необичайно в това да ти се разреди акумулатора, колегите са ти посочли една част от причините друга, която е още по съществена, е как се кара колата. ако маршрутите ти са къси и се налага често палене (стартера е най-големия консуматор), запалените светлини, ниските температури тези дни, а и тази една седмица без да караш колата съвсем нормално. зареждаш 10-12 часа с 10% от ампеража и ще е като нов. това не е лошо да се прави от всички преди зимния период щото карането с недозареден акумулатор бая му скъсява живота. 
п.п: ако искаш провери как зарешжда генераторатора , ама то за това има лампа и щеше да ти сети ако е там проблема. нормалното е 14,4V при студен мотор до 13,6-без да са включени консуматори, средно 13,9V.

п.п: ако искаш провери как зарешжда генераторатора , ама то за това има лампа и щеше да ти сети ако е там проблема. нормалното е 14,4V при студен мотор до 13,6-без да са включени консуматори, средно 13,9V.
АVENSIS 2.0TD-комби
Здравейте колеги
от както температурите станаха минусови не мога да запаля (и да го позная) Авенсиса Д-4Д 2001г."Италия" .Почти през вечер зареждам акомулатора(оргинален Тойота със зелено оче на~ 4г.),скоро смених маслото (5w-40 Visco 5000) като завъртя ключа чувам че стартера върти а-ха да запали но,...и след 3-4 опит акомулатора е чао,зареждам го след това запалва и след някой ден пак Чао
.Толкова ли са капризни Д-4Д зимата - моля Ви дайте някакво решение.




Toyota Avensis 2001 D-4D
- TATI
- Мнения: 3031
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Дизела иска много ток, за да запали. Напрежението ти може да ОК, ама ако тока ти го нема и две зелени оченца да има е се тая. Имам два такива акумулатора със зелени очи и с 12,6 в в покой - мога да ти ги подаря, хем да се отърва от мястото, което ми заемат. Ако пък и самия акумулатор е неподходящ, например под 74 ампер часа и под 780 ампера пусков ток, колкото и да зареждаш няма да стане мягията
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
В акумулаторните сервизи имат ампермери с товарно съпротивление. Само с такъв уред може да се каже става ли за нещо този акумулатор.
Предполагам, че ще се наложи да си купиш нов.
Предполагам, че ще се наложи да си купиш нов.

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
[quote="galeks"]Здравейте колеги smile.gif от както температурите станаха минусови не мога да запаля (и да го позная) Авенсиса Д-4Д 2001г."Италия" .Почти през вечер зареждам акомулатора(оргинален Тойота със зелено оче на~ 4г.),скоро смених маслото (5w-40 Visco 5000) като завъртя ключа чувам че стартера върти а-ха да запали но,...и след 3-4 опит акомулатора е чао,зареждам го след това запалва и след някой ден пак Чао sad.gif unsure.gif :help: .Толкова ли са капризни Д-4Д зимата - моля Ви дайте някакво решение.[/quote]
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Що не отидеш да ти проверят подгряването?Там ще ти проверят и акумулатора.Ама ако е на 4 год,направо си купи нов.galeks написа:Здравейте колегиот както температурите станаха минусови не мога да запаля (и да го позная) Авенсиса Д-4Д 2001г."Италия" .Почти през вечер зареждам акомулатора(оргинален Тойота със зелено оче на~ 4г.),скоро смених маслото (5w-40 Visco 5000) като завъртя ключа чувам че стартера върти а-ха да запали но,...и след 3-4 опит акомулатора е чао,зареждам го след това запалва и след някой ден пак Чао
![]()
![]()
.Толкова ли са капризни Д-4Д зимата - моля Ви дайте някакво решение.
TATI, иди ги предай в Надин - 0,90лв/кг дават.TATI написа:Дизела иска много ток, за да запали. Напрежението ти може да ОК, ама ако тока ти го нема и две зелени оченца да има е се тая. Имам два такива акумулатора със зелени очи и с 12,6 в в покой - мога да ти ги подаря, хем да се отърва от мястото, което ми заемат. Ако пък и самия акумулатор е неподходящ, например под 74 ампер часа и под 780 ампера пусков ток, колкото и да зареждаш няма да стане мягията
Аз моя 45Ah-овия като умре го дадох тук:
http://nadin.bg/?page=basi&id=4
И си взех 9лв. Хем си екологичен, хем някой лев взел.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 3 госта