Въпрос за Ламбда сонда и ABS.
Bass_Man
Мнение от KingSteve » 02 Дек 2010 16:18
http://www.google.com/imgres?imgurl=htt ... 29,r:1,s:0
Възможно ли е да е модификация без ЕГР?
Имаш ли идея и какво е това дето го пратих на предните снимки с 2те тръбички? Досега никой не можа да ми каже за какво служи.
KingSteve
Мнение от sadist_bg » 02 Дек 2010 21:17


Toyota Corolla (CDE120L-DHMNHW) SOL UKP EUR HB LHD 1CDFTV HDCR MTM 5F 5D
TOYOTA AVENSIS (CDT250L-AWMEYW) TEC EUR WG LHD 1CDFTV DCR MTM 5F
sadist_bg
Bass_Man
Мнение от KingSteve » 03 Дек 2010 09:27
- Прикачени файлове
-
- Engine Mechanicals.JPG (92.12 KiB) Преглеждано 1883 пъти
KingSteve
-
- Мнения: 2162
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 20 пъти
- Получена благодарност: 27 пъти
Мнение от mirott » 03 Дек 2010 09:49
mirott
sheha
Мнение от KingSteve » 03 Дек 2010 12:29
Този черен цилиндър просто контролира Актуатора заедно с VCV. Както се вижда те са в комплект. Според мен нямат нищо общо с ЕГР.
- Прикачени файлове
-
- VCV.JPG (22.56 KiB) Преглеждано 1865 пъти
KingSteve
Мнение от sheha » 03 Дек 2010 14:07
neznam za qas no pri men toq aktuator edwam se myrda a kato gledam trqbwa da ima dosta golqm hod spored ograniìtele i mi se struwa 4e to4no towa 4e taq dopylnitelna klapa koqto toj otwarq i zatwarq ne kogato trqbwa prawi celiq problem
sheha
KingSteve
Мнение от sheha » 04 Дек 2010 13:18
sheha
Мнение от KingSteve » 04 Дек 2010 19:44
В общи линии след изолирането на този Air control valve, проблемът ми все още е налице. Просто колата има повече въздух на ниски обороти, което я прави по-пъргава при потегляне и тресенето се усеща по-слабо(а понякога изобщо не се усеща).
KingSteve
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 05 Дек 2010 05:26
Bass_Man
Мнение от sheha » 05 Дек 2010 23:21
аз изкарах точно едно кръгче из махалата със затапен маркуч защото при мен нещата бяха дори по зле от преди,след което го сложих обратно.
забелязах обаче че след като си оцапах доволно пръстите завирайки ги в дупките около дроселовата клапа и опитите ми да махна загара който имаше колата вече "забрави" за 600 оборта на празен ход и сега държи около 850 и гори по-малко...незнам защо но вече 2 пъти по 200км колата показа че е по икономична и върви по добре.
sheha
Мнение от KingSteve » 06 Дек 2010 12:18
В сервизната документация е посочен като Lean burn combustion system. Вероятно компа замесва бедна смес до 2500rpm и затова пуска по-малко въздух, а когато превиши 2500 влиза в "нормален" режим.Тоя клапан там най-вероятно е сложен за икономия
Не мисля обаче, че като е отворен клапана ще ми вдигне разход. Би трябвало времето, за което инжекторите пръскат да не се променя (не и преди 2500rpm, когато ECU го отваря).
Покара ли по-дълго време. Сега е по-студено и аз държа малко по-високи обороти?след като си оцапах доволно пръстите завирайки ги в дупките около дроселовата клапа
Като имам малко повече свободно време и аз трябва да си купя 1 manifold cleaner, да разхвърля целия входен колектор и да оближа всичко, включително и ICV. Ако не помогне поне няма да навреди.
KingSteve
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 2 госта