Не е никаква философия. И сам можеш да го смениш.
Не знам с кой двигател ти е королата, но на 4A-FE на Карина се самообезвъздушава.
В инструкцията пише да е задържат 2-3000 оборота за минута две на отворена капачка на радиатора и готово.
После пълниш казанчето на разширителния съд до Full и го следиш по-честичко.
Източването при 4A-FE става от пробка с кранче отпред отдясно на колата ако си срещу нея. /Карам по спомен, може и в другия край да е, но има кранче./ За да го видиш трябва да свалиш кората.
При източването отваряш тапата на радиатора.
Т'ва е.
Аз си сложих син антифриз на Шелл концентрат, няма никакви грижи.
Според мен няма смисъл да го разреждаш.
4А-FE събира 3 литра някъде.
Една идея, да не се видиш в чудо.
Един колега беше със син антифриз и взе да налива червен. Като се разпени, мамата си джаса.
Ако случайно сменяш цвета по някаква причина, първо тествай реакцяита в бурканче.
